PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 2020/2021(Descarga o pdf)

1.

1.1

Presentación de solicitudes

11 ao 18 de maio

1.2

Prazo entrega de documentación xustificativa dos criterios do baremo. Ata o 26 de maio

1.3.

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido Antes do 9 de xuño

1.4

Prazo de reclamación 3 días hábiles dende o seguinte á publicación

1.5

Exposición de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido Ata o 26 de xuño

2.

Período de matrícula

2.1

Matrícula en ESO e BAC Do 1 ó 10 de xullo

2.2

Prazo extraordinario Do 1 ó 10 de setembro

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

OFERTA EDUCATIVA.- En que me podo matricular no IES Chamoso Lamas?

Consulta a nosa oferta educativa: ESO, ESA, Bacharelatos, FP, EOI (sección inglés A1-C1)

PRAZOS DE MATRÍCULA.- Cando me podo matricular?

* ESO e ESA: 25 xuño ó 10 xullo. Prazo extraod.  (próxima publicación)

* Bacharelato (diúrno e semipresencial):  25 xuño ó 10 xullo.  Prazo extraod.  (próxima publicación)

* Ciclos Formativos:
Presincripción (solicitude on line en https://www.edu.xunta.es/ciclosadmision ): 24 de xuño ó 2 de xullo (as 13:00).
A   aplicación   avisará   no   caso   de   que   fose necesario   achegar   documentación   e   da   necesidade   de   entregar o impreso   obtido,   xunto   coa   documentación,   en   calquera   centro de Galicia con oferta de FP sostida con fondos públicos.  A solicitude non terá validez se non está selada, datada e validada polo centro, agás no caso de que a aplicación indique que a solicitude está validada e que non é preciso entregala nun centro.
Matrícula, do 16 ó 23 de xullo (o alumnado de 2º de Ciclos poderán matricularse, na Secretaría do centro, do 24 de xuño ó 2 de xullo). Para ter máis información sobre o calendario de admisión facede clic aquí.
Asistente web para a solicitude.

* FPB (Formación Profesional Básica):
Presinscripción:.
Matrícula no centro:

DOCUMENTACIÓN NECESARIA,.- Que documentación preciso?

Para Diúrno (ESO, Bacharelato, FP) e para Adultos (ESA, Bacharelato)

MATRICÚLATE NA FP DO CHAMOSO

MATRÍCULATE NA FP DO CHAMOSO.