MAGOSTO 2011.

PREME SOBRE A IMAXE e poderás comprobar o ben que se pasa e o ben que se come neste instituto. De novo, os alumn@s de 4º organizaron a celebración do magosto para que resultara unha xornada de convivencia lúdica. Rímonos bastante, comemos o que puidemos e outro ano máis, os xogos serviron de escusa para que tod@s, alumnado e profesorado, participasemos co mesmo obxectivo: divertirnos. Entre todos fomos aportando as castañas, e ademais, parte do alumnado de 4º agasallounos cuns doces caseiros exquisitos. Como novidade, quedaou instaurada a elaboración e degustación de  "bocatas" de nocilla, (perdón pola publicidade encuberta: debería dicir "crema de cacao").  Supoñemos que se converterá nunha nova tradición do noso magosto. Próxima celebración colectiva: a chocolatada de Nadal!! Pero antes toca facer exames. Boa sorte.