MATRÍCULA ESO E BACHARELATO CURSO 2024/25

26 - 27 XUÑO: MATRÍCULA EN BACHARELATO

28 XUÑO - 3 XULLO: MATRÍCULA 3º - 4º ESO

4 - 5  XULLO: MATRÍCULA 1º - 2º ESO

DOCUMENTACIÓN: impreso de matrícula do curso correspondente + documentos anexos ESO/BACH según corresponda (ver documentos adxuntos máis abaixo).

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS 1º BACHARELATO

Para ver o documento ampliado, premer no documento adxunto

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2024

PRAZO MATRÍCULA: 13,14 E 17 XUÑO 2024

DATAS ABAU: 2, 3, 4 XULLO DE 2024, VER HORARIOS NOS ADXUNTOS.

LUGAR: Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais. Avda. do Burgo. Campus Norte. Santiago.

INFORMACIÓN ADMISIÓN E MATRÍCULA FP BÁSICA CURSO 2024/25

MATRÍCULA EN 1º FP BÁSICA

Alumnado de nova incorporación en 1º de FP Básica e alumnado que repite 1º curso.

PRAZO SOLICITUDES DE INSCRICIÓN 1º CURSO: do 24 de xuño ás 9:00 horas ata as 13:00 horas do 4 de xullo.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES 1º CURSO: as solicitudes cubriranse no asistente informático dispoñible en www.edu.xunta.gal/fp e entregarase na secretaría do centro para ser validada, en horario de 9:00 a 14:00h.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO 1º CURSOO día 8 de xullo poderase consultar a información da resolución provisional de solicitudes para cursar ensinanzas de formación profesional básica.. A matrícula farase presencialmente no centro educativo no prazo correspondente á adxudicación. Os centros de orixe comprobarán a corrección da información e terán ata o día 11 de xullo ás 14:00 horas para realizar as emendas que sexan necesarias.

PERÍODO DE RECLAMACIÓN CONTRA A RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE SOLICITUDES: As persoas que desexen reclamar contra a resolución provisional de solicitudes teñen desde o 8 de xullo ás 9:00 horas ata o 11 de xullo ás 13:00 horas. Serán os centros de orixe os encargados de emendar a información da listaxe.

MATRÍCULA 1º CURSO: a matrícula faise presencialmente no centro educativo, en horario de 9:00 a 14:00 horas, a partir do día 23 de Xullo, a documentación a presentar podedes consultala no documento anexo.

MATRÍCULA EN 2º FP BÁSICA

Todo o alumnado que promocione de 1º a 2º de ciclo ou que repita 2º debe facer matrícula en 2º,  presentará a solicitude de admisión e matrícula no mesmo centro en que estivese matriculado no curso previo.

PRAZO MATRÍCULA 2º CURSO:  a partir do 23 de Xullo de 9:00 horas ata as 13:00.

MATRÍCULA 2º CURSO: a matrícula faise presencialmente no centro educativo, en horario de 9:00 a 14:00 horas nos prazos establecidos segundo a adxudicación, a documentación a presentar podedes consultala no documento anexo.

TODA A INFORMACIÓN ESTÁ DISPOÑIBLE NO ADXUNTO DE INSTRUCCIÓN XERAS FP BÁSICA 2024-25

INFORMACIÓN ADMISIÓN E MATRÍCULA CICLOS MEDIOS E SUPERIORES CURSO 2024/25

MATRÍCULA EN 1º CICLO MEDIO OU SUPERIOR

Alumnado de nova incorporación en 1º de ciclos medios ou superiores e alumnado que repite 1º curso.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO 1º CURSO: as listaxes de alumnado admitido publícanse en varias quendas. A matrícula farase presencialmente no centro educativo no prazo correspondente á adxudicación.

MATRÍCULA 1º CURSO: a matrícula faise presencialmente no centro educativo, en horario de 9:00 a 14:00 horas, nos prazos establecidos segundo a adxudicación, a documentación a presentar podedes consultala no documento anexo.

MATRÍCULA EN 2º CICLO MEDIO OU SUPERIOR

Todo o alumnado que promocione de 1º a 2º de ciclo ou que repita 2º debe facer matrícula en 2º.

PRAZO MATRÍCULA 2º CURSO: do 24 de xuño ás 9:00 horas ata as 13:00 horas do 4 de xullo.

PROBAS EXTRAORDINARIAS ESA MÓDULOS 2 E 4

Para ver o documento ampliado, premer no documento adxunto

PROBAS LIBRES 2023-2024

A xornada de acollemento, de asistencia obrigatoria, desenvolverase o día 3 de xuño ás 18:30 horas no salón de actos do centro. A inasistencia inxustificada a esta xornada de acollemento ou a calquera outra das partes en que se organiza a proba será causa de baixa de oficio da matrícula.

Prema sobre o documento adxunto para descargar o calendario de desenvolvemento das devantidas probas no que incluímos a data da xornada de acollemento

PARTICIPACIÓN FONDO LIBROS

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2024 (este incluído).

BOLSAS MEC

Recordamos que o vindeiro día 10 ás 15 horas remata o prazo de solicitude de bolsas do MEC

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DA ESA

Calendario das probas da avaliación extraordinaria da ESA