« Outubro 2021 »

Escóitanos durante o confinamento

Actividade Travesía pola Illa de Arousa

O día 6 de outubro o alumnado de 2º de ESO participou nunha actividade organizada polo departamento de Educación Física. Esta actividade consistiu nunha travesía en canoa dende a Illa de Arousa ata o illote de Areoso (a unha distancia de 1500 metros).

No traxecto de ida fíxose unha parada nunha batea onde nos explicaron o seu funcionamento. Chegados ao illote houbo un percorrido polos seus areais e rochas e visitaron un dolmen. Xa de volta, e despois de xantar, subiuse ao miradoiro do monte Lobeira onde puidemos gozar dunha espectacular vista panorámica de toda a Ría de Arousa.

foto Kayaks

Listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto

Xa está disponible a listaxe provisional de solicitudes admitidas do Fondolibros para o vindeiro curso.

Pódese consultar na aplicación Fondolibros ou no taboleiro de anuncios do noso IES.

Resultados Probas ABAU

O noso alumnado de 2º de Bacharelato que se presentou ás probas ABAU neste curso 2020/21 acadou o 100% de aprobados en ditas probas. Parabéns ao alumnado, profesorado e pais/nais que os estiveron apoiando!

Podedes consultar toda a información ao respecto na web CIUG.

Prazos do proceso de admisión a ciclos formativos de Formación Profesional 2021-2022

Período ordinario de admisión

Presentación de solicitudes

Ás 9:00 horas do 25 de xuño ao 5 de xullo ás 13:00 horas

Matriculación 1ª adxudicación

Ás 9:00 horas do 20 de xullo ao 26 de xullo ás 13:00 horas

Período extraordinario de admisión

Presentación de solicitudes

Ás 9:00 horas do 1 ao 9 de setembro ás 13:00 horas

Matriculación 2ª adxudicación

Ás 9:00 horas do 21 ao 24 de setembro ás 13:00 horas

Matrícula 2º curso de Ciclos Formativos

Ata o día 7 de xullo

Consulta a Oferta de Formación Profesional do sistema educativo dos centros públicos en Galicia en https://www.edu.xunta.es/fp/

Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto e axudas material escolar

Aberto o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación secundaria para o curso escolar 2021/22. O prazo de solicitudes rematará o 22 de xuño.

Festival Letras Galegas

O xoves 20 de maio celebrouse no noso IES o festival das Letras Galegas dedicado a Xela Arias. Contamos coa presencia dos seus familiares e o seu fillo, Darío Gil Arias, fixo unha emotiva intervención. O pregón das Letras correu a cargo de Xaime Félix López Arias, Arlindo, quen nos trasladou ás raíces da familia de Xela entroncada en Sarria. De seguido, houbo un amplo recitado de poemas tanto por parte do alumnado como do profesorado. Despois tivo lugar a actuación de Malditos Roedores, grupo musical sarriao. Seguiu o trío Arquitectos da Lingua, debutou o Coro da Ribela formado por un grupo de profesores e para finalizar tivo lugar a estrea da canción e coreografía de Sarriamericana, canción composta por alumnado do noso centro.

Foi unha grande homenaxe e ben merecida para a nosa Xela Arias na que se implicou todo o centro. Parabéns a todos os participantes e organizadores!

festival Letras Galegas

Vídeo da coreografía do Sarriamericana:

Actividade: Tus finanzas, tu futuro

Durante o mes de abril, o alumnado de 1º FPB de Servizos Administrativos participou na actividade online Tus finanzas, tu futuro impartida por Jorge Vázquez de ABANCA dentro do programa de Educación Financiera da Junior Achievement

Faloulles aos alumnos da importancia do aforro, do consumo responsable e da seguridade á hora de operar pola rede. Conceptos como o desenvolvemento sostible, necesidade ou capricho, phising xa forman parte do seu vocabulario.

foto activiades

Calendario e modelos de reclamacións para ESO e Bacharelato

Na seguinte circular 2/2021 podedes atopar o calendario e os modelos de reclamacións das cualificacións obtidas en Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato para o curso 2020/21.