« Xuño 2017 »

Reunión informativa do Fondo Social Europeo

O venres, 27 de xaneiro de 2017, celebrouse no Salón de Actos unha reunión co alumnado dos primeiros cursos do noso Centro cofinanciados polo Fondo Social Europeo:

• Programa de Mellora do Rendemento e Aprendizaxe, PMAR.
  • Ciclos de Formación Profesional Básica de Fabricación e Montaxe e Servizos Administrativos.
  • Ciclos Medios de Mantemento Electromecánico e de Mecanizado.

O obxecto de dita reunión foi informar ao alumnado e aos profesores/as destes cursos sobre a contribución dos fondos estructurais da Unión Europea á redución e á prevención do abandono escolar temperá e ao fomento da igualdade de acceso a unha educación de boa calidade.

foto da reunión celebrada cos alumnos no salón de actos

Charla "Búsqueda de empleo a través de las Lanzaderas"

O martes 18 de outubro presentouse no noso IES o programa Lanzadera de empleo Lugo 2016. Os nosos alumnos/as dos 2º cursos de ciclos formativos, de FPB e de Bacharelato puideron coñecer como se desenvolve este programa. Un técnico do programa, Jesús Porto, explicounos algunha das claves para mellorar o curriculum, a importancia da marca persoal, a influencia das redes sociais, como afrontar unha entrevista de traballo... E tamén coñecemos a unha das participantes do programa, quen nos contou as súas impresións e experiencias persoais, para comprender mellor o funcionamento deste tipo de programas, que poden convertirse en ferramentas valiosas para o acceso ao mercado laboral.

imaxe da charla para a busca de emprego

Probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP. Convocatoria 2017

Acceso ciclos medios:       Data proba: 31 maio de 2017

Máis información

PRESENTACIÓN DO PLAN OPERATIVO DE GARANTÍA XUVENIL

Presentación, no salón de actos do Centro, do Plan Operativo de Garantía Xuvenil. A presentación foi organizada polo Departamento de Orientación do Instituto e participaron técnicos da oficina de emprego de Sarria e os axentes de desenvolvemento laboral dos concellos de Sarria, Samos, Láncara e Páramo. Nesta actividade participou o alumnado de Formación Profesional do Centro.

imaxe do acto de presentación do Plan Operativo de Garantía Xuvenil