Blogues

Benvidos ao FAIADO DAS IDEAS

Enviado por juliogonzalez o Mér, 16/03/2011 - 08:51

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL.

Enviado por noefp o Mér, 14/10/2020 - 04:23

Deixovos  un enlace para que botedes unha ollada e aprendades acerca das actividades no medio natural.

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL.

Enviado por noefp o Mér, 07/10/2020 - 05:14

PROTOCOLO COVID PARA AS CLASES DE EF

Enviado por noefp o Mar, 22/09/2020 - 19:04

MATERIAL NECESARIO PARA AS CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA

Enviado por noefp o Ven, 18/09/2020 - 12:48

Deberedes traer unha bolsa ou mochila pequena (so para EF) cun “kit de E.F.”.

Este consistirá no seguinte:

Unha esterilla deportiva identificada, para facer exercicio enriba dela no chán.

Unha máscara e un estoxo identificados para gardala de xeito seguro cando sexa necesario retirala. Sería aconsellable unha máscara de reposto.

Solución hidroalcohólica para unha desinfección frecuente das mans, ben identificada.

Botella de auga individual claramente identificada. Non existirá a posibilidade de hidratación en billas polo que cada alumno/a será o responsable da súa hidratación. Non se poderá compartir a botella de auga.

Roupa de cambio identificada: Camiseta e calcetíns, para cambiarse ao rematar a clase.

Toalla pequena identificada ou toallitas hixienizantes, para asearse ao rematar a clase no vestiario.

Roupa de abrigo, paraugas (en caso de ser necesario…) Imos facer clase a meirande parte do tempo ao aire libre.

BENVIDOS!

Enviado por noefp o Ven, 18/09/2020 - 12:03

Comenzamos o curso académico 2020/2021, un curso marcado pola COVID-19 que fará que aprendamos moito máis do que cremos.

Quero dar unha benvida especial ao alumnado máis novo, os de 1º ESO, este IES vaivos encantar, ídes estar moi ben e contentos, e estou segura de que este ano máis que nunca o alumnado dos outros cursos vaivos axudar a tope, así que disfrutade cada momento desta etapa que comenzades.

Eu estou especialmente contenta, porque podereivos ensinar a diario presencialmente e aínda que teremos que guardar a distancia de seguridade e non poderemos vernos as caras, lembrade que os ollos son o espello do alma.

Como sempre podedes seguir contando conmigo para o que necesitedes, seguireivos axudando no que precisedes tal como o fixen ata o de agora, hai cousas que nunca cambiará unha pandemia.

As primeiras entradas neste blog estarán adicadas ao protocolo de uso das instalacións deportivas do centro e ao material necesario para as clases de Educación Física.

Gracias a todos por voltar con saúde ao centro!

DOSSIER DE EXERCICIOS PARA A RECUPERACIÓN DA MATERIA EN SETEMBRO. 1º DE E.S.O.

Enviado por nuriapena o Xov, 11/06/2020 - 14:49

Aquí tedes o dossier de láminas para debuxar de cara a recuperar Educación Plástica en setembro. Debedes presentalas  feitas nese mesmo documento o día do exame..

Dossier de tarefas E.P.V. setembro.

Adaptacións das Programacións didácticas curso 2019-2020

Enviado por nuriapena o Xov, 11/06/2020 - 14:45

Adaptacións das programacións didácticas do Departamento de Debuxo, curso 2019-2020.

1º de E.S.O.

3º de E.S.O

4º de E.S.O.

2º de Bacharelato. Debuxo Técnico  II

Orientación en tempos de coronavirus

Enviado por ybarallobre o Mar, 14/04/2020 - 09:12

Co peche dos centros educativos por causa do COVID-19, o proceso de apoio e acompañamento do Departamento de Orientación vese interferido pero seguimos traballando online todos os días.

Contades coa nosa intervención e asesoramento a través da aula virtual do centro, mediante o seguinte correo electrónico orientaguitiriz@gmail.com e do blog de orientación vocacional

“Orientamos desde casa"  Moita forza!