« Febreiro 2019 »

Prazos de reserva e admisión para ESO e BAC

Aberto o prazo de reserva do 1 ao 15 de febreiro e o prazo de admisión do 1 ao 20 de marzo

cartel publicitario

Calendario de probas de acceso a ciclos de Formación Profesional 2019

Acceso grao superior:

Inscrición para a proba             28 xaneiro- 8 febreiro

Celebración da proba                10 de abril

Acceso grao medio:

Inscrición para a proba             7-22 de marzo

Celebración da proba                28 maio

Máis información

Visita cultural a Santiago e a Padrón

O alumnado de 3º e 4º da ESO e de 1º de Bacharelato do noso centro visitou a Casa de Rosalía de Castro en Padrón e a Cidade da Cultura e o Museo do Pobo Galego, ubicados en Santiago de Compostela. Esta viaxe foi organizada polo departamento de Galego e o Equipo de Dinamización Lingüística e tivo lugar o venres 8 de febreiro, xornada que aproveitaron para achegarse á cultura do pobo galego.

foto de grupo durante a visita a Santiago

A actividade emprendedora como chave para o teu futuro

O 6 de febreiro desenvolveuse no noso IES a actividade formativa "A actividade emprendedora como chave para o teu futuro" dentro do Programa EDUEMPRENDE- Actúa 2018-2019, dirixida ao alumnado de segundo dos ciclos formativos de grao medio e superior do noso centro.

Contamos coa presenza dunha asesora en emprendemento, Fátima Rodríguez Figueiras, en representación do IGAPE e dunha persoa emprendedora da nosa localidade, Jesús Pato Mourelo, presidente de Galimplant. Os dous participantes compartiron a súa experiencia persoal e profesional cos asistentes, poñendo en valor a importancia da iniciativa empresarial e entendendo que o emprendemento pode ser unha opción de futuro de éxito e de desenvolvemento persoal e profesional.

foto dos participantes na actividade formativa

Concurso de relatos e postais de Nadal

O pasado mes de decembro celebramos no centro o Concurso de relatos e postais de Nadal organizado polo Equipo de Dinamización de Lingua Galega. Na seguinte foto podemos ver ao alumnado que foi premiado. Felicitacións a todos/as os/as participantes e en especial aos/ás gañadores/as.

foto dos gañadores do concurso do Nadal

Viaxe cultural a Madrid

Os grupos de 4º ESO, 1º BACH e 2º BACH de Clásicas e Tecnoloxía-TIC fixeron unha viaxe a Madrid organizada polos profesores José Castedo e Chelo Bouza para visitar o Museo do Prado e o MUNCYT de Alcobendas, e de paso fixeron un percorrido polo Madrid dos Austrias e visitaron no camiño Ureña, o Pobo dos Libros.

Celebración do Nadal

Antes de dar comezo ás vacacións de Nadal, tivemos unha chocolatada no comedor do noso centro e deseguido celebrouse o festival de Nadal organizado polo departamento de Música.  Os protagonistas foron os alumnos e as alumnas da ESO e BAC no que interpretaron panxoliñas e cancións populares, notas de ledicia e tradición para comezar este tempo de lecer e para desexar os mellores desexos para o vindeiro ano.

foto dun grupoactuando no festival

Programa Finanzas para mortais

O noso centro participa no Programa Finanzas para mortais, que se desenvolve no marco do Plan Eduemprende e que ten como obxectivo fomentar o espírito emprendedor e a cultura financieira no noso sistema educativo. Celebráronse dúas actividades formativas, a primeira delas foi o venres 23 de novembro e a outra o venres 30 de novembro, impartidas por persoal do Banco de Santander. Na primeira xornada introduciron ao alumnado nos términos financieiros máis básicos, como TIR, TAE, contas bancarias e depósitos á vista, tarxetas bancarias, produtos de aforro e produtos de inversión. Na segunda xornada, falaron dos diferentes tipos de endebedamento, deron algunhas claves para conseguir un endebedamento intelixente e tamén explicaron as formas de pago que se poden utilizar no estranxeiro. Mostramos deseguido unha foto dos grupos que participaron activamente nestas sesións presenciais:

foto de grupo dos asistentes

Visita á Feira Internacional de Maquinaria de Oporto

O alumnado dos ciclos formativos e da formación profesional básica das familias profesionais de Fabricación Mecánica e de Instalación e Mantemento do noso IES asistiron o día 23 de novembro á Feira Internacional de máquinas, ferramentas e accesorios (EMAF 2018) en Oporto, na que participaron as principais empresas presentando a última tecnoloxía e solucións de futuro para este sector. E aproveitando esta viaxe, o día anterior visitaron a fábrica de FASA RENAULT e tamén INMAPA, ubicadas as dúas en Palencia. Estas dúas empresas están moi vinculadas ás nosas especialidades formativas.

Campaña de sensibilización sobre os riscos laborais nas familias profesionais

O luns 26 de novembro desenvolveuse no noso centro a Campaña sobre sensibilización dos riscos laborais específicos para as familias profesionais de Fabricación Mecánica, Instalación e Mantemento, Electricidade e Electrónica e Administración promovida polo Instituto Nacional de Seguridade e Hixiene no Traballo (INSHT). O noso alumnado de Formación Profesional valorou a importancia da seguridade no traballo e reflexionou sobre os riscos específicos que se poden dar no seu lugar de traballo e a importancia de aplicar unha eficaz política preventiva por parte das empresas.

foto dos asistentes á campaña de sensibilización de riscos laborais