ADMISIÓN DE ALUMNADO NO CURSO 2020/2021

1º ESO Non adscritos, ESO e Bacharelato. As solicitudes de praza formalizaranse do 1 ao 20 de marzo. Haberá unha sesión informativa para as familias o martes 10 de marzo ás 19:00. Os interesados en asistir poden inscribirse neste formulario.

Solicitude de certificados.

Concurso de Entroido

Achegándonos ao Entroido, o alumnado de 2º de ESO preparou uns fermosos traballos coa súa profesora Liliana Carro nos que se recolle información e fotos sobre distintas celebracións das que se fan por toda Galicia. Podes consultalos clicando aquí (pdf).

Os traballos están expostos no vestíbulo para que todos poidamos velos e quen queira opte a gañar un concurso respondendo as preguntas que se fan sobre eles.

Álbum: Curso 2019/2020 -> O entroido na Galiza

Elas fan CienTec 2020

Alumnas de 3º e 4º de ESO participaron nos obradoiros que se organizan no marco da iniciativa Elas fan CienTec 2020 con motivo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia o 11 de febreiro no campus de Vigo, na EE de Telecomunicación.

Asistiron tamén á proxección dunha serie de vídeos nos que profesoras, investigadoras e estudantes da Universidade de Vigo das titulacións das ramas de tecnoloxía e ciencias explicaron por que elixiron a súa profesión, como desenvolven o seu traballo e a importancia que ten a presenza de mulleres en todos os eidos.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Elas fan CientTec 2020

Vídeo da graduación 2019

Compartimos o vídeo do acto de Graduación 2019 celebrado o pasado 20 de xuño:

Exposición de publicacións

PublicaciÓns de homes e mulleres

que traballa(ro)n no castelao

Desde este martes 4 de febreiro, pódese ver esta exposición no vestíbulo do instituto.

Preparámola desde a Biblioteca, con motivo da celebración do quincuaxésimo aniversario do noso instituto, con algunhas publicacións (libros, obra plástica, música) feitas por homes e mulleres (profesorado, PAS, equipo orientador) que ao longo destes cincuenta anos teñen traballado no centro.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Exposición de publicacións

Fotos da graduación 2019

Compartimos algunhas imaxes do acto de graduación que tivo lugar o 20 de xuño de 2019. As fotos son cortesía de Vilux Fotografía.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Graduación 2019

Obradoiro de seguridade informática e hacking ético

O 27 de xaneiro o alumnado de TIC de 1º bacharelato B asistiu a un interesante obradoiro a cargo do profesor e pentester Kike Fontán.
     Esta actividade foi ofertada pola concellería de Normalización Lingüística do Concello de Vigo.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Obradoiro seguridade informática

Fotos da viaxe a Astún

Do 13 ao 17 de xaneiro un grupo de alumnos e alumnas 1º de bacharelato do noso centro realizou unha viaxe á estación de equí de Astún. Aquí vos deixamos algunhas fotos desta actividade:

Álbum: Curso 2019/2020 -> Viaxe á neve Astún

Na procura dos libros prohibidos

Como en cursos anteriores, o alumnado de 1º da ESO é convidado a desenvolver esta actividade na biblioteca, para mellorar a súa habilidade de busca eficiente de información na Internet.

O xoves 23 de xaneiro foi o grupo de 1º ESO B, e nas próximas semanas farano os de 1º ESO A e 1º ESO C.

A actividade agrada e resulta útil. Intentamos o de "ensinar deleitando".

Álbum: Curso 2019/2020 -> Na procura dos libros prohibidos

Sorteo do primeiro trimestre entre os lectores

Cada trimestre escóllese unha ficha de préstamo ao chou entre as de libros devoltos en prazo, que se van introducindo nunha urna que hai sobre a mesa de xestión, a medida que o alumnado os entrega.

Á volta das vacacións de Nadal, unha man inocente extraeu a ficha correspondente aos lectores do primeiro trimestre que cumprían o requisito. O afortunado nesta ocasión foi

Alan Lis Riego, de 3º ESO-A

A aproveitar o premio e a seguir lendo!!

Parabéns!!