•  Novo teléfono: 886 111 111

O Pergamiño Vindel. Un tesouro en sete cantigas

O martes 17 de outubro, varios cursos de 2º da ESO e todo o alumnado de 4º, tivemos a sorte de ser dos primeiros en visitar a exposición do Pergamiño Vindel, o manuscrito orixinal que contén as sete cantigas de amigo de Martín Códax, e a melodía de seis delas.

Festival poético Kerouac

O martes 17 tivemos a oportunidade de desfrutar da poesía da man dos protagonistas do recital Kerouac. Baixo a animada moderación de Marcos de la Fuente puidemos desfrutar da declamación dos versos sentidos de David Casal, a poesía explosiva e explícita de Brais Nogueira, así como do lirismo e a elegancia rítmica dos versos de Cynthia Menéndez. Esta última, de visita no IES Castelao por segunda vez con este proxecto, adicou a súa actuación ó centro, no que pasou os seus anos de estudo da secundaria e Bacharelato. Asimesmo, foi a aclamada gañadora do “Poetry slam” que organizan os miembros do recital.

En definitiva, sensibilidade a flor de pel e una maneira máis desenfadada de acceso á poesía para os alumnos da ESO e do Bacharelato. Ninguén  ficou indiferente.

19 de outubro: Día Mundial Contra o Cancro de Mama

Cada ano, o 19 de outubro celébrase o Día Contra o Cancro de Mama como recordatorio do compromiso de toda a sociedade na loita contra o cancro de mama.

Clica aquí para acceder á web da AECC.

"Un mar de linguas"

No concurso que se promoveu desde a Biblioteca con motivo do Día Internacional da Tradución, o alumnado foi requirido para averiguar a lingua á que correspondían as reproducións de edicións da obra de Jules VERNE que este ano recordamos especialmente, Vinte mil leguas baixo dos mares.

Foron moitos os que se animaron a probar sorte (máis de setenta!!) e algúns achegáronse moito: seis participantes acertaron 17 dos 18 casos.

Mais só un fixo pleno de acertos, enchendo correctamente a resposta á lingua na que estaban as 18 versións que se ofrecían.

El é, polo tanto, o gañador. A ver que lingua escolle para ler esta obra!

Coñece a túa biblioteca

O alumnado novo xa visitou "oficialmente" a biblioteca. Desenvolveuse o pasado martes día 3 de outubro a xornada de presentación para cada un dos grupos de 1º da ESO.

En primeiro lugar, foron informados dos servizos que presta a biblioteca do centro, das súas normas de funcionamento e mais da organización e colocación dos fondos. Ao final da sesión, eles mesmos tiveron que atopar un libro dos que se lles proporcionaban os datos precisos, cos que previamente foran familiarizados.

Pola súa parte, o alumnado de bacharelato de novo ingreso no centro, recibiu xa na semana anterior, a derradeira de setembro, a Guía da biblioteca 2017 / 2018

30 de setembro: Día Internacional da Tradución

Con motivo do Día Internacional da Tradución, o 30 de setembro, desde a biblioteca convocamos un ano máis un concurso. Nesta ocasión trátase de identificar a que lingua corresponden as portadas que se amosan no taboleiro do vestíbulo dunha das obras máis famosas do segundo autor máis traducido, Jules Verne:

Vinte mil leguas baixo dos mares

E por que foi esta a obra elixida? Porque nos vai acompañar ao longo deste curso, xa que alá por febreiro, o día 18 concretamente, cumpriranse 150 anos da chegada do capitán Nemo no Nautilus á baía de Vigo.  É todo un acontecemento así que... hai que celebralo!