Blog FP Dual

9/07/21

Hoxe rematou o proceso de selección de aspirantes a cursar o Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría, foron 14 as persoas seleccionadas e cubríronse todas as prazas que se ofertaban.  Parabéns aos seleccionados. O vindeiro 16 de xullo publicarase a adxudicación de prazas e o mesmo día 16 comeza o período de matrícula, que remata ás 13 horas do 23 de xullo.

O luns 12 están citados os inscritos no Ciclo Medio de Electromecánica de maquinaria e no Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial para completar o proceso de selección.

5/07/21

Rematado o prazo de presentación, foron publicadas as listaxes provisionais de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2021/22. Ábrese agora o prazo de presentación de reclamacións contra estas listaxes, ata as 13:00 horas do mércores 7 de xullo.

Ciclo Medio de Electromecánica de maquinaria

No I.E.S. Manuel Chamoso Lamas ofértase a posibilidade de cursar na modalidade de FP dual en un curso académico catro módulos do C.M. de Electromecánica de maquinaria:

MÓDULO
anuais
MP0714 Sistemas de suspensión e guía 267
MP0717 Equipamentos e apeiros 133
MP0715 Sistemas de forza e detención 157
MP0716 Sistemas de accionamento de equipamentos e apeiros 157

Trátase dunha oferta concebida para aqueles que cursaron o C.M. de Electromecánica de vehículos automóbiles, xa que con estes catro módulos obterán a titulación de Técnico en Electromecánica de maquinaria ao convalidárselles os outros módulos do ciclo.

A temporalización é a seguinte:

Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría

Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría que  se oferta no Chamoso Lamas estructúrase en dous cursos académicos, e o tempo de formación dos alumnos no centro e nas empresas repártese do seguinte xeito:

Primeiro curso
set. out. nov. dec. xan. feb. mar. abr. maio xuño xullo ago. set.
  Formación no centro educativo Actividade profesionalizadora/formación na empresa

VÍDEO PROMOCIONAL DA FP DUAL EN OURENSE

REGADual

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa creou, mediante a Resolución do 22 de marzo de 2019, a Rede galega de dinamización da FP dual e a figura do responsable de dinamización de FP Dual.

A Rede traballa no maior achegamento entre a Formación Profesional e as empresas, de xeito que se atendan as necesidades de persoal cualificado dos diferentes sectores produtivos e se favoreza a mellora da competitividade e desenvolvemento do noso tecido produtivo, e a Industria 4.0.

44 centros de toda Galicia forman parte de Regadual, e están dotados cada un dunha persoa responsable da dinamización da FP dual a tempo completo. O I.E.S. Manuel Chamoso Lamas forma parte da Rede galega de dinamización da FP dual dende a sua creación.

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial

Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial que  se oferta no Chamoso Lamas estructúrase en dous cursos académicos, e o tempo de formación dos alumnos no centro e nas empresas repártese do seguinte xeito:

Primeiro curso
set. out. nov. dec. xan. feb. mar. abr. maio xuño xullo ago. set.

FP Dual

Qué é a FP dual?

Unha modalidade de FP na que a formación curricular repártese entre o centro educativo e a empresa.

A quen vai dirixida?

A persoas maiores de 18 anos, ou que os cumpran o ano en que comeza o ciclo.

Qué obxectivos ten?

A inserción laboral do alumnado e a mellora da competitividade das empresas.

As características principais da FP Dual son as seguintes:

Duración do ciclo

De dous a tres anos

Actividade do alumno na empresa

Formación curricular

Formación complementaria