MENUS DO COMEDOR

CONVOCATORIA DAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR

Xa se publicou a Orde do 17 de decembro de 2021 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior da formación profesional do sistema educativo e se convocan para o ano 2022.

A continuación, destaco algunhas cuestións relevantes que tamén podedes descargar aqui:

PRAZOS PARA A INSCRICIÓN

GM

CHARLA DA ASOCIACIÓN APES PARA A PREVENCIÓN DE CONDUTAS ADITIVAS: REDES SOCIAIS E VIDEOXOGOS

Antes das vacacións de Nadal, o alumnado de 1º e 2º da ESO participou nas charlas impartidas pola asociación APES de Ourense.

Mayara fíxonos reflexionar sobre como empregamos o noso tempo de ocio así como a ter máis clara a diferenza entre uso, abuso e adicción ás novas tecnoloxías, ofrecendo tamén recursos de axuda para previr e/ou abordar as consecuencias negativas do mal uso destas ferramentas.

Información ERASMUS +

SOLICITUDE Mobilidade Erasmus Ciclos Superiores No Duales 2021-22

SOLICITUDE Mobilidade Erasmus CM y FP Básica 2021-22

CHARLA ERASMUS 2021-22

COVID-19: medidas específicas en el programa Erasmus+

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (CANDIDATURAS E DATA VOTACIÓNS)

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas, informamos que os posibles candidatos  para a renovación parcial dos representantes de pais e nais no consello escolar, son as seguintes:

• PÉREZ SANMARTÍN MARTA
  • RODRÍGUEZ FERNÁNDEZ ROBERTO

Asimesmo, tamén se comunica que o día de votación será o vindeiro XOVES 25 DE NOVEMBRO DE 18:00H A 20:00H.

Unha vez mais animamos a participar deste proceso tan importante para o funcionamento do centro.

O Carballiño a 18 de novembro de 2021

O Director

"A Biblioteca escolar ten a palabra": ENTREVISTA A J. MANUEL MOURIÑO

Este curso temos un novo espacio na Biblioteca, dedicado a entrevistas. E xa o estrenamos, coa entrevista que Aitana, alumna de 2º de Bacharelato, lle fixo ao director e guionista do documental "José Ángel Valente. Escribir lugar".

"A Biblioteca escolar ten a palabra":

SPOOKY SAMÍN

Álbum: CURSO 2021/2022 -> Spooky Samaín

TITORIAIS ABALAR MÓBIL

Como podo usar o Abalar Móbil? Como o instalo? Para que?

Esperamos ques estes vídeos poidan axudar

Descarga o .pdf "Manual de uso rápido de AbalarMobil" /creado por CEIP Nosa Señora dos Remedios

22/10/21

Os alumnos e profesores do C.M. de soldadura e caldeiraría recibiron a visita do concelleiro de emprego, Manuel Dacal, nas instalacións que Talleres Dizmar cedeu para a implantación deste primeiro ano do ciclo.

La Región

BadalNovas

Todos os ciclos de FP dual do Chamoso Lamas comezaron a impartirse con normalidade. Os últimos en incorporarse foron os alumnos do C.M. de Electromecánica de maquinaria e os do C.M. de Soldadura e caldeiraría, que ó ser de nova implantación requiriron máis tempo para adaptar os espazos.

9/07/21