« Maio 2024 »

Probas libres Ciclo medio de Mantemento Electromecánico

Datas e horarios das probas libres para o CM de Mantemento electromecánico

Actividade de emprendemento

O mércores 8 de maio, celebrouse no noso centro unha actividade de emprendemento dentro do programa Eduindustria da Consellería de Educación. O noso alumnado de 1º dos ciclos formativos a través dun xogo  aprenderon de forma dinámica e divertida a emprender.

foto actividade Eduindustria

Visita ao Parlamento de Galicia

Os grupos de 1º do CM de Xestión Administrativa e 1º do CS de Administración e Finanzas visitaron o día 24 de abril o Parlamento de Galicia e a Catedral de Santiago.

Foto catedral

Foto visita Parlamento

Obradoiros Axenda 2023 e ODS

O pasado venres 26 de abril contamos coa presenza de Lucas Requejo, fundador e director da ASOCIACIÓN PRATODO, quen impartiu aos alumnos e alumnas dos ciclos formativos de Formación Profesional uns obradoiros sobre a Axenda 2030 e os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) e a súa adaptación e uso nas problemáticas sociais e ambientais da contorna diaria da xuventude.

Desta maneira reinícianse as actividades organizadas pola Aula de Emprendemento do IES GREGORIO FERNÁNDEZ, que continuarán no curso 2024/2025. Están financiadas na súa totalidade polo Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes e pola Unión Europea-NextGenerationEU (Reparto de 2023) no marco do Mecanismo do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.

Foto obradoiro ODS

FP Innova

O alumnado de 1º de ciclos formativos de Formación Profesional e un grupiño de 4º ESO do noso centro asistiu a FP Innova para coñecer de primeira man os proxectos de innovación que participaron nesta edición. Foi unha experiencia moi positiva para poñer en valor a Formación Profesional e o papel que está a xogar a innovación nos ciclos formativos.

foto grupal visita a FP Innova

Datas das probas extraordinarias de módulos con perda de avaliación continua- Ciclos formativos- Curso 2023/24

Semana: Do 4 ao 10 de xuño de 2024

CICLOS FORMATIVOS
CM Mantemento Electromecánico

Departamento Instalación e Mantemento/ Departamento Mecanizado

CS Mecatrónica Industrial
CM Mecanizado
CICLOS FORMATIVOS
CM Xestión Administrativa

Departamento Administración

CS Administración e Finanzas
CICLO FORMATIVO

CS Sistemas Telecomunicacións e Informáticos

Departamento Electricidade e Electrónica

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

FPB Fabricación mecánica

Departamento de Mecanizado

FPB Servizos administrativos

Departamento de Administración

Prácticas educativas de FP a través do Programa Erasmus+

Dous alumnos de Formación Profesional do noso centro, un deles do Ciclo Superior de Mecatrónica Industrial e outro do Ciclo Medio de Mantemento Electrónico, están a realizar as prácticas  educativas nunha empresa de Alemaña a través do Programa Erasmus+, opción á que pode acollerse o noso alumnado de ciclos, pois contamos coa Carta Eche, outorgada pola Comisión Europea ata o ano 2027.  Máis información no artigo de prensa do Progreso: Dous alumnos do instituto Gregorio Fernández realizan prácticas nunha empresa en Alemaña.

Programa Observa-Acción

Un grupo de profesores do noso centro e dentro do Programa Observa_Acción visitou o pasado luns 15 de abril o IES As Barxas de Moaña para observar in situ a súa metodoloxía de traballo, a súa organización, os proxectos que están levando a cabo, os programas nos que participan,... e así compartir inquedanzas e experiencias educativas. Uns días máis tarde, o xoves, viñeron visitarnos eles para compartir unha xornada de traballo e así poder mostrarlles os nosos proxectos, os nosos recursos, metodoloxías, actividades, instalacións...  Non nos cabe dúbida de que foi un encontro moi fructífero para ámbolos centros, graciñas a tódolos implicados por compartir para enriquecer!

foto no IES As Barxas

Foto no IES Gregorio Fernandez

Viaxe fin de curso 4º ESO

O alumnado de 4º ESO realizou entre o 8 e o 12 de abril, como viaxe de fin de curso, unha visita pola comunidade catalá. Alí puideron visitar as cidades de Tarragona, Barcelona e gozar das atraccións e espectáculos que ofrecen PortAventura e Ferrari Land.

Velaquí tedes un resumo fotográfico desta saída, álbum Viaxe fin de curso 4º ESO.

Foto viaxe fin de curso 4º ESO