Ciclos

Formación complementaria. Familias profesionais

Formación complementaria:

Ábrese o ciclo de formación complementaria para alumnado de formación profesional.

Estes cursos organízanse entre varios centros de formación profesional regulada para unha mellor inclusión nas empresas.

Os cursos máis solicitados polas empresas son os de Prevención de Riscos e Manexo seguro de Maquinaria. Polo tanto estanse a organizar os seguintes:

Prevención de Riscos Laborais (60 horas). Universidade Laboral (Culleredo). Días 23 e 30 de Novembro, 14 de Decembro e 11 de Xaneiro do 2019.

Carretillas elevadoras, Traspaletas e Apiladoras eléctricas (8 horas).CIFP Ferrolterra (Ferrol). Antes do Nadal.

Grúa Ponte (8 horas).CIFP Ferrolterra (Ferrol). Por determinar.

Prevención de Riscos Laborais (60 horas).). IES Urbano Lugrís(Coruña). Empieza xusto despois do Nadal.

Nun futuro vaise organizar:

Plataformas Elevadoras (8 horas).

Traballos en Altura (8 horas).

Grúa Hidráulica Articulada (8 horas).

Estes cursos relacionados directamente ca aplicación práctica do currículo de moitos Ciclos, aumentaron considerablemente as súas posibilidades laborais, e cada ano medra a súa demanda por parte do alumnado de moitos Centros.

INTERESADOS/AS FALAR CON PILAR DO DEPARTAMENTO DE ELECTRICIDADE.

O IES AS MARIÑAS

Sistemas electrotécnicos e automatizados