IES Faro das Luas

ies.faro.das.luas@edu.xunta.es

valle

Guardar

Premio IV Concurso de Traballos por Proxectos (Bibliotecas Escolares) :Buscando a Valle

A Comunidade Educativa do IES Faro das Lúas recibiu con gran ledicia outro recoñecemento máis polo proxecto “Buscando a Valle”, esta vez  no da Xunta de Galicia., onde tivemos un premio na categoría de traballos por proxectos documentais integrados coordinados pola biblioteca.

Debemos (alumnado, profesorado e pais e nais)  sentirnos orgullosos do traballo realizado por todos e todas e  utilizar  esa enerxía extra  para traballar con máis intensidade, se cabe, no proxecto deste ano “Vilanova e mar” e continuar axudando a ese equipo de biblioteca, que nos lidera con tanto éxito en proxectos que melloran o aprendizaxe do noso alumnado.

Grazas polo recoñecemento e parabéns ó resto de premiados!

Oferta de prazas no IES Faro das Lúas para o curso 2018-2019

Oferta de prazas IES Faro das Lúas para o curso 2018-2019

Despois do período de reserva de praza, informamos que as vacantes que temos no IES Faro das Lúas son as seguintes:

Prazas dispoñibles

Alumnos con reserva ou permanencia

Prazas vacantes

30 + 6 NEAE