CALENDARIO DE EXAMES DE PENDENTES

FELICITACIÓN DE NADAL 2021

O alumnado, profesorado e persoal non docente do IES Faro das Lúas desexámosvos unhas boas festas de Nadal e un esperanzador Aninovo. Que o 2022 veña cargado de enerxía positiva!

(Estes son os nosos desexos de Nadal: Pasa o rato por cada un deles)

PROXECTO DE INTERCAMBIO E-TWINNING

Este curso o alumnado de 4º ESO está a participar nun proxecto da plataforma europea e-Twinning, concretamente nun intercambio lingüístico e cultural con alumnado do Gymnasium am Markt da cidade alemana de Bünde. O proxecto consiste en intercambiar, a través da lingua inglesa, as experiencias dos nosos respectivos adolescentes nos ámbitos da educación, da cultura e do ocio. Unha das tarefas que levamos a cabo foi o intercambio gastronómico de doces de Nadal. Aquí vos deixamos as imaxes da selección dos típicos doces navideños que lles enviamos e tamén do "unboxing" dos doces típicos alemáns que recibimos. No IES Faro das Lúas apostamos forte pola interculturalidade.

VOLVE O NADAL

No IES Faro das Lúas tentamos ir recuperando pouco a pouco  algunhas das nosas tradicións de Nadal que tivemos que deixar a un lado debido á pandemia. Este ano, e grazas a Adolfo Barcia, o profesor de Educación Plástica, e ao seu alumnado de 1ºA, a árbore de Nadal volve decorar a nosa entrada. Parabéns pola iniciativa e grazas a todos os participantes!