Información de interese

Charlas ENAPAS (Escola de Nais e Pais) de interese para as familias que se desenvolven durante os meses de abril e maio nas localidades de Lalín, Marín e Sanxenxo.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dende o 4 de abril ao 4 de xuño de 2024

2º Ciclo de conferencias sobre "Cultura científica. Tecnoloxía con sentidiño"

A Consellería de Educación está a promover conferencias informativas sobre o
uso responsable e seguro das novas tecnoloxías na educación. Pódese asistir presencialmente (Auditorio Neira Vilas na Biblioteca e Arquivo de Galicia) ou por videoconferencia a través do Canal de Youtube da Consellería.

Están dirixidas a toda a comunidade educativa: docentes, familias e alumnado.

Especialmente interesante é a conferencia deste xoves 4, ás 18:00 horas, impartida por Héctor Ruíz Martín, reputado investigador e director da International Science Teaching Foundation, impartirá o relatorio Que nos di a investigación sobre o uso da tecnoloxía na aula?

Deixamos aquí o cartel informativo con todos os datos das conferencias:

[Descarga aquí o pdf]

..............................................................................................................................

27 de febreiro de 2024

Poñemos en coñecemento das familias a seguinte información:

"Cursos de Organización y Técnicas de Estudio que van a tener lugar este mes de Febrero dirigidos a estudiantes de 6º EP, de ESO y de Bachillerato. Se van a impartir en formato online.

En el siguiente link se puede encontrar toda la información:

Dicho Curso online está subvencionado con un 50% en el importe de la matricula.

Existe también la posibilidad de organizar Cursos presenciales que se pueden impartir en su propio centro educativo."

AdxuntoTamaño
CULTURA_CIENTIFICA-1.pdf1.06 MB