Traballos

Atividades para os días sen aulas / Activités pour les jours sans cours

Para os días sen aulas, este curso 2021-22, o Dpto de Francés utilizará a Aula Virtual do IES Canido.

O alumnado atopará alì as actividades realizadas na súa ausencia así como as posibles probas de avaliación, se fose necesario.

TRABALLO PARA O ALUMNADO DE PFB DURANTE O PECHE DO CENTRO

No seguinte enlace podedes ver as actividades das diferentes materias que debedes realizar durante o período de suspensión das aulas. Estade atentos á páxina web porque se poderán realizar cambios. Moito ánimo e a traballar un pouco cada día!

ACTIVIDADES PARA PFB

ACTIVIDADES MATEMÁTICAS

Celebración do Día da Paz.

Para celebrar o día da paz, o alumnado está a fabricar 1000 grúas de papel, que se colgarán polo centro ata o día 30 de Xaneiro e logo tentaremos envialas ao parque da Paz en Hiroshima, onde está o monumento a Sadako e así transmitir unha mensaxe "Paz no mundo"

Corto sobre Sadako e as Mil Grúas de Papel. Lecturas recomendadas

Sadako e as mil grúas de papel

mil grúas pola paz

Historia de Sadako e instruccións para facer as grúas.

Artigo na Voz de Galicia:

Alumnos del instituto de Canido elaboran pajaritos de «origami» para enviarlos a Hiroshima antes del 30 de enero