Hora de ler

A lura xigante
(20 de abril de 1868)
[Jules VERNE, Vinte mil leguas baixo dos mares, XV-XVIII, 2ª parte]

O 22 de marzo comezaron os preparativos da partida do Polo Sur. Tivemos que sortear grandes dificultades pois o Nautilus encallou de novo. Desta vez non foi un incidente como no Estreito de Torres, senón un auténtico accidente xa que un enorme iceberg virou sobre si mesmo e nos pechou toda saída.
    Bloqueados deste xeito, houbemos quedar sen aire. Pero por fin puidemos emerxer e encher de aire puro o Nautilus. Debía ser 28 de marzo.
     O Nautilus navegaba a vertixinosa velocidade.
     - Por certo –dixo Conseil-, imos en boa dirección?
     - Imos –respondín-, porque imos cara ao sol, e aquí o sol é o norte.
    - Sen dúbida –seguiu Ned Land-. Mais falta saber se imos para o Pacífico ou para o Atlántico, é dicir, a mares frecuentados ou desertos.

O IES Castelao nos Encontros PLAMBE do venres 13 de abril

O Ies Castelao estivo representado o pasado venres nos Encontros do Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares 2017/2018 celebrados no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela entre as 10 da mañá e as 8 (máis ben 8:30 da tarde).

Almorzos saudables e saúde bucodental

Os días 20, 22 e 23 de marzo o alumnado de 1ºESO realizou unha interesante actividade sobre almorzos saudables e saúde bucodental. Agradecemos a colaboración da ANPA e do Supermercado Froiz da peatonal, que nos proporcionou sen custe os produtos empregados.

Sorteo do 2º trimestre entre os lectores da biblioteca

Visita a Tui

O pasado 21 de marzo alumnos do noso centro visitaron Tui, coñeceron o arquivo diocesano e realizaron unha visita guiada por esta fermosa vila. Aquí vos deixamos algunhas fotos desta actividade:

Álbum: Curso 2017/2018 -> Visita a Tui

Reading TWENTY THOUSAND LEAGUES UNDER THE SEA (3° ESO)

Excursión a Madrid de 4ºESO

Aquí vos deixamos algunhas fotos  da viaxe a Madrid que realizaron alumnos e alumnas de 4ºESO do 18 ao 22 de marzo.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Excursión 4ºESO

Curso de mediación escolar

Durante varias xornadas alumnos e profes do noso centro participaron nun curso de mediación escolar orientado á creación do grupo de  mediación do IES Castelao. Aquí podes ver algunhas imaxes do mesmo:

Álbum: Curso 2017/2018 -> Curso de mediación

Encontro con Ledicia Costas

O 6 de abril Ledicia Costas veu ao noso centro a  falar cos alumnos de 3º da ESO da súa obra Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta,  novela que recibiu o Premio Lazarillo á Creación Literaria no ano 2015.

Ledicia contounos  que a orixe da novela partiu do seu interese por Jules Verne e a súa chegada a Vigo, así como polo “submarino” de Sanjujo Badía, temas que se reflicten  na novela. Falounos tamén  de todo o  traballo de documentación que fixo  para escribir a obra e de como o mesturou coa fantasía das mulleres planta.

Podes ver as imaxes da charla picando na imaxe.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Ledicia Costas e Jules Verne