FOL

CLAVES PARA COMPRENDER UNHA NÓMINA

Bo día;

Aproveitando que estamos explicando o tema das nóminas cos nosos alumnos, deixamos por aquí unhas claves para que vos sexa mas fácil comprender as partes dunha nómina.

ANÁLISE PLANO EVACUACIÓN

Hola!

Hoxe procedemos a análizar o ´´Plano de Evacuación´´ da nosa aula cos alumnos de 1º do Ciclo medio de Electromecánica de vehículos automóbiles; é importante que coñezan como hai que actuar ante unha situación de emerxencia e a importancia de manter a calma ante situacións de risco.

Adxunto foto do plano de evacuación por si fora da vosa interese.

ANÁLISE DO USO DUN EXTINTOR NA AULA

Como poderedes observar na foto, hoxe análizamos con algúns dos alumnos do Ciclo Superior de Administración e Finanzas sobre como se procedería a utilizar un extintor de CO2 ante unha situación de emerxencia:

1. Descolgar extintor e deixalo vertical no chan.
  2. Quitar a anella de seguridade.
  3. Realizar unha descarga de proba o aire.
  4. Dirixir o chorro a base das llamas pulverizando en zig-zag, a unha distancia dun metro.