Normalización lingüística

Aquí tamén se fala….galego!

O IES Coruxo sumouse á campaña “Aquí tamén se fala galego”, unha iniciativa con actuacións destinadas a promover o uso do galego na contorna do alumnado. O proxecto comezou no IES Rafael dieste da Coruña e sumáronse mais de 200 centros por toda Galicia, e o noso foi un dos primeiros centros en sumarse.

A campaña consiste en preguntar por locais ou sitios da contorna se poden poñer un cartaz do Instituto para fomentar o uso do galego. Librarías, clubes de fútbol como o Dépor ou Celta, comercios...estanse a sumar masivamente a esta campaña. O fin é eliminar prexuízos de que na nosa cidade non se fala galego e sensibilizar sobre o uso do galego na nosa sociedade.

Dentro desta campaña estanse a facer unha serie de gravacións e entrevistas; neste sentido a revista “A Movida” entrevistou a alumnado de 2º Bacharelato implicado na campaña, entrevista que podedes ler aqui: https://amovida.gal/falamos-co-alumnado-do-ies-coruxo-sobre-a-campana-aqui-tamen-se-fala/

#aquítaménsefala

Ilustracións, lettering, literatura e poesía na Biblioteca do IES Coruxo

Desenvolver a capacidade artística debuxando un personaxe literario ou a través dun obradoiro de lettering co gallo do día de Rosalía de Castro….todas estas capacidades foron as que se desenvolveron nas semanas pasadas na Biblioteca do IES Coruxo.

Por unha banda, para conmemorar o día da Ilustración, convocouse un concurso (dividido en diferentes categorías en función dos cursos) para animar ao alumnado a debuxar un personaxe literario. Personaxes de novela de Castelao, de Leandro Fernández de Moratín, do Duque de Rivas e incluso dos comic manga foron ilustrados polo noso alumnado e os gañadores tiveron fantásticos premios.

Por outra banda durante a semana do 19 ao 23 de febreiro tiveron lugar durante os recreos os obradoiros de lettering e pop art coa poesía de Rosalía de Castro (arte de debuxar letras artísticas) e dirixido tamén a todo o alumnado do Instituto.

A idea é que a Biblioteca sexa un espazo central no que poder traballar a musltidisciplinariedade a través de actividades de aprendizaxe motivadoras para o noso alumnado.

Documental sobre Domingo Villar

A continuación podedes visualizar un documental sobre a figura de Domingo Villar, feito polo alumnado que participou no Clube de Lectura durante o curso escolar 2022/23 e dirixido polo profesor Roi Rodríguez Cagiao.

Din