VISITA ALUMNADO DE EDIFICACIÓN E OBRA CIVIL A S EXPOSICIÓNS DA CASA DO CABILDO E O MUSEO DAS PEREGRINACIÓNS

O pasado mércores 10 de xaneiro co alumnado de PRO1 e o xoves 11 de xaneiro co alumnado de PRE1 e PRE2, realizamos a visita ás exposicións da Casa do cabildo e do Museo das Peregrinacións  situados na praza da Quintana de Santiago de Compostela.

A exposición "Santiago proxectado, arquitecturas non construidas" da Casa do Cabildo,  reúne unha serie de proxectos urbanísticos e arquitectónicos xestados ao longo da historia da cidade e que por diversas circunstancias non chegaron ao seu fin e permanecen no descoñecemento ou no esquecemento. A exposición analiza un total de catorce proxectos que puideron supoñer unha enorme mudanza na configuración urbanística da Compostela que hoxe en día coñecemos. Algunhas destas propostas foron redactadas por grandes mestres da arquitectura do talle de Rafael Moneo, Álvaro Siza, Norman Foster, Antonio Palacios ou Alejandro de la Sota, entre outros.

O Museo das peregrinacións , tiña dous exposicións temporais , unha de fotografías do Camiño de Santiago " Acollida e hospitalidadee no camiño de Santiago" e outra de acuarelas e debuxos de distintas mulleres artistas sobre o Camiño "Peregrinas Ilustradas" además das dos exposicións temporais acolle  de forma permanennte unha visión do nacemento e evolución da cidade de Santiago de Compostela e en especial do fenómeno da peregrinación, en canto xerador da urbe.