Matrícula Oficial

MATRÍCULA ALUMNADO CALG, CALC E CUALE

MATRÍCULA DO 8 ó 12 DE ABRIL

(A aplicación de matrícula permanecerá aberta ata o día 12 ás 23:59 horas)

Vexa aquí as instrucións de matrícula nas probas de certificación para o alumnado CALC, CALG E CUALE

Calendario das probas de certificación escritas de B2, C1 e C2: convocatoria ordinaria e extraordinaria

Guías do candidato   A2   B1   B2   C1   C2

Información xeral: Acceso, admisión e renuncia.

Acceso:

• Para acceder ás ensinanzas de idiomas será requisito ter dezaseis anos cumpridos no ano en que se comecen os estudos. Poderán acceder, así mesmo, as persoas maiores de catorce anos para seguir as ensinanzas dun idioma distinto do cursado na educación secundaria obrigatoria como primeira lingua estranxeira.
  • O título de bacharel deberá habilitar para acceder directamente aos estudos de idiomas de nivel intermedio B1 da primeira lingua estranxeira cursada no bacharelato.
  • Poderase acceder, igualmente, a calquera nivel e curso, sempre que a persoa aspirante acredite os coñecementos precisos, ben através de probas de clasificación que organicen as escolas oficiais de idiomas ou ben a través da validación dos títulos ou certificados recollidos na normativa que para o efecto estableza a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
  • Así mesmo, no caso dos cursos para a actualización de coñecementos de idiomas e para a formación do profesorado, colectivos profesionais e público en xeral, a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria determinará, en cada caso, os requisitos e o procedemento para o acceso e a matrícula, e poderá delegar esta responsabilidade nas escolas oficiais de idiomas.

Admisión:

• A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria deberá establecer as normas de admisión e matrícula, así como as condicións dos traslados de centro.

Renuncia á matrícula: ata 23 de abril de 2024

O alumnado poderá solicitar ó centro a renuncia voluntaria á matrícula remitindo un correo a eoi.ourense.matricula@edu.xunta.gal. Esta renuncia constará no expediente académico e nas actas de avaliación do alumnado.

Que implica a renuncia voluntaria:

• A renuncia é efectiva desde o momento en que se tramita a solicitude; o alumnado que renuncie non poderá asistir a clase desde a data en que se confirme a aceptación da renuncia;
    • A primeira renuncia nun curso/nivel non computará para efectos de permanencia no curso e nivel correspondente.
    • A renuncia non conleva a devolución das taxas aboadas.
    • o alumnado que renuncie á matrícula deberá someterse de novo ó proceso de admisión se desexa continuar os estudos.

Data límite o 23 de abril