Entroido IES Canido 2024

O entroido  do IES Canido este ano xirou en torno á temática " Visita ó Zoo", grazas  ó inxenio e mans de traballo de alumnado, profesorado e persoal non docente, o centro convertiuse dun Zoo con tenda de peluches, taquilla, acuario, terrario...O alumando de plástica da profesora Judith Martínez elaborou estas marabillosas máscaras animais para a celebración, o equipo de conserxería ( Estefanía e Pipo) crearon un marabilloso acuario no corredor do centro e demáis decoración temática, e o alumnado de 4º da ESO, e voluntarios de 3º ESO  e 1º de Bac participaron activamente no resto de murais de animais, tabeiróns.... Para rematar, como xa é tradición, todos os grupos fixeron no salón de actos ás súas actuacións musicais cheas de rito e cor. Moitas grazas a toso e todas pola vosa colaboración e por facer este día tan memorable!

entroido     entroido