Centro Abalar

Bacharelato Semipresencial
 Formación Profesional
 Sección Delegada da EOI

Para máis información fai clic aquí

NOVIDADES

Novidades do Erasmus +
Presentación do Programa Erasmus+ ó alumnado do centro.

Novidades do Chamoso

Novo servizo de catering no Chamoso, para máis información sobre os menús diarios, aquí
Bolsa de traballo para o alumnado con titulación en CS de Administración e Finanzas e CM de Xestión Adminstrativa.
Calendario do Chamoso 2018/2019.
Eleccións ó Consello escolar procedementos, datas. ...

BROCHURES BY THE ESA

Enjoy the work of students from ESA: they have created some excellent brochures. Have a look at them.

Also, follow us in Twetter #JustStudyChamoso.

WINNING RECIPE: Cold Pasta by Miriam

Recipe: Cold Pasta

1. Boil some water.

2. Measure the pasta. 1 cup= 2 portions

3. Add to the boiling water the pasta. 8 to 10 minutes.

4. Cut some crab, cheese, jam, red pepper and onion.

5. Put everything in a bowl and add some tuna.

6. Sprinkle some olive oil and vinegar.

7. Mix well and let it cold down in the fridge before serving it.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e lnnovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (DOG do 8 de outubro), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Instituto.

Prodúcense tres vacantes, unha pola quenda dos pais/nais,e dúas polos alumnos/as, polo que é preciso elixir a un representante de pais/nais e dous de alumnos/as.

A Xunta Electoral aprobou o seguinte calendario :

a) A partir do día 12 de novembro: Publicación dos censos.

Están a disposición de calquera membro da comunidade educativa nas oficinas de administración do centro. Pódense ver en horario de 9:00 a 13:30 h.

PRESENTACIÓN DO ERASMUS Ó ALUMNADO DO CHAMOSO

Rubén, coordinador do Erasmus no Chamoso, fixo hoxe a presentación do Programa Erasmus+, os nosos alumnos.

LIBROS DE TEXTO 2018/19

LISTAXES DO FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL      Admitidos        Excluidos

LISTAXE DEFINITIVO         Admitidos        Excluidos

BOLSA DE TRABALLO CM XESTIÓN ADMINISTRATIVA E CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

ANUNCIO!

BOLSA DE TRABALLO PARA O ALUMNADO CON TITULACIÓN EN CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS, E CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMNISTRATIVA.

O alumnado da actual promoción 2017-2018 e de promocións anteriores teñen a posibilidade de entrar a formar parte da base de datos que o departamento de Administrativo do IES MANUEL CHAMOSO LAMAS acaba de crear para atender as  ofertas de emprego das que teña coñecemento. Para elo, necesitarán  anotarse na Secretaría do centro.

MATRICÚLATE NA FP DO CHAMOSO

MATRÍCULATE NA FP DO CHAMOSO.

• Para a nosa oferta nos ciclos medios e superiores fai a túa matrícula na aplicación da Xunta.
  • Para a FP dual, recorda as datas de matrícula (do 25 de xuño o 3 de xullo) e documentación (anexo 1, máis o teu currículo)

Ampliación do prazo de matrícula: aceptaranse solicitudes ata completar as prazas ofertadas para a FP Dual "Electromecánica de Maquinaria"!