Visita as instalación do CIQUS e CACTUS

Visita ao CIQUS USC

O 29 de novembro, 11 alumnos de 2ºA de bacharelato acompañados de dous profesores, visitaron as instalacións de CIQUS e do CACTUS da Univesrsidade de Santiago de Compostela

Os responsables do CIQUS e do CACTUS fixéronnos un percorrido polas instalacións da universidade, explicándonos as distintas investigacións que se estan a realizar.

O Instituto  agradece ao CIQUS e ao CACTUS a nosa acollida nas súas instalacións.

Visita ás instalacións de Navantia en Ferrol

O pasado 29 de novembro, 41 alumnos de 1ºA e 2ºA de bacharelato e 1º de Ciclo Medio de Electromecánica acompañados de tres profesores visitaron as instalacións de Navantia en Ferrol.

Os responsables de Navantia explicaronnos o funcionamiento dos laboratorios de ensaios de materias, onde nos fixeron unha pequena demostración do traballo que ali realizan. E posteriormente amosáronnos o proceso de fabricación das turbinas e xeradores eléctricos.

Dende o instituto queremos agradecer a Navantia a recepción e visita nas súas instalacións.

Tamén queremos agradecer ao Concello de Ponteceso a súa colaboración que fixo posible esta visita.

Visita as instalación de PullAndBerd

Visita ás instalacións de Pull And Bear

Visita as instalación de PullAndBerd

O venres 29 de novembro, 40 alumnos de 1ºB e 2ºB de bacharelato acompañados de dous profesores e da orientadora laboral do noso concello , visitaron as instalacións de Pull&Bear en Narón.

De máns dos responsables de Pull&Bear fixemos un percorrido polos distintos departamentos de loxística e oficinas desta empresa.

Dende o instituto queremos agradecer a Pull&Bear a acollida nas súas instalacións.

Espazo Educar

Nais, Pais, Profesorado e Alumnado

OUTUBRO 2019

CONFERENCIA  SOBRE O SÍNDROME DE ASPERGER OU TEA

Para apuntarse a conferencia indíquenos os seguintes datos por correo electrónico ou deixándoos en secretaria.

Apelidos e Nome:____________________________________________

Pai/Nai/Titor/a do  alumn@s____________________________________