Campión da liga de recreo de futbol sala

O campión da liga de recreo de futbol sala en categoría de pequenos foi 2º ESO C. Os compoñentes do equipo recibiros o trofeo ao gañador e un vale para a cafetería do centro. Así mesmo, o alumnado de 2º da ESO B (2º clasificado) recibiu un vale para a cafeteía.

Noraboa aos campións e a todos os que fixeron posible a competición: alumnado de 4º ESO A e participantes na liga.

PD: A espera de confirmación para subir as fotos da liga.

Final das ligas do recreo

Este venres temos as finais das ligas de Fútbol sala:

• maiores: no recreo.
  • pequenos: 4º hora.
  • Ao remate terá luga a entrega do diploma e máis os vales para a cafetería.

Animádevos a participar!!

Competiciones deportivas

Buenos días a todos/as.

Ante el interés mostrado por muchos de vosotros, he inscrito al centro para participar en las competiciones de campo a través, orientación y bádminton. Para participar os podéis inscribir en el pabellón, o diciéndoselo a vuestro profesor/a de educación física.

Muchos ya participasteis el año pasado y sabéis como funciona. La primera competición será la de campo a través, que seguramente será en noviembre y enero. A continuación vendrá la de bádminton en febrero o marzo, y la última será la de orientación.

IMPORTANTE: No os olvideis de anotaros en la actividad comunicándoselo a vuestro profesor/a, ya que tenemos que hacer la ficha para cada uno de vosotros.

¡¡Animaros a participar!!

LIGAS DE RECREO

Boas tardes a todos.

Como xa vos informei en clase, xa vos podedes inscribir nas ligas de recreo. Tedes as follas de inscripción no pabillón, ou podedes falar comigo en calquera momento. Neste trimestre comezamos coa liga de fútbol (mixta).

En principio a idea e facer dúas ligas:

• Pequenos: 1º e 2º ESO.
  • Maiores: 3º, 4º, bacharelato e ciclos.

Para formar un equipo tedes que ser un mínimo de 5, e todos os integrantes do equipo teñen que pertencer a mesma clase. En caso de que non seades suficientes para formar un equipo, falade comigo e veremos se podemos solucionalo.

Nada máis polla miña parte, animádevos a participar!!

Final provincial de bádminton na Universidade Laboral

Ata Ourense desprazáronse catro rapaces do noso IES que quedaran clasificados no campionato zonal de bádminton, para desputar a final provincial. Estiveron toda a xornada matinal do sábado 1 de Xuño, no pavillón da Universidade Laboral, dándolle á raqueta e ao volante, desfrutando moito e facendo un moi bo papel. Noraboa a Noelia Silva, Paula Cabaleiro, Daniel Álvarez e Pablo González de 1º ESO!

Sendeirismo no parque municipal

Aproveitando estes fermosos días de (case)verán, fomos a facer uns pequenos roteiros polo parque. Cos alumnos de 1º, 2º e 3º nas súas respectivas horas de Educación Física. Foi unha xornada diferente e entretida, aprendendo os diferentes símbolos de sendeirismo, e facendo deporte de forma suave, pero suamos a pinga gorda!

Charla da Cruz Vermella: A cadea de supervivencia

O día 23 de maio, os alumnos/as de bacharelato tiveron a oportunidade de aprender un pouco sobre primeiros auxilios da man de técnic@s da Cruz Vermella do Carballiño. Foi unha sesión moi divertida e práctica, onde puidemos aprender os pasos a seguir ante un accidente: a cadea de supervivencia. Ao ser unha charla eminentemente práctica, quedounos gravado na memoria o protocolo. É un contido moi importante que poderíanos ser moi útil, tanto que seríamos quen de salvar vidas. Case nada!

Campionato galego de Orientación en Barbantes (Cenlle)

Marabillosa xornada de sábado 4 de Maio, na área termal de Barbantes. Tivemos de novo a sorte de que dez rapaces do noso IES quedaran clasificados para un campionato GALEGO! Esta vez tiveron que orientarse nun mapa de bosque, algo máis complicado que nunha vila, pero moi ben feito por todos eles, que competindo contra rapaces federados neste deporte de orientación, fixeron moi bo papel e, sobre todo pasárono estupendamente. Desfrutando ao final tamén do baño nas termas.

Estupenda experiencia! Un fermoso deporte na natureza.

Comezan novas ligas nos recreos: baloncesto e brilé.

A partir de hoxe, comezamos novos campionatos nos recreos. Esta vez xogaremos ao brilé (no pavillón) e ao baloncesto (na pista exterior). A desfrutar co deporte e que gañe o mellor!

Informe DAFIS. Condición Física do noso alumnado

Este ano, dentro do proxecto deportivo de centro, propuxémonos como obxectivo a avaliación da condición física do noso alumnado, para comparala cunha mostra dos centros de toda Galica e poder planificar o traballo de Educación Física e deportiva conforme a aquelas capacidades físicas que estean nun nivel máis baixo. Os resultados foron bos, resultando prácticamente iguais ca no resto de alumnado galego da súa idade, agás na flexibilidade, onde andamos un pouco máis pobres, así que a traballala! Con respecto á velocidade os nosos alumnos e alumnas están por encima da media da súa idade, andamos a fume de carozo! Non hai apenas alumnos/as con sobrepeso no noso centro.