Novas

Becas do Ministerio de Educación para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (o prazo para solicitalas remata o 30 de setembro)

Solicitude de certificados.

Club de Lectura "A pé de obra"

26/09/2022 10:26
Europe/Madrid

Club de Lectura “A pé de obra”

IES CASTELAO

A Biblioteca e o Club de Lectura “A pé de obra” do IES Castelao convidan o alumnado do centro a participar nas actividades do CLUB DE LECTURA que se desenvolverán este curso.

As persoas que o desexen poderán apuntarse nunha listaxe que atoparedes na Biblioteca durante dúas semanas: desde o 29 de setembro ata o día 13 de outubro. Só debedes apuntar, nunha listaxe, o voso nome, apelidos, curso ao que pertencedes e correo electrónico.

A primeira reunión do Club de Lectura celebrarase o mércores 19 de outubro no primeiro recreo e propia Biblioteca do centro.

O curso anterior realizamos lecturas conxuntas de diversas obras e visitáronnos autoras como Ledicia Costas e María Reimóndez. Temos previsto, para finais de outubro, obradoiros sobre banda deseñada, manga e otras actividades. Tamén nos xuntamos nos recreos para ler e intercambiar impresións sobre as lecturas realizadas.

APÚNTATE!!!

Guía da biblioteca. Curso 2022/2023

Clica aquí ou na imaxe para consultar a guía (pdf).

Javier Marías

Comezamos este curso 2022/2023 coa triste nova do falecemento de Javier Marías, con tan só 70 anos.

Novelista, editor, tradutor e articulista, deixa un longo ronsel de obras: dezaseis novelas e case mil artigos periodísticos, entre outros traballos, nos que ás veces con moito humor criticou a vida española en distintos ámbitos. Creou o seu propio Reino (Redonda) para dar cabida ás súas inquedanzas literarias e ao longo de cincuenta anos sempre se mantivo fiel a un estilo característico, envolvente, engaiolante e imposible de imitar.  O seu nome, dos máis relevantes  entre os escritores europeos, levaba anos soando entre os candidatos ao Nobel.

Obten o título de bacharelato ou da ESO coa oferta educativa ensinanzas de adultos

Xa está aberto o prazo de matrícula para os estudos de Adultos.

[Clica aquí para ampliar información]

"Cousas do Castelao" do EDL

E o noso equipo de dinamización da lingua volveuno facer. Aquí tedes unha revista chea de traballo do noso alumnado e agora tamén en formato digital.

Bo traballo, equipo!

A proporcionalidade do corpo humano ao longo da historia

Outro traballo elaborado dentro do Proxecta de Igualdade, neste caso en Matemáticas orientadas ás ensinanzas académicas en 3ºESO C.

O éxito do noso alumnado de adultos no "Faro de Vigo"

Xa sabedes que a promoción de bacharelato de adultos deste curso é extraordinaria, ademais de obter dúas matrículas de honra, acadaron un 100% de aprobados na ABAU. Tanto é así que o Faro de Vigo achegouse ao instituto para falar con parte do alumnado hai uns días. No arquivo adxunto podedes ler a entrevista.

Xornadas Municipais de Orientación Escolar

O luns 13 de xuño as alumnas e alumnos de 4º ESO participaron nas Xornadas Municipais de Orientación Escolar. Daniel Veiga informou ao alumnado do proceso de auto-orientación, e as  ponentes Mª Ángeles Cortés e Raquel Pedrouro incidiron na xestión do talento e na importancia da motivación cara o futuro.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Xornadas orientación concello

Galicia Joven Emprende21

O 10 e o 17 de xuño alumnado de 4º ESO das materias de Economía e Iniciativas Emprendedoras participa nas charlas informativas do programa Galicia Joven Emprende21 nas que recibiron información sobre o programa (orientación laboral, búsqueda de emprego, elaboración de plan de negocio) e como participar no mesmo.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Galicia Joven Emprende