Edixgal

LunMarMérXovVenSábDom

Horarios do Centro

SOLICITUDE DE ADQUISICIÓN LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022-23

A Orde do 29 de abril de 2022 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2022/23 para alumnado matriculado en primaria e secundaria.

Lugar de presentación, o centro no que estea admitido o alumnado, para o curso 2022/23.
Cando o alumnado, no momento de presentar a solicitude, aínda non estea admitido en
ningún centro docente para o curso 2022/23, deberá presentala no centro en que estivese
matriculado no curso 2021/22.

Prazo de solicitude: do 19 de maio ata o 22 de xuño
Formulario: anexo

ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2022-23

Os interesados poden consultar as listaxes na aplicación "admisionalumnado" (empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre) ou no propio centro.

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán presentar recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación. (Artigo 32 Orde do 12 de marzo de 2013)

OFERTA EDUCATIVA BACHARELATO

Comunicamos que no IES As Mariñas se poden cursar estudos de Bacharelato nas seguintes modalidades:

Bacharelato de Ciencias e Tecnoloxía
Bacharelato de Humanidades e Ciencias Sociais
Bacharelato Xeral

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2021-2022

Prazo de solicitudes de admisión

Unicamente poderá presentar a solicitude de admisión quen cumpra os requisitos de acceso no período da inscrición.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (período ordinario): do 18 ao 29 de abril de 2022 ata as 13:00 h.

Calendario de admisión

Para obter toda a información sobre as Probas Libres

para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2021-2022

Prema no seguinte link:

Organización Fin de Curso 2021-2022

FINAL DE CURSO CURSO 2021-2022

• Datas das avaliacións (Ordinaria, Extraordinaria-Xuño 2022) de 1ºFPB; 1º Bacharelato e 3º ESO, cos criterios xerais de promoción e titulación.

• Organización do Final do curso 2021-2022

Documento aprobado no Claustro e no Consello escolar do 27/04/2022   ..................    prema aquí

PUBLICADA A LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2022-23

A listaxe de alumnado admitido e non admitido pode consultarse no taboleiro do centro ou á través da aplicación admisionalumnado

PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO NOVO PARA O CURSO 2022-23

O prazo de admisión está aberto ata o día 21 de marzo. Pode solicitarse praza por sede electrónica ou no centro
Debe entregarse toda a documentación necesaria para proceder á baremación e adxudicación de prazas

Aplicación solicitude de admisión

Convocatoria de axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2022

Prazo de solicitudes aberto desde o 1 de febreiro ata o 28 (ambos incluídos)

Información e formulario de solicitude no seguinte enlace web

Calendario das Probas de acceso a ciclos formativos de Formación Profesional

Información sobre as Probas de acceso a ciclos formativos de FP

Prazos de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio:O prazo de presentación estará abranguido entre os días 3 e 16 de marzo de 2022, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 31 de xaneiro e 11 de febreiro de 2022, ambos os dous incluídos.

Calendario das Probas

COLABORACIÓN SOLIDARIA CON A.I.R.E.

Colaboración coa  Asociación A.I.R.E., céntrase na recollida de alimentos non perecedeiros e útiles de aseo destinado a axuda humanitaria.

Precísase atún en lata, aceite de xirasol, galletas, arroz, espagueti, té negro, cepillos de dentes, compresas, coitelas de afeitar, xel de ducha, champú e xabón de lavadora.

Poden depositar os donativos entre o xoves 27 e o venres 28 na entrada principal do instituto (edificio A).

Moitas grazas pola colaboración.

Recollida de Alimentos