Exames para os alumnos de 2º de Bach con materias pendentes de 1º de Bach

Publícanse as datas dos exames para os alumnos de 2º de bacharelato con materias pendentes de 1º de bacharelato.Para consultalas, preme aquí.

Exames finais de 2º Bacharelato

Publícanse as datas dos exames finais de 2º Bacharelato. Máis info, prema aquí. (actualizado 12/04/2024)

Exames finais Febreiro ESA 1 ESA 3

Publicase o calendario de exames finais de  febreiro 2024 para ESA1 e ESA 3. Máis información, prema aquí.

Actualización da Aula Virtual

O día 2 de xaneiro do 2024 ás 8:00 horas vaise proceder a actualizar a aula virtual á versión 3.9.25+ de Moodle, polo que permanecerá fóra de servizo aproximadamente unhas 6 horas.

Actualización maqueta Abalar dos equipos Edixgal

Os equipos Edixgal precisan dunha actualización relacionada coa navegación segura, e que se vai realizar durante o periodo de vacacións.Non se poderá dispor deles ata que remate a mesma.

Abalar Móbil

Prégase aos usuarios da app Abalar Móbil que só os pais/nais/titores/as legais empreguen este servizo, xa que non deben empregalo os menores de idade.

Programa PIALE Canada 2023

Damos difusión ao programa PIALE 2023. Este programa está destinado para a mellora da competencia lingüística e comunicativa e a actualización metodolóxica en lingua estranxeira do profesorado.Para máis información, preme aquí.