CELEBRACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2011

O pasado venres, no centro, descubrimos a capacidade de colaboración que o noso alumnado ten para lograr realizar un acto cultural de forma responsable. Este ano as actividades que propoñiamos para celebrar este día eran bastante complicadas na súa realización, cambios de escenario, ambientes distintos, moito movementos de alumnos, pero grazas á colaboración de tod@s, profes, alumn@s, e persoal non docente, podemos dicir que foi un agradable día de convivencia.
Comenzamos cun teatro titulado " O Lobo e as Sete Cabuxiñas Espilidas", interpretado polos magníficos actores de 1º de ESO dirixidos por dúas profesoras Mª Carmen e María, sen dúbida ningunha triunfaron, en vista dos aplausos do público (PREME AQUÍ PARA VER O VÍDEO). Despois continuamos coa interpretación dunha selección de textos entre os que contamos cos poemas do noso homenaxeado Lois Pereiro. E por último disfrutamos dunha pequena audición musical dos alumnos máis novos do centro.
Grazas a tod@s pola vosa colaboración e esperamos xa nosa nova cita coa música no cencerto de fin de curso que será o próximo día 9 de xuño.