IES Faro das Luas

ies.faro.das.luas@edu.xunta.es

valle

Informaciòn sobre o Fondo Solidario de libros de texto 2018_19

Infòrmase da resoluciòn provisional do fondo solidario delibros de texto 2018-19:

Para calquera dúbida ou reclamación, póñanse en contacto co Centro en horario de 10 a 13 h .

Libros de texto de 3º e 4º de ESO

Adxuntamos a información sobre os libros de texto dos cursos 3 e 4º de ESO. Recordamos que en 1º e2º de ESO non hai libros de texto, posto que utilizan os ultraportátiles do programa EDIXGAL.

LIBROS DE TEXTO

Implantación do programa de utilización de libros dixitais (EDIXGAL) en 1º de ESO e 2º da ESO no curso 2018/19

No curso 2018/19  temos a novidade de implantar en 1º de ESO (xa implantado no curso 201//19) e 2º de ESO  un   proxecto experimental de educación dixital,  que trata de proporcionar aos centros educativos a posibilidade de presentar un proxecto integral para a incorporación de materiais dixitais en todas as materias de 1º e 2º de ESO de educación secundaria, para isto dispoñerán do apoio da Administración en forma de provisión de materiais e libros dixitais, así como unha contorna virtual de aprendizaxe que permita desenvolver todo o potencial e dea soporte ao proxecto.

O alumnado de 1º e 2º  de ESO non  terá libros de texto e usará unha contorna virtual de aprendizaxe, contando cun dispositivo persoal (ordenador) ó longo do curso de forma gratuíta. Faremos unha renión o venres 14 de setembro  ás 19:00h cos pais e nais do alumnado de 1º e 2º de ESO para explicar o proxecto.

edixgal

Premio IV Concurso de Traballos por Proxectos (Bibliotecas Escolares) :Buscando a Valle

A Comunidade Educativa do IES Faro das Lúas recibiu con gran ledicia outro recoñecemento máis polo proxecto “Buscando a Valle”, esta vez  no da Xunta de Galicia., onde tivemos un premio na categoría de traballos por proxectos documentais integrados coordinados pola biblioteca.

AComunidade educativa (alumnado, profesorado e pais e nais)  nos sentimos orgullosos do traballo realizado por todos e todas e  utilizaremos  esta enerxía extra  para traballar con máis intensidade, se cabe, no proxecto deste ano “Vilanova e mar” e continuar axudando a ese equipo de biblioteca, que nos lidera con tanto éxito en proxectos que melloran o aprendizaxe do noso alumnado.

Grazas polo recoñecemento e parabéns ó resto de premiados!

Oferta de prazas no IES Faro das Lúas para o curso 2018-2019

Oferta de prazas IES Faro das Lúas para o curso 2018-2019

Despois do período de reserva de praza, informamos que as vacantes que temos no IES Faro das Lúas son as seguintes:

Prazas dispoñibles

Alumnos con reserva ou permanencia

Prazas vacantes

30 + 6 NEAE

Fondo solidario de libros e Axudas para a adquisición de material escolar

A Consellería de Educación da Xunta de Galicia publicou  a Orde que regula o fondo solidario de libros de texto (3º e 4º de ESO)  e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos).

Os pais/nais titores/as interesados deberán:

- Presentar unha solicitude única para todas as axudas con data límite de presentación do 22 de xuño.

- É imprescindible para a concesión da axuda entregar nos últimos días de clase os libros de texto deste ano académico en bo estado. De non facelo a solicitude estaría excluída.

-  Para a comprobación dos datos da unidade familiar será necesario entregar copia do libro de familia de todos os membros da unidade familiar, e no seu caso sentenza xudicial de separación  ou divorcio ou certificado de convivencia (expídese no Concello).

Podedes consultar a orde do DOG nesta ligazón:

A instancia-solicitude podedes recollela na administración do centro ou ben cubrila por internet nesta ligazón: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B