Acreditación das competencias dixitais do alumnado

O alumnado que este curso estea a cursar 4º de ESO e 2º de Bacharelato poderá acreditar as súas competencias dixitais.

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Competencia dixital do alumnado

O Marco Galego de Competencias Dixitais establece 5 grandes áreas de dominio e 21 competencias:

1. Información e datos

2. Comunicación e colaboración

3. Creación e contido dixital

4. Seguridade e privacidade

5. Contorna dixital e solución de problemas

Certificación ComDix

• Certificación do nivel que ten unha persoa para utilizar as tecnoloxías dixitais.

• A partir de que idade se obtén? A partir dos 16 anos.

• Como se obtén? Validación ou proba.

• Caducidade: 5 anos.

Niveis de aptitude

• Iniciación. Alumnado que obteña o título da ESO

• Intermedio.

• Alumnado matriculado 4º ESO + Proba específica que acredita competencias dixitais de nivel intermedio.

• Alumnado que obteña o título de Bacharelato. Acredita áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 co nivel intermedio

• Alumnado matriculado en 2º Bacharelato + Proba específica que acredita a área de dominio 4 de competencias dixitais de nivel intermedio

Solicitude e inscrición nas probas específicas

Data límite: 11 de marzo de 2024

Modelo de solicitude: Anexo IV (entregado na aula pola directora, hai exemplares dispoñibles en Secretaría)

Data e lugar de realización das probas

Desenvolveranse no centro educativo na data e hora establecidas pola Administración.

• Proba específica que acredita competencias dixitais de nivel intermedio (4º ESO): Maio

• Duración máxima: 90 minutos.

• 60 preguntas (12 por cada área de dominio)

• Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 70% das preguntas. Mínimo 60% respostas correctas en cada área.

• Proba específica que acredita área de dominio 4 de nivel intermedio (2º Bacharelato):Abril

• Duración máxima: 20 minutos.

• 12 preguntas.

• Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 60% das preguntas.

Como será a proba? Neste enlace podes probar as túas habilidades.