IES Faro das Luas

ies.faro.das.luas@edu.xunta.es

valle

I Concerto de Nadal do IES Faro das Lúas

Este ano  tivemos un fetival de nadal moi especial e  David Regueiro, profesor de música do noso centro organizou un concerto protagonizado polo alumnado do Faro das Lúas, que o fixeron xenial. Antes do concerto se leron os relatos gañadores do I concurso de relatos contra a Violencia de Xénero do IEs Faro das Lúas.

O podedes comprobar vendo o seguinte video:

Premio IV Concurso de Traballos por Proxectos (Bibliotecas Escolares) :Buscando a Valle

A Comunidade Educativa do IES Faro das Lúas recibiu con gran ledicia outro recoñecemento máis polo proxecto “Buscando a Valle”, esta vez  no da Xunta de Galicia., onde tivemos un premio na categoría de traballos por proxectos documentais integrados coordinados pola biblioteca.

Debemos (alumnado, profesorado e pais e nais)  sentirnos orgullosos do traballo realizado por todos e todas e  utilizar  esa enerxía extra  para traballar con máis intensidade, se cabe, no proxecto deste ano “Vilanova e mar” e continuar axudando a ese equipo de biblioteca, que nos lidera con tanto éxito en proxectos que melloran o aprendizaxe do noso alumnado.

Grazas polo recoñecemento e parabéns ó resto de premiados!