Normalización

CREA O TEU APALPADOR

Es creativo? Gústache debuxar? O departamento de Normalización e a Biblioteca propoñen o concurso do Apalpador para todo o alumnado do centro (ESO, FP, ...) Para máis información le as bases do concurso aquí. Tes de tempo ata o 16 de decembro.

Hallowen no Chamoso

A REVISTA DO CHAMOSO, 2019

Aquí tedes a revista deste ano; felicidades a todos os que partcipastes BO TRABALLO!!!!!!

O CHAMOSO NO PARLAMENTO XOVE

OS ALUMNOS DO CHAMOSO PARTIPAN NUNHA NOVA EDICIÓN DO PARLAMENTO XOVE

Os alumnos de 3º da ESO (Pilar España, Marta Fernámdez, Santiago López e Manuel Quireza) e de 2º de Bacharelato (Ana Fernández, Lucía España, Yeray Diéguez e Dana Constantine) participan no Paralamento Xove na edición deste ano que leva como título "Determina o papel do profesor/a o futuro dos noso mozos e mozas?", organizado pola Dirección Xeral de Xuventude. Para ver as súas fotos fai clic aquí.

POESÍA NA ESCOLA:50 MINUTOS DE POESÍA

O Chamoso presentou hoxe ó poeta Juan Carballo e o músico Ramón Núñez dentro da edición de "Poesía na Escola:50 Minutos de Poesía"; esta edición pretende achegar á poesía a estudantes da ESO e de Bacharelato.

Organizado polo Departamento de Galego e de Filosofía, a Biblioteca, apoiados polos Concellos de Carballiño e Maside.

DEBATE PARLAMENTO EUROPEO

O CHAMOSO NO DEBATE DO PARLAMENTO EUROPEO

A actividade, organizada pola asociación Agorae e promovida pola Dirección Xeral de Xuventude, convocou a dez centros de ensino de toda Galicia.
A edición galega dos debates escolares Modelo Parlamento Europeo (MEP) reuníu medio cento de alumnos de nove centros galegos. O equipo carballinés, Lucía España, Yeray Diéguez e Dana Michaelis, obtiveron moi boa puntuación mentras que Ana Fernández Justo acadou a categoría de finalista entre o conxunto de oradores.
Este éxito obtido non sería posible sen o traballo interdisciplinar desenvolvido no IES Chamoso Lamas polos departamentos de FOL , Administrativo, Ciencias Naturais e Bioloxía, Economía, Filosofía, Inglés, Historia, Normalización Lingüística, Lingua e Literatura Galega e o apoio da Dirección do centro.

O IES Chamoso Lamas acada o cuarto posto na final galega do Club de Debate

O pasado 26 de abril o alumnado pertencente ao Club de Debate do noso centro desprazouse a Ferrol a participar na final galega deste evento.

Logo de debater durante todo o día contra os mellores centros de Galicia, o IES Chamoso Lamas acadou un máis que meritorio cuarto posto.

A clasificación final ficou así:

IES Luís Seoane-Pontevedra   387

IES Saturnino Montojo-Ferrol

IES A Xunqueira-Pontevedra 345
IES Chamoso Lamas-O Carballiño 340
IES Parga Pondal-Carballo 327
IES Leixa- Ferrol 283
IES Número 1-O Carballiño 278
IES Plurilingüe de Ames-Ames 233

O IES Chamoso Lamas gañador do I Club de Debate do Carballiño

O pasado 29 de marzo celebrouse no auditorio do Carballiño o I Club de Debate, onde escolares pertencentes aos dous institutos da vila debateron sobre a independencia de Galicia.

O equipo do noso centro formado por Elisa Nóvoa, Patricia Henriques, Rebeca Rodríguez, Noemí García, Álvaro Suárez, Francisco Javier Silvares, Alba Iglesias, Lucía España, Santiago Estévez e Ana Fernández, preparados por Clara Vázquez e Miguel Pereira, acadou  377 puntos fronte os 296 que acadou o grupo do instituto Número 1.

Parabéns aos integrantes do noso equipo e sorte aos dous centros para a fase final que terá lugar en Ferrol o sábado 26 de abril, onde competirán contra os mellores equipos de Galicia.

AS FOTOS DO DEBATE
O DEBATE TV CARBALLIÑO 1

O DEBATE TV CARBALLIÑO 2

FLASH MOB NO COMEDOR