Edixgal

LunMarMérXovVenSábDom

Horarios do Centro

Eleccións ao Consello Escolar

Dacordo coa Resolución 19 de setembro de 2022 e a normativa vixente de aplicación no procedemento de elección dos membros do Consello Escolar, a Xunta Electoral constituída onte, 2 de novembro, aprobou o calendario electoral para a renovación dos seguintes membros: dous pais/nais ou titores legais, dous alumnos e tres profesores do Consello Escolar.

O prazo de presentación de candidaturas e reclamacións ao censo electoral é dende o día 3 ata o 15 de novembro ás 14:00 horas.

Podedes atopar máis información na web, no taboleiro informativo do centro e no taboleiro da sala de profesores.

Avisos

Aviso sobre festivos: O centro solicitou o 20 de marzo e 2 de maio como dias non lectivos.

Aviso sobre o transporte escolar: o vindeiro mércores 2 de novembro os usuarios que empregan o transporte escolar do IES Francisco Aguiar non disporan do servizo de bus.

Resultado do sorteo para conformar a Xunta Electoral das eleccións ao Consello Escolar 2022

Pais/nais/ titores legais

Alumnado Persoal de admón. e servizos
 Titular Luis José Fernández Carnero Manuel Díaz Martínez

Lorenzo Paz Varela

( 1º CS Automoción)

Sandra Souto Ferreiro
Suplente 1 Ana Lorenzo López Sandra María Anido Freire

Santiago Rodriguez Emmanuel

(2º Bacharelato Ciencias)

Ana María Noya Noya
Suplente 2 Concepción López Montejano

Ricardo Rey Martínez

David Emanuel Durán Zabala

(4º ESO)

Alicia Díaz Maira

Aviso: A constitución da Xunta electoral será o mércores 2 de novembro ás 13:30.

Sorteo para constitución da mesa electoral para a elección do Consello Escolar

O vindeiro mercores 26 de outubro as 11:30 horas no salón de actos do IES As Mariñas procederase ao sorteo público para a elección dos membros da Xunta Electoral e os seus suplentes,co fin de celebrar eleccións ao Consello Escolar.

Vale para a compra de material escolar para o curso escolar 2022/23

As familias beneficiarias do vale da Xunta para a compra de material escolar poden recoller o cheque adicional na secretaria do noso instituto. Os que  xa o recibiron 50€ obterán agora outros 25€ sen facer ningún trámite adicional. Para máis información, prema aquí.

Publicación do horario de inicio de curso

Horario de inicio de curso: data, hora e lugar das presentacións.  Máis información, prema aquí.

Aviso aos alumnos socios do ANPA

Os alumnos socios do ANPA poden solicitar os libros en préstamo do fondo de libros. Poñerse en contacto coa asociación.

Aviso sobre a disponibilidade dos cheques de material

Prezadas familias,xa están dispoñibles os cheques de material na secretaria do noso centro. Pódese pasar a recollelo polas mañás, de 10 a 13h, no horario de apertura publicado.

FONDO SOCIAL EUROPEO - CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL - FÓRMATE

Fórmate con nós para asegurar o teu futuro

Ven á FP