Charla Oxfam

O xoves 24 de maio Cristina Pereiro, que foi durante moitos anos profesora do IES Castelao, desenvolveu un taller cos alumnos da ESA e de 1º de Bacharelato de Adultos. Nesta ocasión Cristina visitounos, non como profesora de bioloxía e xeoloxía, senón dentro do traballo que está a facer no Grupo de Educación OXFAM. I (OI) para fomentar a reflexión e animar a propor opcións de participación sobre o problema das guerras actuais e unha das súas consecuencias: Os refuxiados . Un grupo de alum@s participaron voluntariamente en un roll-playings, representando a unha familia galega, que discute cal pode ser a súa fo rma de axudar en solidariedade con estas persoas,  saíndo conclusións moi interesantes de todo o grupo clase que se plasmaron nun póster.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Charla Oxfam

Global Muiñeira

Muiñeira grabada no Ies Castelao en xuño 2018 con participación de alumnado de 2º ESO, 3º ESO e 1º Bacharelato.
Moitas grazas a todos os participantes e tamén os que axudastedes a grabala.

Clic no título Global Muiñeira para poder ver os 2 vídeos

Fotos da Muiñeira Xuño 2018 feitas por Mirian de 3º ESO. Moitas grazas Mirian.

Visita a Santiago

O 5 de xuño un grupo de alumnado do noso centro visitaron Santiago, percorrendo o Museo de Historia Natural, a Catedral e a Cidade da Cultura.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Visita a Santiago PMR

Morfoloxías diversas

O 12 de xuño alumnado do noso centro participou na actividade organizada polo Concello de Vigo "Morfoloxías Diversas"; un proxecto da artista Mery Pais a favor da igualdade entre razas e rapaces nas aulas, vestindo e conformando caras de persoas con rasgos e códigos  interraciais universais.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Morfoloxias diversas

VII Xincana na Biblioteca

VII  XINcANA  na  BIBLIOTECA

11, 12, 13 e 19 de xuño de 2018

Estes días últimos de curso celebrouse a VII Xincana na Biblioteca entre os grupos de 1º da ESO. En grupos de cinco participantes, competiron por ver quen resolvía con maior rapidez unha serie de probas nas que tiñan que empregar dicionarios, buscar libros entre os fondos da biblioteca, consultar información nos ordenadores, resolver algún xogo,  memorizar un texto…

O luns día 11de xuño  foi 1º ESO-B;  o martes tocoulle a 1º ESO-A e o mércores 13, a 1º ESO-C.

Velaquí están os equipos gañadores de cada grupo:

Entre eles celebrouse o martes 19 de xuño ás 11 horas, a

O equipo gañador foi o representante de 1º ESO-C.

Parabéns a todos os participantes polo seu entusiasmo!

Bautismo de Surf

O mércores 6 de xuño, alumado de 4ºESO realizou un "bautismo de surf" na praia de Patos con Prado Surf Escola. Moitos conseguiron incluso poñerse en pé!

Álbum: Curso 2017/2018 -> Bautismo de Surf

Fotos de grupo: 4ºESO e 2ºBAC

Aquí vos deixamos as fotos que fixemos cos grupos de 4ºESO e 2ºBAC deste curso. Se desexas unha copia en papel de tamaño 15x20 pódela conseguir en Vilux Fotografía a 2,50 € (é preciso indicar a referencia de cada foto).

Álbum: Curso 2017/2018 -> Fotos de grupo: 4ºESO e 2ºBAC

Cousas do Castelao (curso 2017/2018)

Está dispoñible o número 17 da nosa revista "Cousas do Castelao".

Caligrafía manual

Nas últimas semanas algúns alumnos do centro tiveron a oportunidade de adentrarse no esquisito mundo da caligrafía manual.

Os alumnos de 3ESO, en compañía de Chus Ferrín e Francisco F. Ferreiro, coñeceron de primeira man as características deste tipo de escritura, considerada unha arte, co fin de poder culminar un proxecto artístico e visual relacionado coa conmemoración das publicacións de Verne.

Asimesmo, os alumnos de 1ESO, con Marga e Sara xunto con Francisco, comezaron a garabatear as primeiras letras dos alfabetos medievais e renacentistas nun seminario que continuará nas próximas semanas. Deste xeito poderán coñecer máis polo miúdo a arte de escribir ben, comprender a formación dos trazos e acrecentar a percepción artística e a harmonía estilística.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Caligrafía manual