9/07/21

Hoxe rematou o proceso de selección de aspirantes a cursar o Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría, foron 14 as persoas seleccionadas e cubríronse todas as prazas que se ofertaban.  Parabéns aos seleccionados. O vindeiro 16 de xullo publicarase a adxudicación de prazas e o mesmo día 16 comeza o período de matrícula, que remata ás 13 horas do 23 de xullo.

O luns 12 están citados os inscritos no Ciclo Medio de Electromecánica de maquinaria e no Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial para completar o proceso de selección.

5/07/21

Rematado o prazo de presentación, foron publicadas as listaxes provisionais de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2021/22. Ábrese agora o prazo de presentación de reclamacións contra estas listaxes, ata as 13:00 horas do mércores 7 de xullo.

DESAFIANDO A PANDORA

A mitoloxía grega cóntanos que cando Pandora abriu a caixa que lle entregara Zeus, os males espalláronse polo mundo. Hoxe, a expresión abrir a caixa de Pandora significa realizar unha acción en apariencia pequena ou inofensiva pero que pode traer consecuencias castrastóficas. O alumnado de 2º de ESO, convídavos a que abrades as súas caixas para descubir os grandes tesouros que nelas se esconden. Quen se atreve?

TRABALLO DE MÚSICA 2º ESO

Traballo de música 2º ESO feito por Sofía: "Ludwig van BEETHOVEN"

Álbum: CURSO 2020-2021 -> album_musica

PROXECTOS NA FP CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

Proxectos Educativos na FP CS.

Ben feito todos, moitas gracias polo traballo feito.

ROMEO Y JULIETA POR 1º DE BACHARELATO "LITERATURA UNIVERSAL"

O alumnado de 1º de Bacharelato e a sú docente, Paula, están moi orgullosos de presentar a súa producción da obra de William Shakespeare "Romeo y Julieta.

Ben feito!!!!

VÍDEO PROMOCIONAL DA FP DUAL EN OURENSE

IMPRESOS RECLAMACIÓNS CUALIFICACIÓNS E PROMOCIÓN

Para poder formalizar a túa reclamación sobre Cualificacións ou Promocións, descarga o documento. Podes entregalo na secretaría do IES

CREAcción Día do Libro: “Roteiro pola Vilamorta de Emilia Pardo Bazán”

Seguindo o rumbo marcado polas  Xeografías Lectoras, lema deste ano para as Bibliotecas Escolares de Galicia, no noso centro propuxémonos percorrer a nosa propia xeografía, é dicir, a nosa propia vila, cunha mirada nova… A idea naceu cando o Concello do Carballiño decidiu reeditar o libro de Emilia Pardo Bazán “El cisne de Vilamorta” e regalou ao noso centro varios exemplares do libro.  Neste libro Emilia Pardo Bazán, convertiu a O Carballiño en “a Vilamorta”.

Foi o alumnado de 4º ESO o elexido para facer a homenaxe a Emilia Pardo Bazán cun roteiro no que o venres 23 de Abril, Día do Libro, percorrimos os distintos lugares que aparecen na novela, e limos fragmentos do libro.

Aínda que xa vos deixamos un pequeno vídeo-resumo da actividade, recollimos todo o traballo feito no seguinte vídeo xa máis completo e que, por fin, temos editado.

Agardamos que vos guste!