Período vacacional

Horario do centro do 27 de xullo a 28 de agosto será de 9:30 a 11:30

Correo do centro para solicitar documentación ou avisos ies.coruxo@edu.xunta.es

Teléfono do centro 886 11 1016

Teléfono de emerxencias (só emerxencias) 604 062 267

Premios extraordinarios ESO

Hoxe, 24 de xullo, publícase no DOG a Orde do 13 de xullo de 2020 pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2019/20.

 

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

 

 

Calendario exames setembro curso 2019-2020

Achégase o calendaro de exames de setembro 2020. Facel clic no documento adxunto

Nota da AMPA sobre recollida e venda de libros

O horario da AMPA para recollida e venda de libros é o seguinte:

 

Recollida: días 8 e 9 de xullo de 11:00 a 13:00 horas

 

Venda: días 13 e 14 de xullo de 11: a 13:00 horas

Libros de texto curso 2020-2021

Achegamos a lista de libros de texto para o curso 2020-2021

Documentación matrícula 20-21

Achéganse as documentacións necesarias para a realización da matrícula do alumnado. Facer clic nos documentos adxuntos

No caso de imprimir este documento solicitamos que NON se imprima a doble cara

 

Aclaración promoción titulación curso 19-20

Esta nota é para aclarar a promoción e titulación deste curso 19-20

Alumnado de 4º ESO que no boletín de notas aparece proposto para título SI: xa ten o título da ESO e, aínda que lle aparezan materias suspensas, non ten que presentarse en setembro para recuperalas

Alumnado de 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO e 1º BAc: se no boletín de notas aparece promociona SI non está obrigado a presentarse aos exames de setembro, xa está promocionado. De todo xeito o alumnado con materias suspensas, a pesar de que non está obrigado a recuperar en setembro, debería preparar as materias suspensas e presentarse aos exames de setembro coa finalidade de recuperar esas materias e non pasar de curso con materias pendentes

O calendario de setembro será colgado nesta web proximamente.

Matrícula curso 20-21

Terá que matricularse todo o alumnado, independentemente que aprobe todas en xuño ou suspenda algunha materia para setembro

 

Datas de matrícula para o curso 20-21

1º ESO: 1, 2 e 3 de xullo

2º ESO, 3º ESO, 4º ESO, 1º BACH e 2º BACH: do 6 ao 10 de xullo.

Documentación:

-Impresos matrícula (poderanse descargar desta web. 1º ESO a partir do 27 de xuño, resto cursos a partir do 30 de xuño. Tamén estarán dispoñibles no centro a partir desas datas)

-3 fotos ACTUAIS

-Fotocopias DNI (alumno/a, pai/nai, titor/titora legal)

-Fotocopia tarxeta sanitaria o alumnado de 1º de ESO e alumnado novo no centro

-Certificado de estudos (só alumnado novo de centros non adscritos)

     Centros adscritos: Carrasqueira, Tintureira, Ría de Vigo, Párroco D Camilo

-Resgardo de ter aboado as taxas de seguro escolar (1,5 €) na conserxería do centro (só alumnado de 3º ESO, 4º ESO, 1º BACH e 2º BACH)

NON SE RECOLLERÁN DOCUMENTACIÓNS INCOMPLETAS

 

Entrega de notas, devolución de libros-ordenador edixgal e período de matricula

 

Entrega notas 1º BAC e ESO:

 

23 de xuño, presencial ou a través de ABALAR.

 

No caso de recoller as notas presencialmente, o alumnado deberá gardar as medidas hixiénico sanitarias en vigor e sempre deberá ter posta a mascarilla. Só se permitirá para este acto a presenza no interior do instituto ao alumnado

 

Non é obrigatorio asistir presencialmente a recoller as notas, estas chegan nese mesmo día a través de abalarmóbil. Cómpre ter descargada a aplicación https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/es/noticia/abalarmobil

No caso de recibir as notas a través da aplicación Abalar o consello orientador que se debe entregar ao alumnado quedará arquivado no expediente do alumno/a a disposición das familias para que o recollan cando precisen

Horario de entrega de notas (Cómpre que o alumnado respecte os horarios)

1º Bac: 9:30

 

1º BAC A: patio central. 1º BAC B: salón de actos

 

1º ESO: 10:15

 

1º ESO A: Salón de actos, 1º ESO B: patio central, 1º ESO C: aula tecno 2 (pegada á conserxería)

 

3º ESO: 11:00

 

3º ESO A: Salón de actos, 3º ESO B: patio central, 3º ESO C: aula tecno 2 (pegada á conserxería), 3º ESO D: aula 9

 

2º ESO: 11:45

 

2º ESO A: Salón de actos, 2º ESO B: patio central, 2º ESO C: aula tecno 2 (pegada á conserxería), 2º ESO D: aula 9

 

4º ESO: 12:30

 

4º ESO A: Salón de actos, 4º ESO B: patio central, 4º ESO C: aula tecno 2 (pegada á conserxería)

 

Período reclamacións: 25 e 26 de xuño. Deberá ser entregada a solicitude de reclamación na oficina do centro

 

Devolución de libros e equipamento edixgal

 

Devolución de libros e ordenador Edixgal 1º ESO

 

1º ESO: 25 de xuño de 9:30 a 11:00.

 

Devolución de libros en préstamo do alumnado que non suspende materias para setembro.

 

O alumnado de 1º ESO  que aprobe en xuño non devolverá o ordenador EDIXGAL, quedará con el no período de vacacións.

 

Devolución de libros e ordenador Edixgal 2º ESO

 

2º ESO: 26 de xuño de 9:30 a 11:00

 

Devolverá os libros e ordenador o alumnado que aprobe todas as materias en xuño. Alumnado con algunha materia suspensa para setembro devolverá en setembro

 

Devolución de libros 3º ESO

 

25 de xuño de 11:30 a 13:30

 

Devolución de libros 4º ESO:

 

26 de xuño de 11:30 a 13:30

 

 

Períodos de matrícula

 

1º ESO (alumnado que se matricula por primeira vez no centro): 1-2 e 3 de xullo en horario de 9:30 a 13:30

 

Alumnado que se matricula en 2º, 3 e 4º de ESO, 1º e 2º bacharelato: 6 ao 10 de xullo de 9:30 a 13:30

 

Ten que matricularse todo o alumnado, independentemente promocione en xuño ou setembro  

 

 

Reclamacións 2º Bacharelato e publicación das ponderacións ABAU

Hoxe saíron publicadas as ordes de reclamación de notas de 2º bacharelato e das ponderacións abau. Podedes atopalas en:

Reclamacións: http://www.edu.xunta.gal/portal/reclamacionsbacharelato

Ponderacións: https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2020/20200603/AnuncioG0534-260520-0002_gl.html

 

AXUDAS MUNICIPAIS DE LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR PARA ALUMNOS/ AS DE CENTROS DOCENTES PÚBLICOS E PRIVADOS CONCERTADOS DE EDUCACIÓN INFANTIL (2A ETAPA), EDUCACIÓN PRIMARIA E SECUNDARIA. CURSO 2020-2021

 

BASES REGULADORAS PARA A CONCESIÓN DE AXUDAS MUNICIPAIS DE LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR PARA ALUMNOS/AS DE CENTROS DOCENTES PÚBLICOS E PRIVADOS CONCERTADOS DE EDUCACIÓN INFANTIL (2a ETAPA), EDUCACIÓN PRIMARIA E SECUNDARIA DO CONCELLO DE VIGO CURSO 2020-2021

Máis información no documento adxunto

 

 

Adaptación programación

Xa están dispoñibles nos diferentes departamentos as adaptacións das programacións didácticas.

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrig

 

Máis información en http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros ou no documento adxunto

Lembramos que o horario de atención ao público é de 9:30 a 12:30. PREFERENTEMENTE presentarase de forma telemática 

O alumnado de 1º e 2º de ESO non solicitará axuda libros xa que o centro participa no proxecto EDIXGAL pero si poderá facer a solicitude de cheque de material.

Pódese descargar a solicitude do sitio https://sede.xunta.gal/doc-invia/rest/anexos/23300466 ou ben nos documentos adxuntos

Horario novo da ABAU

Horario novo da ABAU

Horario de atención ao público a partir do 11 de maio

O horario de atención ao público a partir do 11 de maio será de 9:30 a 12:30horas

Atenderemos o referente ao procedemento de admisión do alumnado e a tramitación das axudas e préstamo de libros de texto (prazo ata o 19 de xuño) así como todo tipo de certificados.

Lembramos que o alumnado que xa cursa estudos no centro así como os solicitantes de centros de primaria adscritos non teñen que pasar por este proceso de admisión.

O instituto atenderá só procesos administrativos. A actividade docente e de titoría, de momento, segue a ser de xeito telemático.

O alumnado de 2º bacharelato retomará as súas clases presenciais de xeito voluntario a partir do dia 26 de maio no horario comunicado previamente.

A atención telefónica farase a través do número do instituto 886 111 016

Distribuir contido