Automoción

O alumnado do CS de Automoción visita Alemaña

Este luns partiu cara a Alemaña unha expedición formada por 26 alumnas e alumnos do Ciclo Superior Dual de Automoción acompañados por 4 docentes.

O centro presentou un proxecto dentro do programa de mobilidades de FP dual para este curso 2023 2 024 que resultou finalmente seleccionado.

A expedición, formada por 30 alumnos e docentes do IES Eduardo Pondal, permanecerá en Bremen do 27 de novembro ao 2 de decembro.

Durante esta viaxe visitarán diferentes fábricas e empresas relacionadas coa Familia Profesional de Transporte e Mantemento de Vehículos. As visitas incluirán: Mercedes Benz AG, Meyer Werft estaleiro )), Airbus, Volkswagen. Tamén haberá unha reunión co coordinador de Erasmus+, David Schwenen, no Campus Handwerk.

Departamento de Automoción

"Tanto dende o departamento coma dende a dirección do I.E.S. Eduardo Pondal de Ponteceso, querémoslles agradecer a todas e cada unha das empresa colaboradoras a súa participación e axuda para ofrecer aos alumnos unha formación de calidade, xa que gracias a isto convertiranse nuns profesionais de alta calidade e preparados para un mercado laboral cada vez máis esixente."

•     TALLERES LEMA RODRÍGUEZ S.L.
  •     DOMINGO ANTONIO FELIPE FREIJEIRO
  •     TALLERES TRABA S.L
  •   TALLERES BLANCO
  •   IVAN MOSCOSO BERTOA
  •   MAQUINARIA AGRÍCOLA DEL NOROESTE S.L.
  •   POMBO FADAUTO SL
  •   AUTO REPARACIÓN VIDAL S.L.
  •   TALLERES CANTO
  • TALLERES TATO SL
  •   SEVERINO MARTÍNEZ LEMA
  •  ELADIO FRANCISCO SÁNCHEZ DÍAZ
  •  TALLERES TRABA S.L.
  •  TALLERES COUSILLAS
  •  TALLERES DA COSTA
  •  AUTO REPARACIÓN VIDAL S.L.
  •  TALLERES ALMOVIL
  •  LA BASE MOTOR CLUB

Visitas curso 2017/18

Visitas cos alumnos/as do curso 2017/18 de F.P. Básica e Ciclos de Administrativo e Automoción a feira de Innova, en Santiago.

Visita cos alumnos do ciclo medio de mantemento de vehículos e mais os da FP Básica a planta de regasificación de Mugardos, REGANOSA.

ENLACE A FOTO

Visitas cos alumnos/as do curso 2016/17 dos Ciclos de Administrativo e Automoción a Silleda para ver os diferentes participantes do campeonato gallego de Formación Profesional.

Os Skills