PROGRAMACIONS

Módulo ESA

Programación  Criterios Raúl

4th of ESO Fights Boredom

PROBAS PERDA DE AVALIACIÓN CONTINUA.- MÓDULO: INGLÉS (Xunio 2018)

CM XESTIÓN ADMINSTRATIVA e CS ADMINSTRACIÓN E FINANZAS (Xunio 2018)

12 de Xunio (en horario de clase 8:45-10:25 (CM) e 10:25-12:25 (CS), (na aula do ciclo)

Benefits of Learning a Foreign Language

Listen, watch or read what the students of Bachillerarto believe to be the benefits of learning a language.

GOOD JOB EVERYBODY

Listen to Manuel's words

Laura Paz, Santiago Otero, Xeila and Laura Fernández posters'

Ramiro's video

AULAS KIT ABALAR

Se queredes coñener algo máis sobre as aulas Kit Dixital, aquí vos deixo un link á Aula Aberta Abalar, polo de agora é a información que atopei colgada en internet.

Charla USC "O INGLÉS COMO LINGUA FRANCA DA CIENCIA"

O Profesor Fernández Polo viu dende a Universidad de Santiago para presentarnos a Charla do "Inglés como Lingua Franca da Ciencia" ós alumnos de 1º e de 2º de Bacharelato. Thanks a lot.

WHAT FOOD DOES UK HAVE TO OFFER?

British have been believed to be bad cooks and bad eaters, well that is a big lie.!!!!!!!!!!!! Check the work that the students from CM have done on the varied and wonderful food that we can enjoy Birtish meals.

Great job!!!! Girls and Boys

ANIMAL SOUND

Animal Sounds – Badge

ENGLISH BREAKFAST