« Outubro 2019 »

Kayak na Illa de Aurosa

departamento de Educación Física organizou unha saída co alumnado de 1º e 2º de ESO para practicar kayak na Illa de Arousa o pasado xoves 10 de outubro. Remaron, acompañados por tres profesores e varios monitores, ata o illote de Areoso, onde xantaron todos xuntos e regresaron pola tarde para iniciar o camiño de volta a Sarria. Se picades na seguinte foto, tamén podedes acceder ao album KAYAK 2019.

kayak na Illa de Arousa

Titulados de Ciclos Formativos

O mércores 26 de xuño recolleron as notas os nosos titulados dos ciclos formativos de grao medio e de grao superior. Parabéns aos nosos alumnos e alumnas e moito éxito na súa inserción laboral.

Titulados de CF

Festival fin de curso

O venres 21 de xuño celebrouse no noso IES unha exhibición de Educación Física nas pistas polideportivas e deseguido a festa de graduación de 4º ESO e 2º de FPB. A música animou a todo o público asistente e foinos contaxiando da ledicia que trae o comezo de verán: felices vacacións e esperámosvos en setembro. Se picades nas fotos, podedes visualizar todas as fotos e vídeos.

Foto actuación musical

Foto do alumnado de 1º e 2º da ESO bailando step

Foto do alumnado de 1º e 2º da ESO bailando Con calma

Graduación de 2º BAC

O venres 24 de maio pola tarde celebrouse no salón de actos do noso IES o acto de graduación do alumnado de 2º de Bacharelato. O noso centro felicítavos polos resultados acadados e deséxavos moito éxito na vosa futura carreira persoal e profesional!

Foto alumnas de 2º de BAC

Solicitude de libros de texto para o curso 2019/20

Orde do 3 de maio de 2019 (DOG, 20 de maio de 2019)

- O alumnado de todos os cursos de ESO poden solicitar a participación no Fondo Solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 5.400 €, terá dereito a serlle prestados seis libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar comprendida entre 5.400 € e 9.000 €, terá dereito a serlle prestados catro libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 5.400 €, terá dereito a solicitar unha axuda para adquirir material escolar por importe de 50 €.

- Para o cálculo da renda per cápita, utilízase a Declaración da Renda do exercicio 2017.

Obrigas das persoas beneficiarias:

- Para ter dereito ao préstamo de libros de texto é necesario ter devoltos os libros de texto que o alumno/a recibira no curso 2018/19 con cargo ao Fondo Solidario ou ao Programa de Axudas para adquisición de libros de texto.

- Os libros de texto do curso 2.018/19 serán devoltos en bo estado (sen suliñados, debuxos, destrozos, etc.) ata o 21 de xuño de 2019. Se o alumno/a suspende en xuño algunha asignatura, poderá quedarse co libro desa materia ata os exames de setembro, debendo entregalos ata o 6 de setembro.

- Os libros que reciba en préstamo para o curso 2019/20 deberán de conservarse en bo estado, e terán que ser devoltos ao Instituto en xuño ou setembro de 2020.

Presentación de solicitudes:

- As solicitudes presentaranse no modelo que lles será facilitado polo Instituto e deberá presentarse entre o 21 de maio e o 21 de xuño de 2019.

- Aínda que o alumno/a suspenda algunha asignatura en xuño, deberá de presentar igualmente a solicitude xa que o prazo indicado anteriormente é o único establecido. NON HAI PRAZO DE SOLICITUDE EN SETEMBRO.

- Para o alumnado de 4º ESO que repita, o prazo de presentación de solicitudes será un mes despois da formalización da matrícula.

- Xunto coa solicitude, entregarase unha copia do libro de familia.

- O 10 de xullo de 2019, publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro as listaxes provisionais de solicitudes admitidas.

- As reclamacións contra as listaxes provisionais faranse os días 11 e 12 de xullo.

- As listaxes definitivas publicaranse o 13 de setembro de 2019.

Entrega dos libros de texto e dos vales para adquisición de material escolar:

- Os libros serán entregados ao alumnado a partir do 16 de setembro de 2019.

- Os vales para material escolar recolleranse a partir do 3 de setembro de 2019.

O noso gran logotipo

O noso centro luce con orgullo na súa fachada principal o seu logotipo reproducido ao grande, concretamente, chega a pesar  uns 1.000 quilos. Trátase dunha obra feita con materiais reciclados, como piñóns, parafusos ou porcas,... elaborados durante os cursos anteriores polo noso alumnado e que se aproveitaron nesta ocasión para reciclar. Esta obra foi deseñada polo profesor Luis Hospido e desenvolvida por un grupo de alumnos dos ciclos medios de Mecanizado e Mantemento Electromecánico, e tamén contaron coa axuda de varios profesores á hora de levar a cabo varias tarefas, como a súa soldadura, limpeza ou colocación. A todos os que participaron dalgún xeito na creación deste gran logotipo, dámoslles as grazas polo seu esforzo e o seu traballo e felicitámolos polo resultado acadado.

foto do logo do IES

Obradoiro de Rap

O alumnado de 4º ESO e 1º BAC participou nun Obradoiro de Rap impartido por Vella Escola o día 7 de maio, actividade incluida no programa da Semana das Letras e a Lectura de Sarria, organizada desde o concello de Sarria. Con esta actividade, os participantes aprenderon a escribir e interpretar versos en lingua galega, traballando con ritmos urbanos e ao mesmo tempo achegándose ás figuras literarias do noso país e descubrindo así obras de poetas e escritores ilustres levadas ao Rap.

foto durante a celebración do obradoiro

Obradoiro de Guión audiovisual

No noso centro, celebrouse o 6 de maio un Obradoiro de guión audiovisual, que impartiu o escritor e xornalista sarriano, Manuel Darriba, e no que participou o alumnado de 3º ESO. Esta actividade está dentro do programa da Semana das Letras  e a Lectura de Sarria, que promove o concello de Sarria.

foto do obradoiro