Edixgal

« Febreiro 2023 »
LunMarMérXovVenSábDom

Horarios do Centro

Apertura do prazo para reserva de praza do alumnado procedente de centros adscritos para o curso 2023/24

Ábrese a solicitude de reserva, que pechara o 6 de febreiro, para alumnado procedente dos centros adscritos ao noso IES.Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
     Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar a opción de menú Solicitudes>Admisión> Crear”. A continuación aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberase premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
     Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes>Admisión>Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.
    IMPORTANTE: Debe achegar, ben na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o Anexo II bis dixitalizado (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar , última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

Se non desexa cubrir a solicitude de reserva dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando o documento, cubrilo e presentalo asinado no noso centro.

• Para descargar a solicitude de reserva, prema aquí
  • O manual de axuda para solicitar a reserva informaticamente, descárgase aquí.
  • Descarga Anexo II bis.Prema aquí

Calendario de exames finais da educación secundaria para adultos (ESA)

Publicase o calendario de avaiacions finais da ESA1 e ESA3 a celebrar en febreiro 2023. Para acceder a información, prema aquí.

Rutas e paradas do transporte escolar 2022_23

Publicanse as rutas e paradas do transporte escolar para o curso 2022_23.Para ver a información,prema aquí.

Actividade lectiva xoves 22 de Decembro

O vindeiro xoves 22 de decembro as actividades lectivas finalizan as 14:15 (non haberá clase pola tarde).

Voltamos o luns 9 de xaneiro.

Bó Nadal e Felices Festas a tod@s!

Eleccións ao Consello Escolar: proclamación de candidatos

Dacordo coa Resolución 19 de setembro de 2022 e a normativa vixente de aplicación no procedemento de elección dos membros do Consello Escolar a Xunta Electoral proclamou os candidatos elexidos como representantes de cada sector educativo no Consello Escolar.

Esta información pódese atopar no taboleiro de anuncios do centro.

Eleccións ao Consello Escolar

Dacordo coa Resolución 19 de setembro de 2022 e a normativa vixente de aplicación no procedemento de elección dos membros do Consello Escolar, a Xunta Electoral constituída onte, 2 de novembro, aprobou o calendario electoral para a renovación dos seguintes membros: dous pais/nais ou titores legais, dous alumnos e tres profesores do Consello Escolar.

O prazo de presentación de candidaturas e reclamacións ao censo electoral é dende o día 3 ata o 15 de novembro ás 14:00 horas.

Podedes atopar máis información na web, no taboleiro informativo do centro e no taboleiro da sala de profesores.

Avisos

Aviso sobre festivos: O centro solicitou o 20 de marzo e 2 de maio como dias non lectivos.

Aviso sobre o transporte escolar: o vindeiro mércores 2 de novembro os usuarios que empregan o transporte escolar do IES Francisco Aguiar non disporan do servizo de bus.

Sorteo para constitución da mesa electoral para a elección do Consello Escolar

O vindeiro mercores 26 de outubro as 11:30 horas no salón de actos do IES As Mariñas procederase ao sorteo público para a elección dos membros da Xunta Electoral e os seus suplentes,co fin de celebrar eleccións ao Consello Escolar.

Vale para a compra de material escolar para o curso escolar 2022/23

As familias beneficiarias do vale da Xunta para a compra de material escolar poden recoller o cheque adicional na secretaria do noso instituto. Os que  xa o recibiron 50€ obterán agora outros 25€ sen facer ningún trámite adicional. Para máis información, prema aquí.