Calendario escolar 2019-2020

Publícase o calendario escolar do IES As Mariñas para o curso 2019/20. Prema aquí.

Entrega de libros de texto do Fondo Solidario.

Anunciase as datas de entrega de libros de texto do Fondo Solidario.

Curso Dia Hora
1º ESO  Martes 17 16:30h
2º ESO Martes 17  17:30h
3º ESO Mércores 18  16:30h
4º ESO Mércores 18  17:30h

Nota: Para recoller os libros é necesario que asista a persoa que o solicitou acompañada dun adulto responsable.

Listaxe de admitidos para o Fondo Solidario de Libros de Texto.

Publícase a listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2019-20.

Para ver a listaxe en pdf, prema aquí.

Inicio do curso 2019-20

01.09.2019

PRESENTACIÓNS EDUCACIÓN SECUNDARIA ADULTOS (ESA)

DÍA 23

• Presentación o día 23 de setembro ás 18:30.
  • Comezo das clases o día 24 de setembro.

Prazos de matrícula de setembro para o curso 2019/20

Información dos prazos de matrícula de setembro para o curso 2019/20.

Curso Día-Mes
ESA Aberta
Bacharelato adultos Aberta

Documentación para a matrícula:

Alumos/as do centro:

1 fotografía actual
Seguro escolar (1,12€)
Formulario de matrícula

Alumos/as novos:

2 fotografías actuais
Seguro escolar (1,12€)
Formulario de matrícula
Fotocopia DNI
Fotocopia do libro de familia
Certificado de estudos co que accede
1º e 2º ESO tarxeta sanitaria

Visita ao Laboratorio de Ánxel Carracedo

Fotografia da graduación en bacharelato do curso 2018/19

Graduacion Bach 2019

NOTA DE AGRADECEMENTO

No IES As Mariñas de Betanzos estamos a traballar na mellora das instalacións e como froito deste esforzo cabe resaltar a terminación da primeira fase  da construción dunha maqueta que representa unha instalación eléctrica. Esta, unha vez rematada, representará o tramo de sistema eléctrico que trae o subministro a os nosos fogares e negocios.

Esta primeira fase incorpora dous apoios dunha liña de 20.000 voltios. Máis adiante prevese un centro de transformación e unha liña de baixa tensión.

DD.jpg

Dende a dirección e o departamento de electricidade do IES As Mariñas de Betanzos queremos expresar o noso agradecemento aos seguintes colaboradores:

- Sucesores de M. Leira, S.L. por doar os apoios e condutores.

- La empresa Tibar, S.L.  por traelas ao instituto.

- A o Concello de Betanzos polo izado y o formigonado dos apoios. Empresa Agustín Vázquez Carro.

- E a o noso compañeiro e amigo Fernando Golpe por idear o deseño e conseguir a unión de todas as pezas.

Esperamos que sexa de grande axuda para a formación dos futuros electricista da comarca de Betanzos.

A dirección e o departamento de Electricidade.

SEMANA CULTURAL

Medalla de Bronce nas olimpiadas nacionais de FP Spainskills para o noso alumno Brais Fernández Rocha

O noso alumno de CS Automoción,  Brais Fernández Rocha titorizado polo profesor Miguel Vilela obtivo a medalla de Bronce nas olimpiadas de FP Spainskills 2019 na especialidade de tecnoloxía do automobil. Noraboa campión!!Nova: "creandotuprovincia"Nova: "Portal educación xunta de Galicia"