Coñecendo a cultura inglesa a través dunha divertida sesión en inglés

O día 18 de xaneiro o alumnado de 3º e 4º ESO e a través dun divertido show en inglés pudieron coñecer a cultura inglesa.

A sesión foi moi dinámica e divertida, onde o alumnado tivo unha experiencia multidisciplinar aprendendo cousas de historia, xeografía ou literatura relacionados co Reino Unido.

O proxecto do Instituto é que nos próximos anos poidamos afondar no coñecemento de linguas extranxeiras (fora do horario normal de clases) e por iso agardamos que nos próximos cursos os proxectos que estamos a solicitar poidan sair adiante e poidamos dar un paso mais na mellora do coñecemento de linguas extranxeiras, afondando as existentes e propondo outras novas.

Sesión divulgativa sobre discapacidade e dependencia, unha sociedade inclusiva?

O pasado día 9 de xaneiro o alumnado de 4º ESO participou nunha sesión científico-divulgativa da Universidade de Vigo, relativa a dependencia e a discapacidade

Neste sentido, a través dunha charla a cargo dun prestixioso investigador da UVigo e na que houbo unha gran interacción entre o poñente e o alumnado, trataron todo o relacionado coa dependencia e coa discapacidade, ademáis de comprender e recoñecer o que supón unha filosofía de vida independente e a atención planificada pola propia persoa.

A actividade está incluída dentro do programa do ciclo de charlas científico-divulgativas da Universidade de Vigo, orientados a centros de secundaria e formación profesional.

Programación curso 22-23

Programación departamento de Inglés