Centro Abalar

Bacharelato Semipresencial
 Formación Profesional
 Sección Delegada da EOI

Para máis información fai clic aquí

NOVIDADES

Novidades do Chamoso

Novo servizo de catering no Chamoso, para máis información sobre os menús diarios, aquí
Bolsa de traballo para o alumnado con titulación en CS de Administración e Finanzas e CM de Xestión Adminstrativa.
Libros de texto, 2018-2019.
Listaxes Fondo de Libros admitidos e excluídos.

Calendario do Chamoso 2018/2019.

LIBROS DE TEXTO 2018/19

LISTAXES DO FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL      Admitidos        Excluidos

LISTAXE DEFINITIVO         Admitidos        Excluidos

EXAMENES SETEMBRO 2018

BOLSA DE TRABALLO CM XESTIÓN ADMINISTRATIVA E CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

ANUNCIO!

BOLSA DE TRABALLO PARA O ALUMNADO CON TITULACIÓN EN CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS, E CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMNISTRATIVA.

O alumnado da actual promoción 2017-2018 e de promocións anteriores teñen a posibilidade de entrar a formar parte da base de datos que o departamento de Administrativo do IES MANUEL CHAMOSO LAMAS acaba de crear para atender as  ofertas de emprego das que teña coñecemento. Para elo, necesitarán  anotarse na Secretaría do centro.

MATRICÚLATE NA FP DO CHAMOSO

MATRÍCULATE NA FP DO CHAMOSO.

• Para a nosa oferta nos ciclos medios e superiores fai a túa matrícula na aplicación da Xunta.
  • Para a FP dual, recorda as datas de matrícula (do 25 de xuño o 3 de xullo) e documentación (anexo 1, máis o teu currículo)

Ampliación do prazo de matrícula: aceptaranse solicitudes ata completar as prazas ofertadas para a FP Dual "Electromecánica de Maquinaria"!

FOLLETO CM INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS AUTOMÁTICAS

RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS DE 2º DE BACHARELATO (XUÑO E SETEMBRO)

Convocatoria ordinaria: 23 e 24 de maio de 2018 (ata as 14.00 horas).

Convocatoria extraordinaria: 5 e 6 de setembro de 2018 (ata as 14.00 horas).

Para máis información, aquí.

OS PREXUÍZOS DO GALEGO

Os prexuízos do Galego, vídeo feito por Damián Otero Álvarez e máis Antonio Pinal Lois para O IES Chamoso Lamas