GAÑADOR DO CONCURSO DE BANDA DESEÑADA 2023 DA EXTENSIÓN DE SARRIA

A persoa gañadora do primeiro concurso de banda deseñada organizado pola Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas de Lugo e aberto a toda a comunidade educativa de Sarria e comarca foi o noso alumno de nivel intermedio de inglés Diego Losada González, que o mereceu polo seu espléndido traballo de dúas páxinas. A obra de Diego ten un alto nivel de execución artística e pola súa contextualización e temática reflicte o valor da aprendizaxe do inglés, especialmente nunha comunidade como a sarriá que acolle e ve pasar tantas persoas de diversas orixes.

Parabéns a Diego e grazas a todas as persoas que axudaron nesta actividade que esperamos teña continuidade nos vindeiros cursos.

O xoves 15 de xuño o gañador recibirá o seu diploma de recoñecemento e o premio consistente nun vale de compra nun establecemento comercial de Sarria.

A obra premiada estará físicamente exposta no IES Gregorio Fernández.