Actividade de formación do alumnado do IES M. Chamoso Lamas en PRL en traballos en altura

A formación en Prevención de Riscos Laborais (PRL) en traballos en altura para o alumnado do IES Manuel Chamoso Lamas é unha iniciativa que mostra o compromiso da institución coa seguridade e o benestar dos seus estudantes de cara o mundo laboral. A formación en PRL en traballos en altura centrouse en ensinar aos estudantes como realizar tarefas en alturas elevadas de maneira segura e cumprir coas normativas de seguridade. Os aspectos clave que se traballaron nesta formación son:

• Uso de equipos de protección persoal (EPI): os estudantes aprenderon a utilizar arneses, cascos e outros dispositivos de seguridade que son esenciais cando se traballa en altura.
  • Técnicas de escalada e acceso seguro: ensiñouselles como ascender e descender de maneira segura en estruturas elevadas, como escaleiras, andamios ou torres.
  • Avaliación de riscos: foran capaces de identificar e avaliar os riscos potenciais asociados con traballos en altura e a tomar medidas para mitigalos.
  •  Procedementos de rescate: saber cómo levar a cabo un rescate seguro no caso de que un traballador quede atrapado ou en perigo en altura.
  •  Cumprimento da normativa: enfatizouse na importancia de cumprir coas regulacións de seguridade laboral e a normativa específica relacionada cos traballos en altura.

Esta formación en PRL en traballos en altura é esencial para previr accidentes e lesións no lugar de traballo, proporcionando aos estudantes as habilidades e os coñecementos necesarios para realizar estas tarefas de maneira segura e eficiente.
Dende o Centro, esperamos ca formación recibida beneficie aos estudantes co fin de preparalos para un futuro laboral no que poidan desempeñar as súas funcións en traballos en altura de maneira segura e cumprindo cos estándares de seguridade laboral.