IES Faro das Luas

valle

Listaxe definitiva do fondo de libros de texto 2017-18

Data: 15 de setembro de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe definitivo de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos

Ó longo da vindeira semana faráse o reparto dos  libros adxudicados por cada materia.

Grazas pola vosa colaboración,

A dirección do Centro

Implantación do programa de utilización de libros dixitais (EDIXGAL) en 1º de ESO neste curso 2017/18

Este curso temos a novidade de implantar en 1º de ESO un   proxecto experimental de educación dixital,  que trata de proporcionar aos centros educativos a posibilidade de presentar un proxecto integral para a incorporación de materiais dixitais en todas as materias de 1º de educación secundaria, para isto dispoñerán do apoio da Administración en forma de provisión de materiais e libros dixitais, así como unha contorna virtual de aprendizaxe que permita desenvolver todo o potencial e dea soporte ao proxecto.

O alumnado de 1º de ESO non  terá libros de texto e usará unha contorna virtual de aprendizaxe, contando cun dispositivo persoal (ordenador) ó longo do curso de forma gratuíta. Faremos unha renión o martes 13 de setembro cos pais e nais do alumnado de 1º de eSO para explicar o proxecto.

edixgal

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR 2017/18

Data: 5 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos PARA AS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017/18:

Listaxe admitidos e excluídos MATERIAL ESCOLAR

De acordo coa normativa, dispoñénse de dous dúas (xoves 6 e venres 7 de xullo)  para facer alegacións ós datos publicados.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Data: 5 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos