Inicio curso

O comezo do curso escolar 2023/24 terá lugar o 11 de setembro as 8.30. A recepción do alumnado realizarase polos titores atendendo ás seguintes indicacións:

• O grupo ao que pertence cada alumno estará indicado ese mesmo día no taboleiro da entrada do centro.

• O alumnado de 1º ESO acudirá ao salón de actos do instituto e despois dirixirase á aula correspondente acompañado polos titores.

• O alumnado de 2º ESO acudirá ao ximnasio e despois dirixirase á aula correspondente acompañado polos titores.

• O alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º e 2º BACHARELATO acudirá ás súas aulas de referencia.

• O alumnado da ESO recollerá os libros asignados do fondo e levará un documento que deberá traer asinado e entregalo ao titor na primeira semana de curso. Se houbera algunha incidencia, deberá constar en dito documento.