Centro Abalar

Formación Profesional
 Sección Delegada da
EOI de Ourense

Para máis información fai click aquí

O ANDAR DA PEDRA

20/07/20

Véñense de publicar as listaxes de persoas con praza adxudicada para proxectos de formación profesional dual para o curso 2020/21.

No noso centro foron seleccionadas oito persoas para cursar o  Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial. Parabéns a todas elas, deberán agora matricularse antes do día 27 de xullo ás 13:00 horas.

15/07/20

Hoxe publicáronse as listaxes definitivas de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2020/21.

Finalmente foron 15 as persoas interesadas en cursar o Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial no I.E.S. Manuel Chamoso Lamas. O vindeiro venres 17 de xullo continuarase co proceso de selección por parte das entidades colaboradoras.

9/07/2020

MATERIAIS CREADOS POLOS GRUPOS DE TRABALLO DO PROFESORADO DO IES

Este ano un número de docentes do Clausto do IES creou unhas actividades e propostas para traballar co voso alumnado sobre a publicidade sexista e os estereotipos de xénero e sexo e sobre a diversidade sexual. Compartimos con vos todo o noso material.

PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 2020/2021(Descarga o pdf)

1.

1.1

Presentación de solicitudes

11 ao 18 de maio

1.2

Prazo entrega de documentación xustificativa dos criterios do baremo. Ata o 26 de maio

1.3.

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido Antes do 9 de xuño

1.4

Prazo de reclamación 3 días hábiles dende o seguinte á publicación

1.5

Exposición de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido Ata o 26 de xuño

2.

Período de matrícula

2.1

Matrícula en ESO e BAC Do 1 ó 10 de xullo

2.2

Prazo extraordinario Do 1 ó 10 de setembro

Campionato Provincial Campo a través Pozo do Lago

Álbum: CURSO 2019-2020 -> Campionato de campo a través Pozo de Lago

Campionato Provincial Campo a través (Monterrei).- Ourense

Álbum: CURSO 2019-2020 -> Campionato provincial campo a través (Monterrei Ourense)

Liga de Bádminton de los recreos

Xa comezaron as ligas de bádminton no recreo. O formato da competición será o de eliminatoria a un único xogo de 21 puntos. Animádevos a participar e animar aos vosos compañeiros!!

Un saúdo.