Febreiro 2024

Queres acceder á #FPGalega de grao medio e non contas co título necesario?

Xa podes inscribirte nas probas de acceso que se celebrarán o 23 de maio! Prazo aberto ata o 8 de marzo

Actividades Actividades

As nosas pedagogas terapéuticas nas Xornadas de Atención á Diversidade

Achegas das investigacións en orientación, protocolo educativo para a prevención e tratamento do acoso e ciberacoso e neurociencia e educación nas dificultades de aprendizaxe serán temas claves desta formación.

8M

Con motivo da celebración do Día da Muller, o próximo venres 8 de marzo, será inaugurada durante o recreo a exposición fotográfica "Mulleres (re)creadas" que conta coa participación das alumnas e profesoras do instituto, as cales, escolleron a unha figura feminina relevante e a partir de aí, tomaron unha fotografía caracterizándose como dita muller.

Invitamos a toda a comunidade educativa a pasar polo corredor principal de entrada do instituto para gozar das fotografías e agradecemos a participación a todas as alumnas e profesoras.

Curso de dano cerebral no instituto de Ponteceso

O IES Eduardo Pondal de Ponteceso acollerá un curso sobre «Alimentación, nutrición e deglución. Abordaxe no dano cerebral adquirido». Será na biblioteca, de 9.30 a 14.00 horas. Estará impartido por logopedas e terapeutas ocupacionales de Fegadace en colaboración coa Escola Galega de Saúde para Cidadáns.

Día de Rosalía(23 de febreiro)

O pasado venres celebramos na biblioteca do instituto o primeiro Venres musical deste ano, que nesta ocasión coindiciu coa homenaxe a Rosalía de Castro.

Así de ben o fixeron os nosos alumnos e alumnas. Parabéns a eles e moitas grazas a todo o público asistente!!

Enlace ao blog Artellandonabiblio

DÍA DE ROSALÍA

(23 DE FEBREIRO)

Con motivo da conmemoración do Día de Rosalía, a biblioteca do centro xunto co alumnado vai festexar esta data cun RECITAL POéTICO E MUSICAL, que terá lugar durante o recreo na propia biblioteca. O programa do acto será o seguinte:

Presentación a cargo do alumnado de /Ponte na onda. Radio/.
  De seguido, Uxía Blanco de 2º ESO A interpretará as pezas musicais /Rosalía pequeniña/ e /No bico un cantar/.
  Posteriormente, o alumnado de Oratoria de 3º ESO lerá os seguintes poemas da autora: "Hei cantar", "O Xan" e "Eu cantar cantei".
  Para  finalizar, Lucía Sande de 4º ESO interpretará a capela o poema "Negra sombra"

36 xeracións de rapaces cos nomes cambiados lembran con cariño a nosa eterna conserxe que hoxe entra na idade dourada.

Parabéns

In

O martes 20 de febreiro o alumnado de 4ºESO de Expresión Artística, realizou un obradoiro na empresa Lar de Corcubión, para aprender a traballar a técnica do mosaico, que aplicará nun mural sobre 'Os traballos da muller na época da emigración' nesta avaliación

Máis

Axudas alumnado actividades de formación en linguas extranxeiras 2

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

Información completa

Prazo aberto do 13 de febreiro ao 12 de marzo de 2024 (incluído).

Axudas alumnado actividades de formación en linguas extranxeiras 2

Información completa

Prazo aberto do 13 de febreiro ao 12 de marzo de 2024 (incluído).

O luns 19 de febreiro os alumnos de 2ºESO e parte do alumnado de Historia da Arte de 2º de bacharelato visitaron o centro histórico de Santiago para analizar os diferentes estilos arquitectónicos empregados entorno á catedral e no Convento de Santa Clara.

Actividades Actividades

O pasado día 9 de febreiro, tras o tradicional Mandadiño da semana, o IES Eduardo Pondal de Ponteceso celebrou o Entroido cun desfile de comparsas coa Literatura como fío condutor.

Ler máis

A "Chandeloria" no pombal

O pasado día 2 de febreiro, no IES Eduardo Pondal celebramos A “Chandeloria”, a doble versión dunha tradición compartida por galegos (A Candeloria) e franceses (La Chandeleur). Así, amorosas pombas e ricas crêpes acabaron mesturándose nunha xornada que, con sorte, deixará atrás o morriñoso inverno. Velaquí a reportaxe gráfica.