CONSULTA PARA PARTICIPAR NUN ESTUDO SOBRE PERCEPCIÓN AMBIENTAL (FASE 1: REALIZACIÓN DE CUESTIONARIO/ENQUISA)

Descripción xeral: O alumnado de 1º de BAC asistiu o día 19 de Febreiro ao salón de actos a actividade realización de cuestionario/enquisa. O acto comezou ás 17.30 e rematou ás 18:00 horas.

Descripción do acto: Elementos transversais e educación en valores: EDUCACIÓN AMBIENTAL. Toma de conciencia e análise crítica sobre os grandes problemas ambientais a escala global: quentamento global, deforestación, perda de boidiversidade, xestión enerxética etc.

Data e hora: 19 de Febreiro de 17:30 a 18:00 horas.

Cursos: 1º de BAC

Nº de alumnos: 27

Organización: Departamento de Orientación e Departamento de Ciencias Naturais. Colaboración coa Facultade de Ciencias da Educación da USC: realización dunha enquisa/cuestionario por persoal do grupo de investigación en Padagoxía Social e Educación Ambiental SEPA -interea (www.sepa_interea.gal)

Lugar : Salón de actos