Tecnoloxía

Departamento de Tecnoloxía 2019/20

A composición do departamento de Tecnoloxía é a seguinte:

Profesora Función
María José López López Xefa de Departamento
María J. Estraviz Lourido Titora 2º ESO B

Libros de texto curso 2011-2012

OS LIBROS DE TEXTO DE 2º e 3º da ESO cambiaron de Galego a Castelá  por mor do Decreto de Plurilingüismo.
  • TECNOLOGÍAS 2ºESO (Castellano) "Los caminos del saber" Ed. Santillana. Última edición ISBN 9788429408096

• TECNOLOGÍAS 3º ESO (Castellano) "Los caminos del saber"Ed. Santillana Última edición ISBN 9788429443462
  • TECNOLOXÍA 4º E.S.O.- Non hai libro

• INFORMÁTICA 4º ESO.-  Non hai libro

• TIC (Tecnoloxías da Información e Comunicación) 1º BAC.- Non hai libro

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO gañan o 2º Premio no V Concurso Galego de Robótica.

Grupo gañador

Os alumnos e alumnas de Tecnoloxía de 4º da ESO gañan o 2º Premio no V Concurso Galego de Robótica.

O pasado xoves 28 de febreiro, 41 alumnos e alumnas de Tecnoloxía de 4º da ESO participaron no V Concurso Galego de Robótica, organizado por IGACIENCIA e a FUNDACIÓN BARRIÉ, na Coruña.

Estes alumnos debían progamar un robot de "LEGO" para que realizase unha serie de retos que iban aumentando en dificultade. Cada reto conseguido supoñía conseguir puntos.

O grupo que máis puntos acadou (50) colocou o IES Canido na 2ª posición no concurso, onde participaron centros de toda Galicia.

+ FOTOS (actualizadas)

Nova no Diario de Ferrol