Miguel Paz Pena alumno de Automoción no noso centro acada unha medalla de excelencia no Euroskill 2018 en Budapest

Miguel Paz Pena, alumno do ciclo superior de Automoción no noso centro e titorizado polo profesor Miguel Vilela,  tras gañar as medallas de ouro no campionato autonómico GaliciaSkills e no nacional SpainSkills 2017, e clasificarse para formar parte da selección Española na especialidades Tecnoloxía do automóbil, participou no campiotato Europeo Euroskills 2018, en Budapest entre os días 26 e 29 de Setembro.

O noso alumno Miguel Paz Pena competíu no Skill de Tecnoloxía do Automóbil no mais importante campionato de formación profesional a nivel Europeo contra competidores doutros 17 países acadando o posto 7 na clasificación, conseguindo unha medalla de excelencia asignada aos competidores que obteñen unha puntuación moi próxima a medalla de ouro, situando ao noso centro e a nosa comunidade no mais alto da formación profesional europea.

NORABOA CAMPIÓN

CALENDARIO DE PRINCIPIO DE CURSO 2018-19

O curso 2018-2019 iniciarase o vindeiro 17 de setembro de 2018 para todos os seus niveis, excepto a ESA, co seguinte horario:

DÍA 17

PRESENTACIÓN DOS GRUPOS DA ESO

·         Para alumnado e profesorado de 1º da ESO, ás 12:00 horas no salón de actos.

·

Para alumnado e profesorado de 2º 3º e 4º da ESO, ás 12:30 horas no salón de actos

Haberá servizo de autobuses que chegará ás 12 horas ao centro e terá a súa saída ás 13:45 horas

DÍA 18

PRESENTACIÓN DOS BACHARELATOS E CICLOS

·         FP Básica e Ciclos, a presentación terá lugar as 11.30 horas no salón de actos.

·         Bacharelato de réxime ordinario, terá lugar as 13 horas no salón de actos.

PRESENTACIÓN BACHARELATO PARA ADULTOS

·         Bacharelato para adultos, a presentación terá lugar ás 18:30 horas no salón de actos. AS CLASES COMEZARÁN O DÍA 19

DÍA 19

·         Comezo das clases no horario ordinario para todos os niveis anteriores (ESO, BACHARELATO E CICLOS FORMATIVOS).

DÍA 24

·         ESA presentación o día 24 de setembro ás 18:30

Comezo das clases o día 25 de setembro

Novas de verán

HORARIO MES DE AGOSTO

O horario de secretaría será das 10:00 h. ata as 13:00h. de luns a venres, agás na semana grande (do 13 ao 17 de agosto) que permanecerá pechado o Centro.

MATRÍCULA SETEMBRO

GRUPOS

DATAS

7 SETEMBRO de 09.00-14.00

ESA

13-14 SETEMBRO

1º BACH E 1º BACH ADULTOS

7 SETEMBRO de 16.30-19.30

2º BACH E 2º BACH ADULTOS

6 SETEMBRO de 09.00-14.00

Recórdase que o abono de seguro escolar deberán facelo na mañá do día 7.

HORARIOS EXÁMES DE SETEMBRO RÉXIME ADULTOS

Movilidade Lituania

XORNADA DE ACOLLEMENTO DAS PROBAS LIBRES DE CICLOS FORMATIVOS DE FP - CONVOCATORIA CURSO 2017/2018

Lembren que a non participación, sen xustificación, na xornada de acollemento ou en calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional supón a baixa de oficio da totalidade da matrícula