Blog FP Dual

15/04/21

O vindeiro luns 19 de abril incorporaranse ás empresas os alumnos de primeiro curso do Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial, para continuar a sua formación. O pasado 1 de marzo fixérono os de segundo curso, que en setembro rematarán os seus estudos.

18/03/21

Seguimos a traballar en prol da FP dual do noso centro:

A sanidade urxe formación en equipos de electromedicina.

O pasado 26 de febreiro tivo lugar unha reunión entre representantes do Concello, do I.E.S. Manuel Chamoso Lamas e das empresas GRI Towers Galicia, S.L. e Talleres Dizmar, S.L. para impulsar a implantación no centro do C.M. de Soldadura e caldeiraría.

26/11/20

REGADual

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa creou, mediante a Resolución do 22 de marzo de 2019, a Rede galega de dinamización da FP dual e a figura do responsable de dinamización de FP Dual.

A Rede traballa no maior achegamento entre a Formación Profesional e as empresas, de xeito que se atendan as necesidades de persoal cualificado dos diferentes sectores produtivos e se favoreza a mellora da competitividade e desenvolvemento do noso tecido produtivo, e a Industria 4.0.

44 centros de toda Galicia forman parte de Regadual, e están dotados cada un dunha persoa responsable da dinamización da FP dual a tempo completo. O I.E.S. Manuel Chamoso Lamas forma parte da Rede galega de dinamización da FP dual dende a sua creación.

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial que  se oferta no Chamoso Lamas estructúrase en dous cursos académicos, e o tempo de formación dos alumnos no centro e nas empresas repártese do seguinte xeito:

Primeiro curso
set. out. nov. dec. xan. feb. mar. abr. maio xuño xullo ago. set.
  Formación no centro educativo Actividade profesionalizadora/formación na empresa

FP Dual

Qué é a FP dual?

Unha modalidade de FP na que a formación curricular repártese entre o centro educativo e a empresa.

A quen vai dirixida?

A persoas maiores de 18 anos, ou que os cumpran o ano en que comeza o ciclo.

Qué obxectivos ten?

A inserción laboral do alumnado e a mellora da competitividade das empresas.

As características principais da FP Dual son as seguintes:

Duración do ciclo

De dous a tres anos

Actividade do alumno na empresa

Formación curricular

Formación complementaria