« Marzo 2021 »

Escóitanos durante o confinamento

Concesión mobilidades Programa Erasmus+

A Comisión Europea ven de conceder tres mobilidades para a realización de prácticas en empresas no estranxeiro dirixidas ao alumnado de ciclos superiores de Formación Profesional.

As particularidades do convenio de subvención pódense consultar premendo aquí e os criterios de selección tamén se poden consultar premendo aquí .

Reunión informativa Erasmus+

O día 18 de xaneiro celebrouse no noso IES unha reunión informativa sobre a participación no programa Erasmus+ para a convocatoria do ano 2018 e dirixida ao noso alumnado dos Ciclos Formativos de Grao Superior. Podedes atopar máis información na siguinte ligazón: a web do sepie.

Primeira mobilidade do programa Erasmus+

Por primeira vez unha alumna do noso IES do ciclo superior de Administración e Finanzas participa nunha mobilidade Erasmus+ consistente nun período de prácticas de tres meses na cidade irlandesa de Galway. Proximamente outro alumno do ciclo superior de Mecatrónica Industrial iniciará o seu período de formación en centros de traballo na empresa Mercedes Benz en Bremen, Alemania.

INFORMACIÓN DO PROGRAMA ERASMUS+ AO ALUMNADO

Sesión informativa do Programa de Movilidade Erasmus+ para prácticas en empresas, ao alumnado do primeiro curso dos Ciclos de Grao Superior do Instituto.