« Novembro 2020 »

Escóitanos durante o confinamento

Libros de texto

Solicitude de libros de texto para o curso 2020/21

Orde do 12 de maio de 2020 (DOG, 19 de maio de 2020)

- O alumnado de todos os cursos de ESO poden solicitar a participación no Fondo Solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 6.000 €, terá dereito a serlle prestados seis libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar comprendida entre 6.000 € e 10.000 €, terá dereito a serlle prestados catro libros de texto.

- O alumnado con renda per cápita familiar igual o menor a 6.000 €, terá dereito a solicitar unha axuda para adquirir material escolar por importe de 50 €.

- Para o cálculo da renda per cápita, utilízase a Declaración da Renda do exercicio 2018. Haberá que sumar a Base Impoñible Xeral (casiña 435) e a Base Impoñible do Aforro (casiña 460). En declaracións individuais haberá que sumar as das dúas declaracións dos dous proxenitores.

Obrigas das persoas beneficiarias:

- Para ter dereito ao préstamo de libros de texto é necesario ter devoltos os libros de texto que o alumno/a recibira no curso 2019/20 con cargo ao Fondo Solidario ou ao Programa de Axudas para adquisición de libros de texto.

- Os libros de texto do curso 2.019/20 serán devoltos en bo estado (sen suliñados, debuxos, destrozos, etc.) en horario de 10 a 13:30 h nos seguintes prazos:

Luns 29 de xuño

Alumnos de 1º ESO Primeiro apelido A-L

Martes 30 de xuño

Alumnos de 1º ESO Primeiro apelido M-Z

Mércores 1 de xullo

Alumnos de 2º ESO Primeiro apelido A-L

Xoves 2 de xullo

Alumnos de 2º ESO Primeiro apelido M-Z

Venres 3 de xullo

Alumnos de 3º ESO

Luns 6 de xullo

Alumnos de 4º ESO

Se o alumno/a suspende en xuño algunha asignatura, poderá quedarse co libro desa materia ata os exames de setembro, debendo entregalos ata o 7 de setembro.

- Os libros que reciba en préstamo para o curso 2020/21 deberán de conservarse en bo estado, e terán que ser devoltos ao Instituto en xuño ou setembro de 2021.

Presentación de solicitudes:

• A solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal entre o 20 de maio e o 19 de xuño de 2020. Se non fora posible a presentación por vía telemática, presentaranse no modelo ED330B que poden descargar na páxina web do centro ou se lles facilitará no propio centro.

ANEXO I                               ANEXO II

• Se dous ou máis fillos cursan a ESO neste centro e presentan a solicitude telemáticamente, deben facer unha solicitude para cada fillo. No caso de facer a solicitude en papel, incluiránse na mesma solicitude os datos de todos os fillos que cursen a ESO no mesmo centro

• Aínda que o alumno/a suspenda algunha asignatura en xuño, deberá de presentar igualmente a solicitude xa que o prazo indicado anteriormente é o único establecido. NON HAI PRAZO DE SOLICITUDE EN SETEMBRO.

• Para o alumnado de 4º ESO que repita o prazo de presentación de solicitudes será un mes despois da formalización da matrícula.

• Xunto coa solicitude, entregarase unha copia do libro de familia.

• O 10 de xullo de 2020, publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro as listaxes provisionais de solicitudes admitidas.

• As reclamacións contra as listaxes provisionais faranse os días 13 e 14 de xullo.

• As listaxes definitivas publicaranse o 14 de setembro de 2020

Entrega dos libros de texto e dos vales para adquisición de material escolar:

• Os libros serán entregados ao alumnado a partir do 16 de setembro de 2020.

• Os vales para material escolar recolleranse a partir do 3 de setembro de 2020

MÁIS INFORMACIÓN NA ORDE