Iniciar sesión: Acceso

Blog FP Dual

8/07/22

A vindeira semana continuará o proceso de admisión de alumnos da FP dual.

Os interesados no C.S. de Automatización e robótica industrial deberán presentarse no centro o martes 12 ás 9h 45´; os do C.M. de Soldadura e caldeiraría o mércores 13/07 ás 11 h 45´

24/06/22

As empresas da comarca e o Concello apoian a implantación no I.E.S. Manuel Chamoso Lamas do C.M. de Soldadura e caldeiraría.

La Región

Badal Novas

La Voz de Galicia

O vindeiro curso repetiremos a  oferta no noso centro na modalidade de FP dual:

Ciclo Medio de Electromecánica de maquinaria

No I.E.S. Manuel Chamoso Lamas ofértase a posibilidade de cursar na modalidade de FP dual nun curso académico catro módulos do C.M. de Electromecánica de maquinaria:

MÓDULO
anuais
MP0714 Sistemas de suspensión e guía 267
MP0717 Equipamentos e apeiros 133
MP0715 Sistemas de forza e detención 157
MP0716 Sistemas de accionamento de equipamentos e apeiros 157

Trátase dunha oferta concebida para aqueles que cursaron o C.M. de Electromecánica de vehículos automóbiles, xa que con estes catro módulos obterán a titulación de Técnico en Electromecánica de maquinaria ao convalidárselles os outros módulos do ciclo.

A temporalización é a seguinte:

Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría

Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría que  se oferta no Chamoso Lamas estructúrase en dous cursos académicos, e o tempo de formación dos alumnos no centro e nas empresas repártese do seguinte xeito:

Primeiro curso
set. out. nov. dec. xan. feb. mar. abr. maio xuño xullo ago. set.
  Formación no centro educativo Actividade profesionalizadora/formación na empresa

VÍDEO PROMOCIONAL DA FP DUAL EN OURENSE

REGADual

A Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, mediante a Resolución do 27 de setembro de 2021, creou a Rede Galega de dinamización da relación con empresas na FP, e incorporou á mesma aos centros educativos e as persoas responsables que formaban parte da Rede Galega de dinamización da FP dual, declarando extinguida esta última e ampliando as funcións das persoas responsables da dinamización.

e a figura do responsable de dinamización de FP Dual fora creada pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa mediante a Resolución do 22 de marzo de 2019.

A Rede traballa no maior achegamento entre a Formación Profesional e as empresas, de xeito que se atendan as necesidades de persoal cualificado dos diferentes sectores produtivos e se favoreza a mellora da competitividade e desenvolvemento do noso tecido produtivo, e a Industria 4.0.

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial que  se oferta no Chamoso Lamas estructúrase en dous cursos académicos, e o tempo de formación dos alumnos no centro e nas empresas repártese do seguinte xeito:

Primeiro curso
set. out. nov. dec. xan. feb. mar. abr. maio xuño xullo ago. set.

FP Dual

Qué é a FP dual?

Unha modalidade de FP na que a formación curricular repártese entre o centro educativo e a empresa.

A quen vai dirixida?

A persoas maiores de 18 anos, ou que os cumpran o ano en que comeza o ciclo.

Qué obxectivos ten?

A inserción laboral do alumnado e a mellora da competitividade das empresas.

As características principais da FP Dual son as seguintes:

Duración do ciclo

De dous a tres anos

Actividade do alumno na empresa

Formación curricular

Formación complementaria