Vigo en Inglés 2019

Hoxe, venres 18 de xaneiro, publicouse a convocatoria deste programa. Hai 10 días hábiles para solicitar a participación.

Información ABAU2019 - Publicadas as datas de realización das probas

Actividade de busca de información

Na procura dos libros prohibidos

Nas últimas semanas de decembro e nas primeiras de xaneiro, ata o martes día 15, desenvolvemos na biblioteca varias sesións desta actividade encamiñada a que os alumnos atopen un libro oculto. Desvélase a identidade do seu autor trala resolución dunha serie de pistas para a que cómpre facer unha busca eficiente de información nos ordenadores.

A louca historia de Galicia

O día 15 de xaneiro o alumnado de 1º de bacharelato asistiu á representación da obra “A louca historia de Galicia” na sala Ártika de Vigo, acompañados por  Helena, Lorena, Begoña, Elena e Gloria, profesoras do centro.

Esta divertida comedia fai un percorrido polas orixes, costumes e tradicións da nosa terra, dende os celtas ata a  actualidade. Os alumnos, ademais de pasalo moi ben, aprenderon algo máis sobre a nosa historia.

A peza foi representada pola compañía Fulano, Mengano e Citano.

Sorteo do primeiro trimestre entre os lectores da Biblioteca

O derradeiro día do primeiro trimestre, o venres 21 de decembro, extraeuse da urna na que se van depositando as fichas de libros devoltos en prazo, a que ía ser a gañadora do sorteo deste primeiro trimestre do 2018 - 2019.

Nesta ocasión resultou afortunada co VALE de 25 € para a compra de libros:

Naiara Miguel Rodríguez de 2º ESO-C

Parabéns e a seguir lendo e devolvendo en tempo os libros prestados!

Resolución: III Concurso de Microrrelatos de Terror

Desde a biblioteca agradecemos a participación de todos e animámosvos a seguir cultivando esta importante faceta da formación académica, a escritura.

Na terceira edición deste concurso arredor da data da festa dos defuntos, presentáronse un feixiño de relatos entre os que resultou gañador o que se inclúe a seguir.

Paula Estévez Arias: "Aquel rapaz"

Aquel día tiveramos unha excursión coa clase, foramos ao Galiñeiro, un monte ao lado do instituto. Non facía bo día, de cando en vez poñíase a chover, pero isto dáballe emoción á saída.

Lecturas recomendadas para o Nadal

Dende a Biblioteca desexámosvos Bo Nadal e Felices Lecturas

Visita á EDAR

O 11 de decembro alumnado de Ciencias da Terra e do Medio Ambiente de 2ºBAC, de Bioloxía e Cultura Científica de 1ºBAC e de 3ºPMR visitou as novas instalacións da Estación Depuradora de Augas Residuais (EDAR) de Vigo ... "onde van parar as nosas augas ata que, xa tratadas, chegan ao mar"... Resultou unha visita do máis interesante.

Resolución do concurso: A festa dos defuntos no mundo

Malena e Rosalía son as gañadoras.

Estas dúas rapazas de 3º ESO-A obtiveron “ex aequo” o premio do concurso convocado desde a Biblioteca para coñecer máis sobre a cultura dos mortos en distintas partes do mundo (México, Xapón, Exipto, Galicia).

Os nosos sinceros PARABÉNS !!

Contacontos en inglés e galego

O xoves 15 de novembro os alumnos de terceiro e cuarto tiveron a oportunidade de disfrutar de novo da actividade de Contacontos en inglés e galego, da man das narradoras Patricia McGill e Charo Pita. Escoitamos contos con elementos tradicionais coma bruxas, cabaleiros, princesas e o rei Arturo, amenizados por estas profesionais do relato. Foi unha experiencia moi interesante! Aquí vos deixamos un fragmento da actuación:

Un grupo de alumnos de cuarto fixeron varias reseñas desta actividade, aquí volas deixamos:

Na Semana da Ciencia lemos "La evolución de Calpurnia Tate" de Jacqueline Kelly

Neste mes de novembro celébrase o Mes da Ciencia nas Bibliotecas, e concretamente nestes días lévase a cabo a Semana da Ciencia. Con tal motivo pódese ver no vestíbulo unha pequena mostra de libros, ilustracións e obxectos relacionados coa física, a química, a bioloxía...

Aproveitando que hoxe toca Hora de Ler, ofrecémosvos o inicio dun libriño ben xeitoso que fala  dunha rapaza -única muller entre sete irmáns- que, en contra do que era usual no seu tempo, amosa máis interese polas investigacións científicas do avó, a quen acompaña nas saídas de campo, que pola educación musical e doméstica que pretenden inculcarlle. Velaí vai o comezo da novela La evolución de Calpurnia Tate, en castelán.

Se vos gusta, existe tradución ao galego, e tamén unha segunda entrega que se titula O curioso mundo de Calpurnia Tate.