AINHOA E ANDREA, ALUMNA E EXALUMNA DO CENTRO, PROTAGONIZAN O ACTO DO "DÍA INTERNACIONAL DA MULLER RURAL" NA DEPUTACIÓN DE LUGO.

Na Deputación de Lugo tivo lugar o acto de conmemoración desta efeméride, e as dúas protagonistas deste acto foron escollidas como tales pola elaboración do vídeo que presentaron durante o confinamento derivado da pandemia da Covid-19, e que podes VER AQUÍ.

Se premes AQUÍ, podes acceder a toda a información sobre o acto recollida na prensa lucense, e estas son IMAXES que recollen distintos momentos do acto.

Os nosos parabéns a Ainhoa e Andrea pola súa iniciativa e pola perfecta simbiose de imaxe e poesía acadada no seu vídeo, así como pola súa toma de conciencia e exemplo como mulleres, mulleres rurais e mulleres comprometidas.