MATRÍCULA E CLASES SEGUNDO CUATRIMESTRE ESA

Comunícase que está aberta a matrícula para os módulos 2 e 4 da Ensinanza Secundaria de Adultos ESA

As clases comezarán o día 10 de febreiro de 2020

Viaxe Cultural a Madrid 2019

Viaxe a Madrid do alumnado de 2º Bacharelato do IES As Mariñas:

Visita Madrid 2019

Actos da Xornada contra a Violencia de Xenero

Con motivo do Dia Internacional para a eliminación da violencia contra a muller, que se celebra todos os 25 de novembro, o IES As Mariñas movilizouse organizando varias actividades para concienciar sobre este tema, como unha exposición de carteis, lectura dun manifesto e concentracións en repulsa da violencia e a favor da igualdade de xenero.

Violencia Xenero

2019 ANO INTERNACIONAL DA TÁBOA PERIÓDICA DOS ELEMENTOS QUÍMICOS

IYPT 2019

O ano 2019 foi declarado pola UNESCO

Ano Internacional da Táboa Periódica dos Elementos Químicos

en commemoración do 150 aniversario da publicación da mesma polo químico

Dimitri Ivánovich Mendeléiev

no ano 1869

Calendario escolar 2019-2020

Publícase o calendario escolar do IES As Mariñas para o curso 2019/20. Prema aquí.

Fotografia da graduación en bacharelato do curso 2018/19

Graduacion Bach 2019

NOTA DE AGRADECEMENTO

No IES As Mariñas de Betanzos estamos a traballar na mellora das instalacións e como froito deste esforzo cabe resaltar a terminación da primeira fase  da construción dunha maqueta que representa unha instalación eléctrica. Esta, unha vez rematada, representará o tramo de sistema eléctrico que trae o subministro a os nosos fogares e negocios.

Esta primeira fase incorpora dous apoios dunha liña de 20.000 voltios. Máis adiante prevese un centro de transformación e unha liña de baixa tensión.

DD.jpg

Dende a dirección e o departamento de electricidade do IES As Mariñas de Betanzos queremos expresar o noso agradecemento aos seguintes colaboradores:

- Sucesores de M. Leira, S.L. por doar os apoios e condutores.

- La empresa Tibar, S.L.  por traelas ao instituto.

- A o Concello de Betanzos polo izado y o formigonado dos apoios. Empresa Agustín Vázquez Carro.

- E a o noso compañeiro e amigo Fernando Golpe por idear o deseño e conseguir a unión de todas as pezas.

Esperamos que sexa de grande axuda para a formación dos futuros electricista da comarca de Betanzos.

A dirección e o departamento de Electricidade.

SEMANA CULTURAL

Medalla de Bronce nas olimpiadas nacionais de FP Spainskills para o noso alumno Brais Fernández Rocha

O noso alumno de CS Automoción,  Brais Fernández Rocha titorizado polo profesor Miguel Vilela obtivo a medalla de Bronce nas olimpiadas de FP Spainskills 2019 na especialidade de tecnoloxía do automobil. Noraboa campión!!Nova: "creandotuprovincia"Nova: "Portal educación xunta de Galicia"

CHEGA O GRAN MOMENTO. SPAINSKILLS 2019

Chega o gran momento para Brais Fernández Rocha, alumno do ciclo superior de Automoción do noso IES, a partir de hoxe comezan as olimpíadas nacionais de FP, Spainskills 2019, que se celebran no IFEMA de Madrid, ao longo destos tres días 28, 29 e 30 deste mes de Marzo. Despois dunha longa preparación tras gañas o campionato autonómico hoxe xa se atopa en Madrid xunto co seu titor Miguel Vilela disposto a dalo todo e demostrar a calidade da nosa formación profesional.

O obxectivo das olimpíadas de FP é amosar a capacitación dos estudantes destas ensinanzas nun escaparate que sirve como lugar de encontro de institucións e empresas.

As Spainskills celébranse cada dous anos e conta con representación de todas as comunidades autónomas. Os gañadores de medalla de ouro nesta competición representarán a España en Worldskills Kazan 2019 (Rusia) e en Euroskills Graz 2020 (Alemaña).  https://spain-skills.es/

A retransmisión deste campionato pódese seguir en directo desde o seguinte enlace:

Moita sorte brais.