« Novembro 2018 »

CARREIRA SOLIDARIA "GOTAS PARA NÍXER"

No noso Centro celebrouse unha carreira solidaria en colaboración con unicef para concienciar ao alumnado da importancia de aportar unha axuda que permita facer chegar instalacións de auga, hixiene e saneamento a cada vez máis lugares de este país africano.

Cada participante puxo “a súa gota” en forma dunha pequena aportación económica para a campaña deste ano “Gotas Para Níxer”.

Nesta actividade realizouse nunha carreira polas Aceas con saída diante do cuartel da Garda Civil e chegada no estadio de fútbol da Ribela.

CALENDARIO DE INICIO DO CURSO 2017/2018

DÍA 15 DE SETEMBRO:

12:00 h.- PRESENTACIÓN DOS CURSOS DA ESO E BACHARELATO.

12:15 h.- REUNIÓN DO ORIENTADOR, NO SALÓN DE ACTOS, COS PAIS DO ALUMNADO 1º ESO.

12:25 h .- COMEZO DAS CLASES

14:30 h.- INICIO DO COMEDOR ESCOLAR

DÍA 18 DE SETEMBRO:

11:35 h.- PRESENTACIÓN DOS CURSOS DE:

CICLOS FP

FP BÁSICA

20:00 h.- PRESENTACIÓN DOS CURSOS DAS ENSINANZAS DE ADULTOS:

EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS (ESA).

CICLO SUPERIOR DE SISTEMAS DE DE TELECOMUNICACIÓNS E INFORMÁTICOS.

Reunión informativa do Fondo Social Europeo

O venres, 27 de xaneiro de 2017, celebrouse no Salón de Actos unha reunión co alumnado dos primeiros cursos do noso Centro cofinanciados polo Fondo Social Europeo:

• Programa de Mellora do Rendemento e Aprendizaxe, PMAR.
  • Ciclos de Formación Profesional Básica de Fabricación e Montaxe e Servizos Administrativos.
  • Ciclos Medios de Mantemento Electromecánico e de Mecanizado.

O obxecto de dita reunión foi informar ao alumnado e aos profesores/as destes cursos sobre a contribución dos fondos estructurais da Unión Europea á redución e á prevención do abandono escolar temperá e ao fomento da igualdade de acceso a unha educación de boa calidade.

foto da reunión celebrada cos alumnos no salón de actos

Charla "Búsqueda de empleo a través de las Lanzaderas"

O martes 18 de outubro presentouse no noso IES o programa Lanzadera de empleo Lugo 2016. Os nosos alumnos/as dos 2º cursos de ciclos formativos, de FPB e de Bacharelato puideron coñecer como se desenvolve este programa. Un técnico do programa, Jesús Porto, explicounos algunha das claves para mellorar o curriculum, a importancia da marca persoal, a influencia das redes sociais, como afrontar unha entrevista de traballo... E tamén coñecemos a unha das participantes do programa, quen nos contou as súas impresións e experiencias persoais, para comprender mellor o funcionamento deste tipo de programas, que poden convertirse en ferramentas valiosas para o acceso ao mercado laboral.

imaxe da charla para a busca de emprego

PRESENTACIÓN DO PLAN OPERATIVO DE GARANTÍA XUVENIL

Presentación, no salón de actos do Centro, do Plan Operativo de Garantía Xuvenil. A presentación foi organizada polo Departamento de Orientación do Instituto e participaron técnicos da oficina de emprego de Sarria e os axentes de desenvolvemento laboral dos concellos de Sarria, Samos, Láncara e Páramo. Nesta actividade participou o alumnado de Formación Profesional do Centro.

imaxe do acto de presentación do Plan Operativo de Garantía Xuvenil