Eventos

« Outubro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Departamentos

Logo de Bibliotecas Escolares de Galicia

RADIO BOLBORETA 

Escóitanos durante o confinamento

Iniciar sesión

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto

No taboleiro de anuncios do IES GREGORIO FERNÁNDEZ está publicado o listado definitivo de solicitudes admitidas para ser beneficiario/a do fondo solidario de libros de texto.

Tamén se pode consultar na web https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ , a través da chave 365.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

O listado provisional de solcitudes admitidas e excluidas para ser beneficiario/a do fondo solidario de libros de texto, está exposto no taboleiro de anuncios do IES GREGORIO FERNÁNDEZ.

Tamén se pode consultar na web https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ , a través da chave 365.

Graduación alumnado de 4º ESO e de FPBásica

O venres 26 de xuño celebramos no noso IES a graduación do alumnado de 4º ESO e de FPBásica. A pesar da COVID- 19, xuntámonos coas debidas medidas de prevención para desexarlles moito ánimo para os vindeiros anos. Parabéns!

foto graduación de 4º ESO e FPB

Solicitude de libros de texto para o curso 2020/21

Orde do 12 de maio de 2020 (DOG, 19 de maio de 2020)

- O alumnado de todos os cursos de ESO poden solicitar a participación no Fondo Solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 6.000 €, terá dereito a serlle prestados seis libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar comprendida entre 6.000 € e 10.000 €, terá dereito a serlle prestados catro libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 6.000 €, terá dereito a solicitar unha axuda para adquirir material escolar por importe de 50 €.

- Para o cálculo da renda per cápita, utilízase a Declaración da Renda do exercicio 2018. Haberá que sumar a Base Impoñible Xeral (casiña 435) e a Base Impoñible do Aforro (casiña 460). En declaracións individuais haberá que sumar as das dúas declaracións dos dous proxenitores.

 Obrigas das persoas beneficiarias:

 - Para ter dereito ao préstamo de libros de texto é necesario ter devoltos os libros de texto que o alumno/a recibira no curso 2019/20 con cargo ao Fondo Solidario ou ao Programa de Axudas para adquisición de libros de texto.

- Os libros de texto do curso 2.019/20 serán devoltos en bo estado (sen suliñados, debuxos, destrozos, etc.) en horario de 10 a 13:30 h nos seguintes prazos:

Luns 29 de xuño

Alumnos de 1º ESO Primeiro apelido A-L

Martes 30 de xuño

Alumnos de 1º ESO Primeiro apelido M-Z

Mércores 1 de xullo

Alumnos de 2º ESO Primeiro apelido A-L

Xoves 2 de xullo

Alumnos de 2º ESO Primeiro apelido M-Z

Venres 3 de xullo

Alumnos de 3º ESO

Luns 6 de xullo

Alumnos de 4º ESO

Se o alumno/a suspende en xuño algunha asignatura, poderá quedarse co libro desa materia ata os exames de setembro, debendo entregalos ata o 7 de setembro.

- Os libros que reciba en préstamo para o curso 2020/21 deberán de conservarse en bo estado, e terán que ser devoltos ao Instituto en xuño ou setembro de 2021. 

 Presentación de solicitudes:

• A solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal entre o 20 de maio e o 19 de xuño de 2020. Se non fora posible a presentación por vía telemática, presentaranse no modelo ED330B que poden descargar na páxina web do centro ou se lles facilitará no propio centro.

ANEXO I                               ANEXO II

• Se dous ou máis fillos cursan a ESO neste centro e presentan a solicitude telemáticamente, deben facer unha solicitude para cada fillo. No caso de facer a solicitude en papel, incluiránse na mesma solicitude os datos de todos os fillos que cursen a ESO no mesmo centro 

• Aínda que o alumno/a suspenda algunha asignatura en xuño, deberá de presentar igualmente a solicitude xa que o prazo indicado anteriormente é o único establecido. NON HAI PRAZO DE SOLICITUDE EN SETEMBRO.

• Para o alumnado de 4º ESO que repita o prazo de presentación de solicitudes será un mes despois da formalización da matrícula. 

• Xunto coa solicitude, entregarase unha copia do libro de familia.

• O 10 de xullo de 2020, publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro as listaxes provisionais de solicitudes admitidas.

• As reclamacións contra as listaxes provisionais faranse os días 13 e 14 de xullo.

• As listaxes definitivas publicaranse o 14 de setembro de 2020

Entrega dos libros de texto e dos vales para adquisición de material escolar:

     • Os libros serán entregados ao alumnado a partir do 16 de setembro de 2020.

    • Os vales para material escolar recolleranse a partir do 3 de setembro de 2020

MÁIS INFORMACIÓN NA ORDE

RESTABLECEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

ÁBRESE, DE NOVO, O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO.

  • Solicitudes de admisión: entre os días 11 e 18 de maio, ambos inclusive.
  • As listaxes de admitidos e excluidos publicaranse ata o día 26 de xuño.

PRAZO DE MATRÍCULA ORDINARIO PARA ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO: do día 1 ata o 10 de xullo, ambos inclusive.

PRAZO DE MATRÍCULA EXTRAORDINARIO PARA ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO: do día 1 ata o 10 de setembro, ambos inclusive.

A secretaría do centro estará aberta de luns a venres de 10:00 a 13:00 h. Se precisan algunha certificación deben contactar o día anterior co teléfono 982870790 ou solicitalo ao enderezo electrónico ies.gregorio.fernandez@edu.xunta.es

INSTRUCIÓNS 3º TRIMESTRE

A Consellería de Educación publicou as instrucións para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 2019/2020.

MÁIS INFORMACIÓN: Instrucións do 27 de abril de 2020

PUBLICACIÓN CUALIFICACIÓNS 2ª AVALIACIÓN

O venres 3 de abril publicaranse as cualificacións correspondentes á 2ª avaliación no XADE a través do AbalarMóbil. Para recibilas, lembrámoslles de novo que deben ter descargada a aplicación AbalarMóbil nalgún dos teléfonos móbiles comunicados ao centro (os menores de idade no móbil dalgún dos pais/nais ou titores legais e os maiores nos seus propios, e sempre que ditos números estean incluidos nos nosos rexistros do XADE). 

https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/nova/abalarmobil

COMUNICADO SOBRE O INICIO DO 3º TRIMESTRE

 ANUNCIO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN:

ORIENTACIÓNS PROVISIONAIS DO 17 ABRIL PARA O DESENVOLVEMENTO DO 3º TRIMESTRE (á espera da normativa estatal correspondente)

 PARA LER MÁIS

 Segundo o comunicado que emitiu a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, as medidas a adoptar en relación ao terceiro trimestreson as seguintes:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave. Así mesmo, os centros educativos avaliarán as medidas a adoptar para a atención ao seu alumnado con maiores dificultades de acceso á educación no actual contexto. 

2.- Unha vez teña lugar a xuntanza da Conferencia Sectorial de Educación, prevista para o vindeiro mércores, 15 de abril, na que participan o Ministerio de Educación e Formación Profesional e as Comunidades Autónomas, coa finalidade de coordinar as medidas concretas a adoptar para o desenvolvemento do terceiro trimestre e final do curso 2019/2020, ditaranse as instrucións que procedan. 

COLABORACIÓN COAS ENTIDADES SANITARIAS

Outra iniciativa máis se suma ao reto de superar entre todos esta pandemia, por iso, o noso IES está construindo pantallas de protección cun material plástico chamado PLA mediante as impresoras 3D das que dispoñemos no noso centro educativo e irán destinadas para o uso por parte de persoal sanitario. 

foto pantalla