ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Solicitude de admisión para o alumnado que desexe cursar Bacharelato ou ESO e non procede de centros adscritos: Do 1 ao 22 de marzo. Clica aquí para ampliar información.

Teléfonos de información (9:00-14:45):  886 111 110 / 886 111 117

Solicitude de certificados.
Calendario da Hora de Ler.
Prematrícula 2021/2022.

Día de Rosalía

A biblioteca do centro quere conmemorar un curso máis o Día de Rosalía, en lembranza do seu nacemento o 24 de febreiro de 1837.

No vestíbulo do centro verás unha  exposición coa súa cronobiografía.  Convidámosvos a participar no concurso convocado respondendo as preguntas que se fan sobre a nosa ilustre escritora.

Podedes participar ata o 7 de marzo.
Clica aquí para acceder ao cuestionario online do concurso.

Clica aquí para acceder á información de axuda.
Clica aquí para consultar o cuestionario (PDF)

Entroido 2021

Como todos os cursos, este non ía ser menos: Aquí vai unha selección dalgúns dos disfraces deste ano.

Feliz entroido a todas e todos!

Álbum: Curso 2020/2021 -> Entroido 2021

Entroido de Vigo: O merdeiro

O Entroido continua no espírito de tod@s nós e tamén así a figura tradicional do Entroido de Vigo: o merdeiro. Aquí deixamos un vídeo da Asociación Etnográfica A merdeira, onde vos explican a figura. Medre o Entroido!!

Hora de Ler... a Verne

Verne

Por que? Porque os días 7-8-9 de febreiro celébrase a nivel mundial o "Día de Ler a Verne" coincidindo coa súa data de nacemento (Nantes, 8 de febreiro de 1828).

Por que nós? Porque Vigo é unha cidade moi verniana xa que aquí chegou o Nautilus, o submarino do capitán Nemo o 18 de febreiro de 1868, na súa novela Vinte mil leguas baixo dos mares e porque tamén Verne viaxou, en dúas ocasións, á nosa cidade.

Así que podes ler hoxe, na Hora de Ler, o capítulo  A baía de Vigo da súa novela citada.

Tamén podes ver ilustracións e traballos diversos feitos polo alumnado do instituto no curso 2017/2018, no proxecto "Viaxando con Verne", así como ler o resto da novela resumida.

Boa travesía nesta Hora de Ler!

Concurso de Entroido

Achegándonos ao Entroido, o alumnado de 2º de ESO do curso 2019/2020 preparou uns fermosos traballos coa súa profesora de Galego Liliana Carro nos que se recolle información e fotos sobre distintas celebracións das que se fan habitualmente por toda Galicia.
     Agora non podemos vivir o Entroido pero si coñecer algunhas das súas manifestacións.

Os traballos están expostos no vestíbulo para que todos poidamos velos e quen queira opte a gañar un concurso respondendo as preguntas que se fan sobre eles.

Pódese participar ata o 22 de febreiro!!

Clica aquí para acceder ao cuestionario do concurso.

Club de lectura. Suxestións 2º trimestre

30 de xaneiro: Día da Ilustración, en lembranza de Castelao

A proposta de grandes ilustradores de Galicia, establécese o Día da Ilustración en 2014 para promover esta área da cultura.

A efeméride faise coincidir co aniversario do nacemento, o 30 de xaneiro de 1886, de Castelao.

E... por certo, TI onde estudas (ou traballas)?

Por iso, NÓS debémonos ilustrar sobre este home tan polifacético: debuxante, humorista e pintor pero tamén médico, político e escritor.

Cada ano o Día da Ilustración xira arredor dun artista. Este ano homenaxéase a Lolita Díaz Baliño, a primeira muller que logrou ingresar, en 1938, na Real Academia de Belas Artes, xunto con María Corredoira. A Biblioteca Juan Compañel ofrece unha exposición de imaxes sobre ela, ata o 13 de febreiro.

Que sabes sobre Castelao? Resolve este enigma (clica nas imaxes):

Tamén podes resolver os seguintes pasatempos:

Concurso Enigma de Sargadelos: resolución

O día 15 de xaneiro rematou o prazo para resolver este enigma sobre a figura e a obra de Isaac Díaz Pardo.