Novas Erasmus

Erasmus+ de Educación Escolar co alumnado do centro Friedrich-List-Gymnasium de Asperg.

Vémonos o curso que vén

En Laxe remata a visita

Comida de despedida en Laxe

Vistas dende o tellado da Catedral de Santiago

No Obradoiro

Visitamos o astaleiro de ribeira de Cabana de Bergantiños

Baixando a ruta dos muíños

En clase que non todo vai ser pasear

O castro de Borneiro

Na asociación o Fieital

Bailando na asociación do Couto

No dolmen de Dombate

Presentación no instituto

Por fin temos acreditación Erasmus

Despois de moito traballo por parte do equipo de internacionalización do IES Eduardo Pondal e en especial da súa coordinadora, Silvia Candia, o noso centro vén de conseguir a Acreditación Erasmus en Educación Escolar (KA-120 SCH) para mobilidades do alumnado da ESO e do Bacharelato ata o 2027.

Esta acreditación súmase á Acreditación Erasmus en Formación Profesional (KA-120 VET) que xa tiñamos, polo que todo o noso alumnado e profesorado poderá beneficiarse dos proxectos de internacionalización. Unha magnífica oportunidade para ampliar os horizontes da nosa comunidade educativa.

Erasmus+ é un programa da Unión Europea con case 40 anos de existencia que apoia a educación, a formación, a xuventude e o deporte en Europa.

Erasmus days e máis

Erasmus +

O alumnado participante o curso pasado, relatou as súas experiencias tanto a nivel profesional e de formación como a nivel relacional e de ocio, a cal delas máis produtiva.

O mércores 11 continuouse co relato sobre as experiencias ERASMUS+, neste caso para profesorado e para o alumnado dos primeiros cursos dos ciclos de Formación Profesional.

Así mesmo, inaugurouse un espazo ERASMUS+ na biblioteca, que nace coa idea de que o noso alumnado poda atopar recursos de interese para as súas viaxes e experiencias: guías de viaxe, dicionarios, guías de conversa, e recursos dos países onde vaian realizar as súas viaxes.

CERTAMES LITERARIOS 2015

Aquí tedes toda a información sobre os certames literarios (e xa van 8 anos) que organizamos no noso centro, tanto o de Creación Literaria para alumnos de Ponteceso, como o Eduardo Pondal de Poesía para alumnado de toda Galicia.

Veña, a escribir XA!

VIII Certame de Creación Literaria do IES de Ponteceso

VIII Premio de Poesía Eduardo Pondal para alumnos de ESO e Bac

CONCURSOS LITERARIOS 2014

Outro ano máis no que convocamos os nosos certames literarios: o certame de creación literaria para calquera estudante do noso centro, no que poderán participar nas categorías de relato curso ou poesía, e o VII Certame de Poesía Eduardo Pondal, para alumnos de Secundaria e Bacharelato, coa novidade nesta edición de que está aberto a estudantes de calquera centro público de Galicia.

Nos seguintes enlaces atoparedes as bases de ámbolos dous concursos.

Animádevos a participar e moita sorte!

VII CERTAME DE CREACIÓN LITERARIA do IES de PONTECESO

VII PREMIO DE POESÍA EDUARDO PONDAL