•  Novo teléfono: 886 111 111

Graduación 2017

Clica na imaxe para ver máis fotos do acto de graduación 2017. Imaxes cedidas por Vilux Fotografía.

Surf en Patos

O 22 de xuño un grupo de alumnos e alumnas practicaron surf na praia de Patos (Nigrán). Podes ver máis imaxes clicando na foto superior.

Bautismo de vela

O 19 de xuño un grupo de alumnado de 2ºESO participou nunha actividade de vela no Club Náutico de Vigo. Clica na imaxe superior para ver máis fotos.

Visita ás Illas Cíes

O 19 de xuño un grupo de alumnos e alumnas de 1ºESO visitaron as Illas Cíes. Preme na imaxe superior para ver máis fotos desta actividade.

"Romeo y Julieta" no IES Castelao

Tivemos a sorte de poder asistir o mércores día 21 de xuño á representación dunha adaptación de Romeo e Xulieta de William Shakespeare a cargo dun grupo de rapaces do Instituto República Oriental do Uruguai.

Baixo a dirección da súa profesora Estela Lago, este grupiño de actores noveis, "Arte nuevo", demostrou o que se pode conseguir con ganas e esforzo e nós como espectadores puidemos comprobar o resultado: un traballo moi ben feito que merece todos os nosos parabéns.

Final da