MARCHA POLA VÍA ROMANA XIX CON OUTROS CENTROS DA COMARCA

Compartindo experiencia con alumnado dos CPI de Navia e de Pedrafita do Cebreiro, o alumnado de 4º da ESO do noso centro realizou o percorrido por esta antiga vía romana o día 11 de maio, desde O Comeal (Pedrafita) ata Doiras (Cervantes), actividade organizada polos departamentos de Educación Física destes centros. Esta experiencia estaba prevista para a primavera do ano 2020, pero só puidemos desenvolvela agora debido á pandemia e ás limitacións que nos impuxo. PREME AQUÍ se queres ver algunhas imaxes desta magnífica xornada de convivencia entre alumnado da Montaña Lucense nun entorno que nos é familiar e que debemos poñer en valor, tanto polo seu pasado histórico como polo seu valor natural e paisaxístico.