2019 ANO INTERNACIONAL DA TÁBOA PERIÓDICA DOS ELEMENTOS QUÍMICOS

Dimitri Ivánovich Mendeléiev

no ano 1869

Calendario escolar 2019-2020

Publícase o calendario escolar do IES As Mariñas para o curso 2019/20. Prema aquí.

Programacións Didácticas Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas Curso 2019-20

Programacións Didácticas Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas:

Programacións Didácticas Ciclo Superior de Sistemas Electrotécnicos e Automátizados Curso 2019-20

Programacións do Ciclo Superior de Instalacións Sistemas Electrotécnicos e Automátizados:

Fotografia da graduación en bacharelato do curso 2018/19

Graduacion Bach 2019

NOTA DE AGRADECEMENTO

No IES As Mariñas de Betanzos estamos a traballar na mellora das instalacións e como froito deste esforzo cabe resaltar a terminación da primeira fase  da construción dunha maqueta que representa unha instalación eléctrica. Esta, unha vez rematada, representará o tramo de sistema eléctrico que trae o subministro a os nosos fogares e negocios.

Esta primeira fase incorpora dous apoios dunha liña de 20.000 voltios. Máis adiante prevese un centro de transformación e unha liña de baixa tensión.

DD.jpg

Dende a dirección e o departamento de electricidade do IES As Mariñas de Betanzos queremos expresar o noso agradecemento aos seguintes colaboradores:

- Sucesores de M. Leira, S.L. por doar os apoios e condutores.

- La empresa Tibar, S.L.  por traelas ao instituto.

- A o Concello de Betanzos polo izado y o formigonado dos apoios. Empresa Agustín Vázquez Carro.

- E a o noso compañeiro e amigo Fernando Golpe por idear o deseño e conseguir a unión de todas as pezas.

Esperamos que sexa de grande axuda para a formación dos futuros electricista da comarca de Betanzos.

A dirección e o departamento de Electricidade.

SEMANA CULTURAL

Medalla de Bronce nas olimpiadas nacionais de FP Spainskills para o noso alumno Brais Fernández Rocha

O noso alumno de CS Automoción,  Brais Fernández Rocha titorizado polo profesor Miguel Vilela obtivo a medalla de Bronce nas olimpiadas de FP Spainskills 2019 na especialidade de tecnoloxía do automobil. Noraboa campión!!Nova: "creandotuprovincia"Nova: "Portal educación xunta de Galicia"

CHEGA O GRAN MOMENTO. SPAINSKILLS 2019

Chega o gran momento para Brais Fernández Rocha, alumno do ciclo superior de Automoción do noso IES, a partir de hoxe comezan as olimpíadas nacionais de FP, Spainskills 2019, que se celebran no IFEMA de Madrid, ao longo destos tres días 28, 29 e 30 deste mes de Marzo. Despois dunha longa preparación tras gañas o campionato autonómico hoxe xa se atopa en Madrid xunto co seu titor Miguel Vilela disposto a dalo todo e demostrar a calidade da nosa formación profesional.

O obxectivo das olimpíadas de FP é amosar a capacitación dos estudantes destas ensinanzas nun escaparate que sirve como lugar de encontro de institucións e empresas.

As Spainskills celébranse cada dous anos e conta con representación de todas as comunidades autónomas. Os gañadores de medalla de ouro nesta competición representarán a España en Worldskills Kazan 2019 (Rusia) e en Euroskills Graz 2020 (Alemaña).  https://spain-skills.es/

A retransmisión deste campionato pódese seguir en directo desde o seguinte enlace:

Moita sorte brais.

Programa Educa2020

O Programa Educa2020, centrado en analizar as actitudes emprendedoras e innovadoras, os traballos do futuro e as expectativas profesionais do alumnado de Bacharelato e Formación Profesional.Nesta ocasión a enquisa está dirixida a pais, nais e titores.    • Acceso á enquisa