Actividades (LGeL)

Exposición sobre o humor na obra de Carlos Casares

Durante o mes de abril contamos coa exposición Sorrisos por un mundo. O humor en Carlos Casares. Este traballo pretende, por unha parte, botar algo de luz sobre os distintos aspectos do humor tratando de responder preguntas de enorme interese: Que é o humor? Onde nace? Como é o humor noutras culturas? Cantos tipos de humor existen? Para que serve? Cal é a historia do humor en Galicia?

Álbum: Curso 2023/2024 -> Exposición sobre o humor. Carlos Casares

Obradoiros de regueifa

O venres 5 e 19 de abril, o alumnado de 1ESO A, 1ESO C e mais o grupo de alumnado de regueifas participaron nuns obradoiros impartidos polos grandes regueifeiros Pinto d’ Herbón e Luís o Caruncho. Estes obradoiros lévanse a cabo grazas á Concellaría de Normalización Lingüística do Concello de Vigo e finalmente frutificaron o venres 26, cando 14 regueifeiros e regueifeiras seleccionades nos obradoiros representaron o IES Castelao no Auditorio do CVC Valadares no Certame Escolar de Regueifas de Vigo. O resto do alumnado estará animando e desfrutando desde o público.

Visita a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

O alumnado de 1º de bacharelato, 4º ESO PDC e Club de lectura tivo unha xornada moi especial neste 25 de abril. Acudiron ata Celanova, o que significou a décima visita do instituto.

A saída comezou coñecendo a vila de Vilanova dos Infantes, descubrindo a súa historia a través da Torre da Homenaxe, a virxe do Cristal e o museo dos zapateiros.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Saída a Celanova, terra de Curros e Celso Emilio

María Canosa visita o IES Castelao

María Canosa visitou o IES Castelao para ter un encontro co alumnado de 1º da ESO, logo de ler a biografía que escribiu da autora homenaxeada nas letras galegas deste ano: Luísa Villalta. Melodías de palabras.

O encontro versou arredor do proceso de creación desta obra.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita de María Canosa

Recitando na EOI

O 21 de marzo, Día da Poesía, o alumnado de 4º PDC xunto a tres alumnos que recitaron doutros cursos, acudimos ao salón de actos da EOI de Vigo para participar na celebración que organizaban. Desfrutamos do coro da escola, ademais de lecturas, con e sen acompañamiento musical, en diversos idiomas tanto de alumnado coma de profesorado da EOI. Pola nosa parte, Xaime de 2º ESO B recitou: _No meio do camiño_ e Gael de 4º ESO A e Germán de 4º ESO B recitaron: __Diremos_, poemas de Luísa Villalta. Foi unha xornada enriquecedora e algún alumnado interesouse por estudar outras linguas.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Día da poesía na EOI

Encontro literario con Branca Trigo para presentar o seu poemario Trans0

Este luns, o alumnado de 1º Bach D e E e o club de lectura tivemos a sorte de contar con Branca Trigo, alumna en prácticas do máster de educación no noso centro, para que presentase o seu último poemario Trans0 e nos falase xunto a Alfredo Vázquez da súa editorial Malafera e de proxectos como o micro aberto Cerimonia de Gaivotas.

Ao final da xornada agasallounos cun recitado dalgúns poemas do libro. Todo un pracer, Grazas Branca!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Encontro literario con Branca Trigo

Teatro na Sala Ártika - Monstros (1º ESO)

Este martes o alumnado de 1° ESO desfrutou do teatro acudindo á representación da obra "Monstros", no teatro Ártika. Con música en directo de Piti Sanz, guión de María Lado e Lucía Aldao, dirección de Marcos Orsi e un elenco de primeira, o noso alumnado aprendeu a enfrontarse aos seus medos interiores dunha maneira lúdica e divertida. Ou acaso o posible monstro é tan diferente de nós?

Por moitas xornadas coma esta. Viva o teatro!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Teatro Ártika - Monstros (1º ESO)

23f Día de Rosalía de Castro

Un 23 de febreiro de 1837 nacía Rosalía de Castro en Santiago de Compostela. Ela é o emblema de Galicia, a muller que conseguiu facer historia e, o máis importante, mudar o rumbo da historia. Xa coetáneos do seu tempo, coma Curros, lle dedicaban versos que describían a brillante figura que era: unha muller “que tiña na fronte unha estrela e no bico un cantar”.

Álbum: Curso 2023/2024 -> 23f Día de Rosalía de Castro

Imos ao teatro, á sala Ártika, ver Mosca

O alumnado de 2º de ESO acudiu á sala Ártika para gozar da representación de “Mosca” e descubrir en primeira persoa o significado da violencia e o acoso.
Tras a representación tiveron a ocasión de intercambiar opinións cos actores nun coloquio que consideramos realmente enriquecedor.