BACHARELATO ADULTOS

O prazo de inscrición para acceder ás ensinanzas de bacharelato para persoas adultas será o establecido para o bacharelato de réxime ordinario. En calquera caso, abrirase un prazo extraordinario de matrícula entre o 1 e o 11 de setembro de 2020.

Prazo de matrícula

Formulario de matrícula

Pago seguro escolar

EDUCACIÓN SECUNDARIA DE ADULTOS ESA

Prazo de matrícula

As datas de inscrición para acceder aos módulos das ensinanzas de educación secundaria para persoas adultas, modalidade presencial, serán entre o 1 e o 12 de xuño de 2020.
Abrirase un prazo extraordinario de inscrición e matrícula entre:
- O 1 e o 11 de setembro de 2020 para o primeiro cuadrimestre
- O 11 e o 19 de xaneiro do 2021 para alumnado de nova incorporación ao centro no segundo cuadrimestre

Descarga de documentos:

acceso e matrícula

anexo I

anexo II

pago secguro escolar

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO VERÁN 2020

Mes de xullo
9:00-14:00 horas

Mes de agosto:
10:00-13:00 horas

(Pechado do 17 ao 23 de agosto)

Exames de setembro

Exames de setembro:

• ESO e Bacharelato.Prema aquí.
  • Bacharelato Adultos.Prema aquí.
  • Educación secundaria de Adultos (ESA).Prema aquí.
  • Ciclo FP Básica Administración:Prema aquí.
  • Ciclo FP Básica Automoción.Prema aquí.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/2021

A listaxe de libros de texto pode consultarse na sección de alumnado, situada á dereita neste web e tamén no taboleiro de anuncios do centro ou preme aquí.

Aviso: Os alumnos de 1º da ESO deben esperar ao comezo do curso para recibir instrucións máis  precisas para mercar os libros de texto.

Instrucións para a preinscrición, admisión, matrícula e organización académica nas escolas oficiais de idiomas de Galicia no curso 2020-2021

Circular 3/2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a preinscrición, admisión, matrícula e organización académica nas escolas oficiais de idiomas de Galicia no curso 2020-2021

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

A listaxe provisional das persoas beneficiarias de libros de texto do
fondo solidario e de material escolar e a de solicitudes excluídas, con indicación
da causa de exclusión, pode consultarse no taboleiro de anuncios do centro.
De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, reguladora do procedemento administrativo común das administracións públicas, estas listaxes publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.
Non se dará, tampouco, información por teléfono.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2019/20 E MATRÍCULA CURSO 2020/21

Publícase o calendario de fin do curso actual 2019/20

Calendario fin de curso e matrícula

Formularios de matrícula adxuntos