« Marzo 2024 »

Carta Erasmus+

Carta Erasmus do noso centro:

Podes consultar a Carta Erasmus en español

Sesións informativas Programa Erasmus+

O luns 13 de novembro, o alumnado dos ciclos superiores do noso centro tiveron unha sesión informativa sobre a posibilidade de poder realizar a formación en centros de traballo nunha empresa da Unión Europea dentro do programa Erasmus+. Tamén contaron coa presenza dun ex-alumno, que no curso pasado estivo nunha empresa alemana, quen lles dixo que a súa experiencia fora moi enriquecedora e animounos a inscribirse neste programa.

foto sesión informativa

Estadía Erasmus na Bretaña

Tres profesores/as do noso instituto, Cristina Fernández, Isabel Rodríguez Mate e Luis Melle, participaron nunha estadía na Bretaña, ao abeiro do proxecto  ERASMUS 2022-2ES01-KA122-ADU-000093680.

Durante cinco días puideron coñecer o sistema francés de ensinanza de adultos, dirixido fundamentalmente á orientación e inserción profesional das persoas adultas.

Visitaron os institutos de Pontivy e Loudeac, onde se imparten ensinanzas de formación profesional similares ás do noso centro e intercambiaron experiencias tanto co profesorado como co alumnado de FP.

Ademais coñeceron o organismo encargado da xestión da ensinanza de adultos GRETA, observaron o seu funcionamento e descubriron estratexias que se poden implementar na ensinanza de adultos do noso centro.

Con esta estadía continúa o proceso de internacionalización do noso Centro, que permite que tanto alumnado como profesorado poidan compartir experiencias con membros das comunidades educativas doutros países europeos grazas aos programas ERASMUS.

estadía Bretaña

Prácticas de FP en Alemania

O noso alumno do CS de Mecatrónica Industrial, Manuel Argiz, está a realizar as prácticas do ciclo nunha empresa en Alemania, dentro do programa Erasmus+. Serán tres meses formándose e adquirindo experiencia na propia empresa. Máis información no Progreso Un alumno del IES Gregorio Fernández

Mobilidade profesorado Erasmus

As profesoras Elena Corujo Pereiro e Esther Rodríguez Dono participaron nunha mobilidade enmarcada dentro do Proxecto 2021-1-ESO1- KA131-HED-000010538 de ERASMUS no INETE (Instituto de Educação Técnica) de Lisboa. Esta experiencia foi satisfactoria como docentes porque lles aportou outra visión de impartir docencia así como a posibilidade de traballar conxuntamente en futuros proxectos.

Na súa estadía ademais de participar o primeiro día nunha xornada de acollida e visita das instalacións do centro, mantiveron un encontro coa directora e as responsables de ERASMUS do INETE  e un grupo de profesoras noruegas que tamén estaban participando nesta estadía. O resto dos días participaron en distintas clases impartidas polos compañeiros portugueses para comprobar como organizan e imparten docencia; en concreto, na materia de Contabilidade compararon e analizaron as diferencias nos Plans Contables e demais lexislacións mercantís dos dous países. Tamén mantiveron reunión co responsable do departamento de orientación xunto cos psicólogos clínico e vocacional, que forman parte do departamento.

Froito desta estadía hai un compromiso por ambas partes de colaborar en buscar empresas no contorno de Sarria para o alumnado portugués, así como colocar o noso alumnado en empresas portuguesas para facer prácticas.

Tamén está previsto participar conxuntamente en máis proxectos internacionais dentro do ERASMUS.

Erasmus Lisboa reunión

Estancia en Alemaña de alumnos do CS de Mecatrónica

Neste curso, dous alumnos do CS de Mecatrónica Industrial  do noso centro están realizando as prácticas educativas, FCT, na empresa FLIEG, AGRO CENTER, en Kastl, Baviera.

Podedes ver a entrevista que lles fixo o Progreso na seguinte ligazón.

Sesión Informativa Programa Erasmus+ 2021

O 29 de abril informouse ao alumnado de Ciclos Superiores do Programa Erasmus+, que permite a realización de prácticas en empresas da Unión Europea durante un período de tres meses.

Ao abeiro deste programa o alumnado realiza a FCT nunha empresa extranxeira, o que lle facilita unha preparación extra cara o seu futuro profesional.

Sesión informativa Erasmus+

Concesión da Carta Erasmus+

A Comisión Europea ven de conceder a Carta Erasmus de Educación Superior ao IES Gregorio Fernández, o que permitirá que durante o  período 2021-2027 o alumnado dos Ciclos Formativos de Grao Superior do noso Centro poidan realizar o período de prácticas (FCT) en empresas da Unión Europea.

Animamos a todo o alumnado dos Ciclos Superiores de F.P. do noso Instituto a participar na iniciativa Erasmus+ e a solicitar  a súa participación no mesmo.