FESTA DE NADAL NO IES DE BECERREÁ

Coma todos os anos, chegados ao remate do primeiro trimestres e ás portas das vacións de Nadal, no IES de Becerreá despedimos o ano cos tradicionais 12 Lacasitos ás 12:00 horas do último día de clase. Os actos festivos remataron coa tamén tradicional chocolatada e a desgustación de doces que vendían o alumnado da materia de Francés, co obxectivo de reacudar fondos para a súa excursión a París (xaneiro de 2020). Despois disto, tod@s acudimos ao que ben poderíamos chamar un pequeno "Concerto de Aninovo" (a diferenza do vienés, neste non se interpreta a "Marcha Radetzky"), no que interpretaron varios temas o alumnado de Música de 1º de Bac o o grupo de música tradicional "Obertura Galega!, composto por alumnado e profesorado do centro. Ademais do vídeo, AQUÍ poder ver algunhas fotos das celebracións.