Normalización Linguística

Visita a Cambados: Museo Ramón Cabanillas

O venres, 14 de novembro, o alumnado de 4º da ESO fomos ata a Casa Museo de Ramón Cabanillas en Cambados. Alí puidemos ver como vivía, onde escribía, fotos súas e da muller, fotos con escritores, primeiras edicións das súas obras e mesmo unha tradución ao ruso. Finalmente e aínda que chovía a mares, dirixímonos ás ruínas de Santa Mariña e descubrimos que nese cemiterio están enterrados a muller e o fillo de Valle Inclán.

Día da ciencia 2014

Un ano máis celebramos o día da Ciencia en galego, cunha videoconferencia na que participamos numerosos institutos de Galicia. O relator era o profesor Manuel Caeiro Rodríguez, doutor en Enxeñaría de Telecomunicación que nos falou sobre a ciencia da programación de ordenadores. Ao final, puido contestar as nosas preguntas, a pesar de que a conexión fallou en varias ocasións.

Postais de Nadal

Podedes enviar por correo electrónico fermosas postais en galego para felicitar o Nadal e o aninovo.

Clica sobre a imaxe!

Letras Galegas 2013 - Roberto Vidal Bolaño

O 15 de maio celebramos no IES Faro das Lúas o Día das Letras Galegas. Os rapaces do Equipo de Dinamización Lingüística informáronnos sobre a vida e obra de Roberto Vidal Bolaño. A continuación, puidemos gozar coa lectura dramatizada de dúas escenas de senllas obras do autor, grazas ó grupo de teatro do instituto, dirixido por Fátima Rey.

Por último, entregáronse os premios do Concurso de Carteis Letras Galegas, organizado polo departamento de Galego. O segundo premio recaeu no cartel de 2º B e o primeiro, no de 3º A.

Enórmic Banda

Coa fin do curso chega ó IES Faro das Lúas a revista Enórmic Banda, elaborada conxuntamente polos rapaces e rapazas do Salnés e financiada polos Equipos de Dinamización Lingüística da comarca. Todo o alumnado do noso centro levará para a casa un exemplar da revista e poderá pararse no cómic “Menú”, realizado por José Manuel Oubiña, de 1º ESO, na clase de Plástica.

O autor do cómic acudiu á presentación de Enórmic Banda, celebrada no IES Fermín Bouza Brei de Vilagarcía de Arousa o 7 de xuño.

Actividade fin de curso

O día 23 de xuño celebramos a chegada do último día de clase con varias actividades. Entre elas encontrábase o visionado de varias curtametraxes rodadas en galego e proporcionadas pola empresa Mr. Misto Films. Esta actividade foi cofinanciada polo Equipo de Normalización Lingüística, o departamento de Lingua Galega e o propio centro.

Enórmic

Xa chegou ó noso instituto Enórmic, a revista cos cómics dos rapaces e rapazas da comarca do Salnés. Nesta revista encontraredes dous cómics realizados por dous grupos de rapazas de 3ºB e 4ºB, titulados ¿Facemos un animaliño? e O 5º piso respectivamente. Se non tedes un exemplar non dubidedes en acudir á biblioteca, onde xa hai un depositado.

Concurso adhesivos

O IES Faro das Lúas participou un curso máis no concurso de adhesivos convocado pola Coordinadora de Equipos de Normalización Lingüística do Salnés. Os rapaces e rapazas de 2º e 3º da ESO realizaron uns carteis con lema que tiñan como tema “No mundo en galego”. Algúns destes traballos foron seleccionados para nos representar no devandito concurso. A pesar de que ningún dos nosos representantes gañou, o importante é que participamos e puidemos repartir entre todo o noso alumnado os adhesivos que resultaron gañadores.

LETRAS GALEGAS 2008

Para conmemorar o día das Letras Galegas o venres 16 de maio realizamos unha lectura de poemas de XOSÉ MARÍA ÁLVAREZ BLÁZQUEZ e fixemos entrega dos premios do concurso de carteis e do marcapáxinas.