Centro Abalar

Formación Profesional
 Sección Delegada da
EOI de Ourense

Para máis información fai click aquí

NOVIDADES

Novidades
Fondo de libros para o curso 2019/2020. Listaxes provisionais do alumnado excluído e admitido.
◦ Libros de texto  para o curso 2019/2020.
Exames setembro.
Matrícula no Chamoso para o curso 2019/2020.

Nova oferta FP Dual no Chamoso
Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial
◦Ciclo Medio Electromecánica de Maquinaria (Prazas aínda dispoñibles; inscrición aberta ata o 11 de setembro)
Para máis información, consulta a páxina da FP do Chamoso.

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 19/20 - LISTADO PROVISIONAL

A REVISTA DO CHAMOSO, 2019

Aquí tedes a revista deste ano; felicidades a todos os que partcipastes BO TRABALLO!!!!!!

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

OFERTA EDUCATIVA.- En que me podo matricular no IES Chamoso Lamas?

Consulta a nosa oferta educativa: ESO, ESA, Bacharelatos, FP, EOI (sección inglés A1-C1)

PRAZOS DE MATRÍCULA.- Cando me podo matricular?

* ESO e ESA: 25 xuño ó 10 xullo. Prazo extraod.  (próxima publicación)

* Bacharelato (diúrno e semipresencial):  25 xuño ó 10 xullo.  Prazo extraod.  (próxima publicación)

* Ciclos Formativos:
Presincripción (solicitude on line en https://www.edu.xunta.es/ciclosadmision ): 24 de xuño ó 2 de xullo (as 13:00).
A   aplicación   avisará   no   caso   de   que   fose necesario   achegar   documentación   e   da   necesidade   de   entregar o impreso   obtido,   xunto   coa   documentación,   en   calquera   centro de Galicia con oferta de FP sostida con fondos públicos.  A solicitude non terá validez se non está selada, datada e validada polo centro, agás no caso de que a aplicación indique que a solicitude está validada e que non é preciso entregala nun centro.
Matrícula, do 16 ó 23 de xullo (o alumnado de 2º de Ciclos poderán matricularse, na Secretaría do centro, do 24 de xuño ó 2 de xullo). Para ter máis información sobre o calendario de admisión facede clic aquí.
Asistente web para a solicitude.

* FPB (Formación Profesional Básica):
Presinscripción:.
Matrícula no centro:

DOCUMENTACIÓN NECESARIA,.- Que documentación preciso?

Para Diúrno (ESO, Bacharelato, FP) e para Adultos (ESA, Bacharelato)

Festival fin de curso

O alumnado participuo con diversas coreografías de baile e de acrosport; aquí tendes unha mostra da coreografía de 1º de Bach T que no puideron realizar no acto de fin de curso.

Coreografía co profesorado "Móvete máis"

Coreografía co profesorado "Móvete máis":
Bo verán, seguide movendo  esquelete. Vémonos o ano que vén!

MATRICÚLATE NA FP DO CHAMOSO

MATRÍCULATE NA FP DO CHAMOSO.

Les Chindogus de 3º A et 3º B

Les étudiants de 3º A et 3º B, avec l'aide de leur professeur de français, Magalí, ont conçu des "Chindogus" très créatifs; que sont les Chindogus? Selon Wikipedia, les Chindogus sont "Le chindōgu (珍道具?) est l'art japonais d'inventer des gadgets « utiles mais inutilisables ». Ces objets semblent utiles puisqu'ils répondent à de petits problèmes quotidiens de la vie moderne mais se révèlent dans la pratique inutilisables du fait des nouvelles contraintes qu'ils génèrent ou du ridicule même qu'ils entraînent. "