Solicitude de certificados.

PILI Vigo Summary

Last September a group of students from IES Castelao had the opportunity to enjoy a 3-week English immersion programme in Great Britain (P.I.L.I. Vigo) organized by the Town Council.

Here are some of their impressions:
“We went to Headington (Oxford) and it was a really good experience because we learned a lot. We learned about the typical English families, schools… We tasted their food and found out about their culture. It was fun!

Quen dixo medo?

O pasado 7 de novembro, arredor do Día de Defuntos e da celebración do Samaín, na biblioteca do instituto levamos a cabo, como xa é tradicional, a lectura de textos relacionados con ese mundo: fragmentos de A neve interminable de Agustín Fernández Paz, o relato de Edgar Allan Poe El corazón delator, a lenda de Bécquer El monte de las ánimas ou os contos premiados nas anteriores convocatorios no noso Concurso de microrrelatos fantásticos e de terror.

Mesmo houbo quen se atreveu a contar unha historia de medo.

Podedes ver as fotos da experiencia con alumnado de 1º da ESO.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Quen dixo medo?

Semana da CIENCIA

Estamos en novembro, MES DA CIENCIA nas bibliotecas escolares.

No instituto celebramos a SEMANA DA CIENCIA (desde o día 4) cunha exposición no vestíbulo de carteis de táboas periódicas de distinta feitura.

Este ano 2019 foi declarado pola Nacións Unidas o Ano Internacional da Táboa Periódica, por celebrarse o 150º aniversario do seu establecemento polo ruso Dmitri Mendeléiev. A táboa é empregada en moitos ámbitos vitais do coñecemento, como a física, a química ou a bioloxía.

Para contribuír a esta celebración, desde a biblioteca e por iniciativa do departamento de Física e Química convocouse un concurso para descubrir entre uns anagramas os elementos ocultos correspondentes da táboa periódica:

O prazo de entrega das solución remata o próximo 15 de novembro; quen acerte recibirá como premio un vale para a compra de libros de divulgación científica.

Non deixedes de participar!!

Exposición de debuxos de 2º de bacharelato

Quen entrou ultimamente na biblioteca terá apreciado o ben que están vestidas algunhas mesas, xa que estrean cuberta de papel e vidro. E entre eles -ou sexa, no medio do papel e o vidro- imos poder contemplar exposicións variadas, como xa podemos facer agora cunha ben fermosa de xerras debuxadas polo alumnado de 2º de bacharelato.

E toda esta historia vén da man... como non! de Chus e mais de Yolanda, que non paran de lles dar ós miolos.

E nós que o vexamos!!

Álbum: Curso 2019/2020 -> Exposición de debuxos de 2º de bacharelato

Coñece a túa biblioteca

Nestes últimos días de outubro demos a coñecer os servizos da biblioteca ao alumnado de 1º da ESO.

Despois dun percorrido visual polos fondos, indicando a súa organización, e de explicarlles como cubrir unha ficha de préstamo, fixeron por grupos a busca dun libro do que lles proporcionamos os datos técnicos, uns con máis fortuna ca outros.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Coñece a túa biblioteca

30 de setembro: Día da Tradución

O fragmento que propoñemos para traducir relata o momento no que os mergulladores do Nautilus recollen do fondo da baía de Vigo os tesouros afundidos na Batalla de Rande.

Propóñense varias linguas de partida (francés, inglés, galego e castelán) para traducir desde unha delas a dúas linguas diferentes.

Valorarase a corrección e mais a orixinalidade da tradución e mais das linguas escollidas.

Revista Cousas do Castelao 2018/2019

Clica na imaxe para consultar o nº18 da revista "Cousas do Castelao". Tamén a podes consultar en ISUU clicando aquí.

VIII Xincana na Biblioteca

O martes 18 de xuño desenvolveuse a xa tradicional xincana na biblioteca, na súa oitava edición, para celebrar a fin deste curso demostrando que sabemos empregar os recursos que a biblioteca pon á nosa disposición.

En grupos de 5 ou 6, o alumnado de 1º de ESO tivo que resolver ata 8 probas consultando dicionarios, buscando obras de autores, localizando unha reportaxe nunha revista ou averiguando un rexistro bibliotecario… Tamén tiveron que resolver un tangram e memorizar uns versos. Podedes velos en plena acción nas fotos, onde tamén están, con cadanseu diploma, os gañadores de cada grupo.

O xoves 20 de xuño será a GRAN FINAL entre eses tres grupos gañadores.

Ánimo a todos!

Álbum: Curso 2018/2019 -> VIII Xincana na Biblioteca

Actividade de fútbol coa Fundación Celta

O 14 de xuño o alumnado de 2ºESO participou nunha interesante actividade de fútbol organizada pola Fundación Celta de Vigo. Aquí vos deixamos algunhas fotos:

Álbum: Curso 2018/2019 -> Actividade de fútbol coa Fundación Celta