« Novembro 2020 »

Escóitanos durante o confinamento

VISITA AO NOSO CENTRO DO ALUMNADO DE 4º DE ESO DOS CENTROS CONCERTADOS

O día 27 de febreiro, os alumnos/as de 4º de ESO, dos CPR Ntra. Sra. De La Asunción e CPR Padres Mercedarios de Sarria visitaron o noso Centro. O obxectivo da visita foi coñecer as instalacións do Centro e a súa oferta académica.

Durante a visita tiveron ocasión de manexar un dron, que montaron os alumnos/as do Ciclo Superior de FP de Sistemas de Telecomunicación e Informáticos.

CARREIRA SOLIDARIA "GOTAS PARA NÍXER"

No noso Centro celebrouse unha carreira solidaria en colaboración con unicef para concienciar ao alumnado da importancia de aportar unha axuda que permita facer chegar instalacións de auga, hixiene e saneamento a cada vez máis lugares de este país africano.

Cada participante puxo “a súa gota” en forma dunha pequena aportación económica para a campaña deste ano “Gotas Para Níxer”.

Nesta actividade realizouse nunha carreira polas Aceas con saída diante do cuartel da Garda Civil e chegada no estadio de fútbol da Ribela.

Reunión informativa do Fondo Social Europeo

O venres, 27 de xaneiro de 2017, celebrouse no Salón de Actos unha reunión co alumnado dos primeiros cursos do noso Centro cofinanciados polo Fondo Social Europeo:

• Programa de Mellora do Rendemento e Aprendizaxe, PMAR.
  • Ciclos de Formación Profesional Básica de Fabricación e Montaxe e Servizos Administrativos.
  • Ciclos Medios de Mantemento Electromecánico e de Mecanizado.

O obxecto de dita reunión foi informar ao alumnado e aos profesores/as destes cursos sobre a contribución dos fondos estructurais da Unión Europea á redución e á prevención do abandono escolar temperá e ao fomento da igualdade de acceso a unha educación de boa calidade.

foto da reunión celebrada cos alumnos no salón de actos

Charla "Búsqueda de empleo a través de las Lanzaderas"

O martes 18 de outubro presentouse no noso IES o programa Lanzadera de empleo Lugo 2016. Os nosos alumnos/as dos 2º cursos de ciclos formativos, de FPB e de Bacharelato puideron coñecer como se desenvolve este programa. Un técnico do programa, Jesús Porto, explicounos algunha das claves para mellorar o curriculum, a importancia da marca persoal, a influencia das redes sociais, como afrontar unha entrevista de traballo... E tamén coñecemos a unha das participantes do programa, quen nos contou as súas impresións e experiencias persoais, para comprender mellor o funcionamento deste tipo de programas, que poden convertirse en ferramentas valiosas para o acceso ao mercado laboral.

imaxe da charla para a busca de emprego