Iniciar sesión: Acceso

Enforma

Diario de actividade física

Nunca choveu que non escampara, e así como chegou o COVID marchará (nalgún momento). O importante é a saúde, e para iso é fundamental manter unha vida activa. O alumnado do IES Manuel Chamoso Lamas demostrou unha vez máis o seu compromiso coa actividade física incluso durante o confinamento, realizando actividade física a diario.

A aqueles que fixéstedes tódalas tarefas e actividades que vos propuxen, e entregáchedes o diario, Noraboa!!! O curso xa remata, agora toca desfrutar das vacacións e coller forzas para volver en setembro.

Un saúdo.

PD: Adxunto un colage recordatorio do que fixéstedes durante a cuarentena.

Diario de actividade física

Como continuación do enlace anterior, continuamos coas actividades que o alumnado está a desenvolver neste trimestre.

Diario de actividade física

Aquí vos deixo algunhas das actividades que o alumnado está a facer durante a cuarentene. Todas elas están incluidas na actividade do "Diario de actividade física" que teñen que facer. Esta tarefa consiste en tomar nota de tódalas actividades físicas que van realizando a diaio, e entregalo caada venres.

A continuación adxuto os circuitos de condición física que lle propusen ao alumnado para manterse en forma durante a cuarentena. Polo de agora a participación está sendo moi boa, esperemos que sigua así.

ÁNIMO A TODOS/AS.

Actividade voluntaria de orientación.

Bos días.

Este mércores vai ter lugar unha actividade de Orientación de precisión organizada pola Sección de orientación de Trevinca. É unha actividade aberta, gratuita  e online na que podedes participar todos/as.

Non fai falta inscribirse, tan so abrir o formulario o mércores 20 de maio as  16h. Se trata de identificar a baliza correcta nunhas fotos. Toda a información (boletín, información, vídes, etc…) estará na páxina web de Trevinca (https://clubtrevincabarco.org/club/orientacion-de-precision-en-ourense-20-05-2020/).

Animádevos a participar, e se o facedes facédemo saber porque o terei en conta.

Un saúdo.

Bádminton no Chamoso

Álbum: CURSO 2019-2020 -> Campionato de Bádminton no IES Chamoso Lamas
Archiviato in:

Campionato comarcal de Bádminton IES Nº 1

Os días 03-05/03/2020 tiveron lugar respectivamente os campionatos comarcais de bádminton en categoría Infantil e Cadete.

A participación do centro constou de 10 estudantes en cada categoría (máximo permitido). Os participantes foron elexidos aa partir dunha competición realizada nas sesións de EF, e foron:

Infantil masc.:

FARIÑA GRAÑA YAGO

GARCIA VAZQUEZ ALEJANDRO

GONZALEZ VAZQUEZ PABLO

IGLESIAS GODOY RUBEN

SANTIAGO RODRIGUEZ ISMAEL

Infantil fem.:

CAYETANO FERRADAS CLAUDIA

GONZALEZ VAZQUEZ ANA

LEDO IGLESIAS PAULA

Liga de Bábminton pequenos FINAL

Bos días

O 19/02/2020 levouse a cabo a final da liga de recreo de pequenos (1º e 2º ESO). A liga tivo moi boa participación, e foi organizada polo alumnado de 4º ESO.

Por motivos de organización, a final foi unha final a tres, na que xogaron todos contra todos, e na que o resultado final foi:

1º Ismael Santiago

2º Rubén Iglesias

3º Noelia Silva

¡¡Noraboa a todos os participantes,  e en especial aos finalistas!!

Circuitos de condición física

Buenos días.

Os cuelgo dos circuitos de condición física para que hagáis durante la semana. Los circuitos tienen 8 estaciones de 40" de trabajo en cada una. El circuito entero debe realizarse 3 veces. El descanso entre una estación/ejercicio es de 20 ", y al terminar el circuito entero, descansamos 2'.

A aquellos que les cueste mucho, pueden reducir el tiempo de trabajo a 30 " o 20" (no menos de 20"). También podéis hacer el circuito 1 o 2 veces, si véis que ya estuvo bien de intensidad.

A los que el circuito no les llegue, pueden aumentar el tiempo de trabajo, disminuir el descanso, o aumentar el numero de veces que hacemos el circuito.

Recordad la importancia de hacer ejercicio físico incluso aunque estemos en casa recluídos: mejora la salud, ayuda a mantener el peso, disminuye la grasa, mejora el estado de ánimo, etc.

Un slaudo y ánimo.

PD: Animad a vuestros familiares a hacer el circuito con vosotros.

Rutina de ejercicios matutinos

Ya que estamos todos recluidos en casa, que mejor momento para poner en práctica los ejercicios que hacemos en clase. Aquí os dejo una rutina de ejercicios de baja intensidad que podéis hacer por la mañana. Si animais a toda la familia más que mejor!!. La mayor parte de los ejercicios ya los conoceis, ya que son básicamente la rutina de calentamiento que hacemos a diario.

Os recomiendo hacer esto todas las mañanas y por las tardes hacer algo un poco más intenso. A lo largo de estos días, os iré dejando diferentes circuitos y rutinas para que hagáis en casa por si os sobra el tiempo  jiji. Son todos ejercicios que podéis hacer perfectamente en casa, así que no hay escusas, coged a vuestros familiares y pooneos al lío.

A modo de recordatorio, el ejercicio físico tiene los siguientes beneficios:

• Mejora el estado de ánimo al liberar endorfinas entre otras hormonas que afectan a nuestro estado de humor.
  • Ayuda a controlar el peso al aumentar el gasto energético, asíncomo los niveles de grasas y azúcares en el cuerpo.
  • Mejora la movilidad al lubricar las articulaciones y estirar los músculos, lo que también ayuda a sentirnos mejor.

Lo dicho, ahora que no nos podemos mover DE casa, habrá que moverse EN casa!!!.

Campionato Provincial Campo a través Pozo do Lago

Álbum: CURSO 2019-2020 -> Campionato de campo a través Pozo de Lago