Viaxe a Cantabria e Burgos do alumnado de 4º de ESO

O Departamento de Ciencias da Natureza do Illa de Sarón organizou unha viaxe a Cantabria e Burgos para o alumnado de 4º de ESO.

O día 3 de abril visitamos a cova de El Soplao, o concello de Comillas, que sorprende pola súa arquitectura modernista e Santillana del Mar onde destacan a colexiata  de Santa Xuliana e a cova de Altamira, considerada a capela Sixtina do arte prehistórico.

O seguinte día, 4 de abril, estivemos no Museo da Evolución Humana, con percorrido polo Paleolítico Vivo, unha experiencia de inmersión na prehistoria mediante a contemplación de paisaxe e fauna. Pola tarde realizamos un percorrido en tren turístico polo casco histórico de Burgos, incluída a súa impresionante catedral gótica, declarada Patrimonio da Humanidade pola Unesco.

Xa de volta para Xove, fixemos unha pequena parada en León con visita ó Convento de San Marcos.