« Agosto 2017 »

Reunión informativa Erasmus+

Este xoves 12 de xaneiro celebrouse no noso IES unha reunión informativa para animar ao noso alumnado de Ciclos Formativos de Grao Superior a participar no programa Erasmus+ para a convocatoria do ano 2017. Para máis información sobre as distintas posibilidades que ofrece este programa, podedes acceder á web do sepie.

foto da reunión celebrada sobre a convocatoria do Erasmus+

Mobilidades 2016

Tendo recibidas dúas solicitudes para realizar mobilidades no curso 2016/17 e contando con dúas vacantes anunciamos que continúa aberto o prazo de inscrición para as persoas interesadas.

ERASMUS+: Novas Mobilidades 2016

O SEPIE comunicounos a concesión de catro novas mobilidades para realizar as prácticas en empresas no extranxeiro para alumnos/as dos ciclos superiores que oferta o noso IES.

Primeira mobilidade do programa Erasmus+

Por primeira vez unha alumna do noso IES do ciclo superior de Administración e Finanzas participa nunha mobilidade Erasmus+ consistente nun período de prácticas de tres meses na cidade irlandesa de Galway. Proximamente outro alumno do ciclo superior de Mecatrónica Industrial iniciará o seu período de formación en centros de traballo na empresa Mercedes Benz en Bremen, Alemania.

INFORMACIÓN DO PROGRAMA ERASMUS+ AO ALUMNADO

Sesión informativa do Programa de Movilidade Erasmus+ para prácticas en empresas, ao alumnado do primeiro curso dos Ciclos de Grao Superior do Instituto.

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN 2015

Documento para realizar a solicitude de participación na convocatoria 2015