Comunicación sobre a 2ª Avaliación por mor do coronavirus Covid-19

Información relacionada coa realización da segunda avaliación que realizarase o día 3 de abril e publicaremos as notas en Abalar ese mesmo día ás 18:00 horas.Para máis información, prema aquí.

Comunicación co Departamento de Orientación

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN DO IES AS MARIÑAS DURANTE A CUARENTENA POLO COVID-19

COMUNICACIÓN CO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Avion de Papel

O alumnado do IES As Mariñas e as familias que desexen contactar co Departamento de Orientación poden facelo mediante o seguinte correo electrónico:

orientacion.iesasmarinas@gmail.com

Na mensaxe é necesario identificarse co nome e o curso do alumno/a.

Se se desexa facer consulta telefónica, indica na mensaxe o teu número de teléfono e procurarase devolver a chamada na maior brevidade posible.

As orientadoras estamos á vosa disposición para calquera consulta que queirades realizar.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional e RTVE lanzan ‘Aprendemos en casa’ para facilitar a aprendizaxe de todo o alumnado durante a suspensión de clases presenciais

A maoires das actividades propostas polo profesorado o MEC e RTVE propoñen  ‘Aprendemos en casa’ que é unha programación especial de televisión impulsada para paliar a falta de clases presenciais motivada pola crisis do coronavirus, especialmente entre o alumnado socialmente máis vulnerable.

O calendario é o seguinte:

Programacion Aprende en casa

Máis información: Prema aquí.

Comunicado da dirección do centro as familias

URXENTE

Prezadas familias,

A Consellería de Educación pide ós directores que teñan coñecemento dalgún positivo do Coronavirus lle dean traslado e que fagan un seguimento dos mesmos.

Por todo isto, a dirección do IES As Mariñas pídevos que poñádes no seu coñecemento calquer caso que nos afecte a través do correo do centro

íes.asmarinas@edu.xunta.es.

O equipo directivo

Para ver o documento do  comunicado,prema aquí.

Comunicación ás familias pola dirección do IES AS Mariñas

Co obxecto de favorecer o traballo en casa para así evitar unha desconexión da actividade lectiva ao longo destes días publícase o seguinte comunicado: Para velo, prema aquí.

Suspensión matrícula oposicións e procesos de admisión

Segundo o establecido na disposición adicional terceira do Real Decreto 463/2020, do 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crisis sanitaria ocasionada polo COVID-19 e no apartado sétimo do Acordo do Centro de Coordinación Operativa (Cecop), mediante o que se adoptan medidas preventivas en lugares de traballo do sector público autonómico como consecuencia da evolución epidemiolóxica do coronavirus COVID-19 interrómpense o prazo para a presentación de solicitudes deste procedemento. O cómputo dos prazos reiniciarase no momento en que perda vixencia o acordo ou, se é o caso, as prórrogas deste. Fonte:Prema aquí

Calendario de Exames de Inglés

Publícase o calendario de exames de Ingles para 1º da ESO. Prema aquí.

Novas instrucións en relación co COVID-19

Instrucións do 13 de marzo de 2020, provisionais dirixidas ás direccións dos centros educativos de ensino non universitario sobre a concreción das medidas a adoptar  en relación coa pandemia covid-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o 16 de marzo de 2020.

Máis información: Prema aquí.