CALENDARIO DE PRINCIPIO DE CURSO 2018-19

O curso 2018-2019 iniciarase o vindeiro 17 de setembro de 2018 para todos os seus niveis, excepto a ESA, co seguinte horario:

DÍA 17

PRESENTACIÓN DOS GRUPOS DA ESO

·         Para alumnado e profesorado de 1º da ESO, ás 12:00 horas no salón de actos.

·

Para alumnado e profesorado de 2º 3º e 4º da ESO, ás 12:30 horas no salón de actos

Haberá servizo de autobuses que chegará ás 12 horas ao centro e terá a súa saída ás 13:45 horas

DÍA 18

PRESENTACIÓN DOS BACHARELATOS E CICLOS

·         FP Básica e Ciclos, a presentación terá lugar as 11.30 horas no salón de actos.

·         Bacharelato de réxime ordinario, terá lugar as 13 horas no salón de actos.

PRESENTACIÓN BACHARELATO PARA ADULTOS

·         Bacharelato para adultos, a presentación terá lugar ás 18:30 horas no salón de actos. AS CLASES COMEZARÁN O DÍA 19

DÍA 19

·         Comezo das clases no horario ordinario para todos os niveis anteriores (ESO, BACHARELATO E CICLOS FORMATIVOS).

DÍA 24

·         ESA presentación o día 24 de setembro ás 18:30

Comezo das clases o día 25 de setembro

Novas de verán

HORARIO MES DE AGOSTO

O horario de secretaría será das 10:00 h. ata as 13:00h. de luns a venres, agás na semana grande (do 13 ao 17 de agosto) que permanecerá pechado o Centro.

MATRÍCULA SETEMBRO

GRUPOS

DATAS

7 SETEMBRO de 09.00-14.00

ESA

13-14 SETEMBRO

1º BACH E 1º BACH ADULTOS

7 SETEMBRO de 16.30-19.30

2º BACH E 2º BACH ADULTOS

6 SETEMBRO de 09.00-14.00

Recórdase que o abono de seguro escolar deberán facelo na mañá do día 7.

HORARIOS EXÁMES DE SETEMBRO RÉXIME ADULTOS

Movilidade Lituania

XORNADA DE ACOLLEMENTO DAS PROBAS LIBRES DE CICLOS FORMATIVOS DE FP - CONVOCATORIA CURSO 2017/2018

Lembren que a non participación, sen xustificación, na xornada de acollemento ou en calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional supón a baixa de oficio da totalidade da matrícula

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA O VINDEIRO CURSO 2019/2019

MATRÍCULA 2018/2019

1. Datas. Con fin dunha mellor organización e para axilizar na medida de posible a tramitación da matrícula, establécense os seguintes días para cada grupo:

3º e 4º ESO: martes 26 de xuño

2ª ESO: mércores 27 de xuño

1º ESO: xoves 28 de xuño

1º Bacharelato: luns 2 de xullo

2º Bacharelato: martes 3 de xullo

Adultos: martes 3 de xullo

Os alumnos con materias pendentes para setembro, matricularanse entre o día 1 e 12 dese mes.

1. Documentación:

Alumnos do centro: 1 fotografía tamaño carné, impresos de matrícula e pago de seguro escolar.

Alumnos novos neste centro: 2 fotografías tamaño carné, fotocopia do DNI/NIE/Pasaporte, copia de libro de familia, certificado de estudos cursados, impresos de matrícula e pago de seguro escolar.

Os alumnos de 1º e 2º ESO non deberán aboar seguro escolar, pero deberán aportar copia da tarxeta sanitaria. Tamén están exentos do pagamento os maiores de 28 anos.

FONDO LIBROS, AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Para ter dereito a axuda, é imprescindible devolver os libros do presente curso que recibiron do fondo solidario ou ben os mercados coa axuda do vale. Por organización do centro, as datas para esta devolución serán os días 20 e 21 de xuño, aínda que o prazo remata o día 22. A recollida levarase a cabo SOAMENTE na sala de asociacións do instituto en horario de 9:00 horas a 14:00 horas. Os alumnos que teñan algunha asignatura pendente poderán quedar co libro desa materia ata o prazo máximo do 7 de setembro.