Física e Química

DEPARTAMENTO DE FÍSICA E QUÍMICA

Enviado por centro o Xov, 26/04/2007 - 13:47

O Departamento de Física e Química para o curso 2018-19 está integrado polos seguintes profesores:

Susana Rúa Fernández, xefa do Departamento, que imparte clase aos seguintes grupos: Física e Química en 2º ESO B, 2º ESO C, 3º ESO A,  4º ESO A, 4º ESO B e 1º Bach A.

Jesús M. Rodríguez García, que imparte clase aos seguintes grupos: Ciencias Aplicadas á Actividade Profesional en 4º ESO, Física en 2º Bach e Química en 2º Bach.

Cristóbal Álvarez Quirós que imparte clase aos seguintes grupos: Física e Química en 2º ESO A, 3º ESO B e 3º ESO C.

Recórdase que toda a información sobre as materias pendentes está colgada no taboleiro de anuncios.

Pendentes

Ligazóns

Masterclass "Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia"

Enviado por Susana o Mér, 13/02/2019 - 14:17

O pasado luns 11 de Febreiro, dúas alumnas de 1º de Bach, Antía Cunqueiro e Tania García, asistiron a unha xornada ou “Masterclass” para celebrar o “Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia” na facultade de Física da USC.

Nesta xornada levaron a cabo actividades relacionadas coa Física de Partículas, traballando con datos obtidos no propio CERN. Esta actividade culminou cunha videoconferencia con dúas investigadoras do CERN e outros grupos de alumnas doutras cidades para comentar os resultados obtidos durante a práctica.

Tanto as alumnas como a profesora acompañante desfrutaron moitísimo na xornada, agradecéndolle ao Instituto Galego de Física de Altas Enerxías a organización de dita xornada e, sobre todo, as físicas que nos acompañaron durante todo o día, Beatriz, Alessandra e Clara, a súa implicación e empeño.

“Na miña opinión, foi un acerto total asistir a esta xornada. Persoalmente, serviume para achegarme máis á física, que, para min, era unha gran descoñecida. Ao longo da xornada, puiden aprender cousas increíbles sobre a física de partículas, o que fixo que me interesara por ese campo e desfrutara moito. Ademais, a masterclass foi moi amena, o día pasouse voando. A parte práctica permitiume experimentar por min mesma o que anteriormente nos explicaran as estudantes de física que nos acompañaron durante toda a xornada, e coas que estivemos moi a gusto. Sen dúbida, foi un privilexio poder asistir e contarxiarme da súa paixón pola física, a cal é tamén para as rapazas!”

Tania García

“Esta foi unha xornada moi gratificante e motivadora. A min serviume para coñecer esta parte da física que descoñecía completamente e que ademais é moi distinta á que nos explican no instituto e que acabou resultándome moi interesante e atractiva. A parte do día que máis me gustou foi a práctica, que me permitiu empregar todos os conceptos que aprendera dunha maneira moi divertida. Tamén destacaría que esta masterclass estaba dirixida por rapazas e para rapazas, o que me pareceu un excelente modo de motivarnos para que escollamos carreiras universitarias científicas. Sen dúbida foi unha sorte poder acudir a esta actividade e repetiría encantada!”

Antía Cunqueiro

STEMlab Galicia

Enviado por admin o Mar, 17/04/2018 - 21:38

O vindeiro venres 20 de abril alumnado de 4º ESO visitará a feira STEMlab Galicia, nunha saída organizada polos departamentos de Tecnoloxía e Física e Química. STEMlab Galicia celebrarase no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela e reunirá 19 experiencias de diferentes centros educativos desenvolvidas no contexto STEM, así como obradoiros, espazos maker e conferencias de persoeiros de prestixio.

O sábado 21 o IES de Brión estará de novo presente na Xornada de Educación Dixital coa presentación do traballo por proxectos no contexto STEAM realizado no noso centro ao longo destes últimos anos. Esta charla está relacionada coa solicitude do proxecto Erasmus + K201 "Human STEAM Lab 2.0" en colaboración con diversas institucións e centros de ensino europeos.

Ligazóns Física e Química

Enviado por jesus o Lun, 05/05/2008 - 19:45

Ligazóns relacionadas coa Física e Química

Aquí podes atopar algunhas ligazóns de interese:

Formulación e Nomenclatura Química Inorgánica

Información de Pendentes