Diario de actividade física

Como continuación do enlace anterior, continuamos coas actividades que o alumnado está a desenvolver neste trimestre.

Diario de actividade física

Aquí vos deixo algunhas das actividades que o alumnado está a facer durante a cuarentene. Todas elas están incluidas na actividade do "Diario de actividade física" que teñen que facer. Esta tarefa consiste en tomar nota de tódalas actividades físicas que van realizando a diaio, e entregalo caada venres.

A continuación adxuto os circuitos de condición física que lle propusen ao alumnado para manterse en forma durante a cuarentena. Polo de agora a participación está sendo moi boa, esperemos que sigua así.

ÁNIMO A TODOS/AS.

Actividade voluntaria de orientación.

Bos días.

Este mércores vai ter lugar unha actividade de Orientación de precisión organizada pola Sección de orientación de Trevinca. É unha actividade aberta, gratuita  e online na que podedes participar todos/as.

Non fai falta inscribirse, tan so abrir o formulario o mércores 20 de maio as  16h. Se trata de identificar a baliza correcta nunhas fotos. Toda a información (boletín, información, vídes, etc…) estará na páxina web de Trevinca (https://clubtrevincabarco.org/club/orientacion-de-precision-en-ourense-20-05-2020/).

Animádevos a participar, e se o facedes facédemo saber porque o terei en conta.

Un saúdo.

Adaptación da programación didáctica de Educación física.

No seguinte PDF se atopan as adaptación producidas na Programación orixinal de educación física para o curso 2019-2020, dirixidas a dar resposta a situación excepcional na que nos atopamos debido ao COVID-19. Estas modificacións céntranse nos apartados de metodoloxía, actividades a desenvolver, avaliación e calificación, e explican como se vai a desenvolver o final de curso na materia de educación física.

Circuitos de condición física

Buenos días.

Os cuelgo dos circuitos de condición física para que hagáis durante la semana. Los circuitos tienen 8 estaciones de 40" de trabajo en cada una. El circuito entero debe realizarse 3 veces. El descanso entre una estación/ejercicio es de 20 ", y al terminar el circuito entero, descansamos 2'.

A aquellos que les cueste mucho, pueden reducir el tiempo de trabajo a 30 " o 20" (no menos de 20"). También podéis hacer el circuito 1 o 2 veces, si véis que ya estuvo bien de intensidad.

A los que el circuito no les llegue, pueden aumentar el tiempo de trabajo, disminuir el descanso, o aumentar el numero de veces que hacemos el circuito.

Recordad la importancia de hacer ejercicio físico incluso aunque estemos en casa recluídos: mejora la salud, ayuda a mantener el peso, disminuye la grasa, mejora el estado de ánimo, etc.

Un slaudo y ánimo.

PD: Animad a vuestros familiares a hacer el circuito con vosotros.

Rutina de ejercicios matutinos

Ya que estamos todos recluidos en casa, que mejor momento para poner en práctica los ejercicios que hacemos en clase. Aquí os dejo una rutina de ejercicios de baja intensidad que podéis hacer por la mañana. Si animais a toda la familia más que mejor!!. La mayor parte de los ejercicios ya los conoceis, ya que son básicamente la rutina de calentamiento que hacemos a diario.

Os recomiendo hacer esto todas las mañanas y por las tardes hacer algo un poco más intenso. A lo largo de estos días, os iré dejando diferentes circuitos y rutinas para que hagáis en casa por si os sobra el tiempo  jiji. Son todos ejercicios que podéis hacer perfectamente en casa, así que no hay escusas, coged a vuestros familiares y pooneos al lío.

A modo de recordatorio, el ejercicio físico tiene los siguientes beneficios:

• Mejora el estado de ánimo al liberar endorfinas entre otras hormonas que afectan a nuestro estado de humor.
  • Ayuda a controlar el peso al aumentar el gasto energético, asíncomo los niveles de grasas y azúcares en el cuerpo.
  • Mejora la movilidad al lubricar las articulaciones y estirar los músculos, lo que también ayuda a sentirnos mejor.

Lo dicho, ahora que no nos podemos mover DE casa, habrá que moverse EN casa!!!.

Competición campo a través Maside

O 23/01/2020 levouse a cabo o campionato de campo a través de Maside. O noso centro estivo representad por 47 alumnos/as que competiron nas categorías de cadete e infantís. A experiencia foi moi boa, así como o foron os resultados acadados polos participantes:

• 1º Clasificado cadete masculino- Alex Pérez González.
  • 2º Clasificado cadete masculino- Ismael Santiago Rodríguez.
  • 4º e 5º clasificados cadete masculino- Pablo González e Daniel Álvarez respectivamente.
  • Campións por equipos na categoría cadete masculino.
  • 1º Clasificada cadete feminino- Ana González Vázquez.
  • 5º e 6º clasificadas cadete feminino- Lorenae Noelia Silva López.
  • Campionas por equipos na categoría cadete feminino.
  • 6º Clasificada infantil feminino- Nicol Marrón Fernández.

Estes resultados son clasificatorios para a competición provincial que terá lugar en Monterrei (Ourense) o 1/2/2020.

Noraboa a todolos/as participantes!! Orgullo de Alumnado.

Liga de Bádminton de los recreos

Xa comezaron as ligas de bádminton no recreo. O formato da competición será o de eliminatoria a un único xogo de 21 puntos. Animádevos a participar e animar aos vosos compañeiros!!

Un saúdo.

Campión da liga de recreo de futbol sala

O campión da liga de recreo de futbol sala en categoría de pequenos foi 2º ESO C. Os compoñentes do equipo recibiros o trofeo ao gañador e un vale para a cafetería do centro. Así mesmo, o alumnado de 2º da ESO B (2º clasificado) recibiu un vale para a cafeteía.

Noraboa aos campións e a todos os que fixeron posible a competición: alumnado de 4º ESO A e participantes na liga.

PD: A espera de confirmación para subir as fotos da liga.

Final das ligas do recreo

Este venres temos as finais das ligas de Fútbol sala:

• maiores: no recreo.
  • pequenos: 4º hora.
  • Ao remate terá luga a entrega do diploma e máis os vales para a cafetería.

Animádevos a participar!!