Oferta de prazas no IES Faro das Lúas para o curso 2019-2020

Oferta de prazas IES Faro das Lúas para o curso 2019-20

Despois do período de reserva de praza, informamos que as vacantes que temos no IES Faro das Lúas son as seguintes:

Prazas dispoñibles

Alumnos con reserva ou permanencia

Prazas vacantes

10+ 6 NEAE

Podedes consultar o listado de admitidos da reserva de plaza para 1º de ESO.

Recordamos que se poderá solicitar a admisión   do 1 ó 20 de marzo de 2019.

Listaxe definitiva do fondo de libros de texto 2017-18

Data: 15 de setembro de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe definitivo de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos

Ó longo da vindeira semana faráse o reparto dos  libros adxudicados por cada materia.

Grazas pola vosa colaboración,

A dirección do Centro

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR 2017/18

Data: 5 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos PARA AS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017/18:

Listaxe admitidos e excluídos MATERIAL ESCOLAR

De acordo coa normativa, dispoñénse de dous dúas (xoves 6 e venres 7 de xullo)  para facer alegacións ós datos publicados.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Data: 5 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Podedes consultar os libros de texto para o curso 2017/2018 no documento adxunto

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

Bioloxía e Xeoloxía

Educación Plástica e Visual

Física e Química

Latín

Lingua Castelá e Literatura

Lingua Galega e Literatura

Relixión

Tecnoloxía

Xeografía e Historia

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

Podedes consultar os libros de texto para o curso 2016-2017 no documento adxunto

Fondo solidario de libros e Axudas para a adquisición de material escolar

A Consellería de Educación da Xunta de Galicia publicou  a Orde que regula o fondo solidario de libros de texto (3º e 4º de ESO)  e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos).

Os pais/nais titores/as interesados deberán:

- Presentar unha solicitude única para todas as axudas con data límite de presentación do 22 de xuño.

- É imprescindible para a concesión da axuda entregar nos últimos días de clase os libros de texto deste ano académico en bo estado. De non facelo a solicitude estaría excluída.

-  Para a comprobación dos datos da unidade familiar será necesario entregar copia do libro de familia de todos os membros da unidade familiar, e no seu caso sentenza xudicial de separación  ou divorcio ou certificado de convivencia (expídese no Concello).

Podedes consultar a orde do DOG nesta ligazón:

A instancia-solicitude podedes recollela na administración do centro ou ben cubrila por internet nesta ligazón: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

Resultados enquisa convivencia do IES Faro das Lúas

Podedes consultar os resultados da enquisa feita pola Consellería á Comunidade Educativa do IES Faro das Lúas en decembro de 2015.