Recollida de cabichas con Adega

Durante a mañá do martes 7 de Maio, o alumnado de FpbI realizaron una saída coa asociación ecoloxista Adega, durante a que realizaron un roteiro na contorna do instituto para recoller cabichas e outros restos plásticos.

No noso compromiso por fomentar a conciencia ambiental e a responsabilidade cidadá, os departamentos de Ciencias Naturais e Física e química organizaron esta actividade co obxectivo de sensibilizar sobre a importancia de manter limpo o noso contorno e contribuír á preservación do medio ambiente.

Esta actividade non só buscou limpar a área, senón tamén educar sobre os efectos negativos do tabaco na saúde e no medio ambiente.

Agradecemos a colaboración de todo o alumnado e o compromiso do equipo docente nesta actividade. Xuntos, podemos marcar a diferenza e contribuír a un mundo máis limpo e saudable.

Álbum: Curso 23/24 -> Recollida de cabichas con Adega