PROCEDEMENTO DE MATRÍCULA

Novo prazo de matrícula:

Do 15 ao 17 de xuño de 2020. A aplicación de matrícula estará aberta ata as 14.00 h do día 17.

Requisitos:

• Idade: é preciso ter 16 anos cumpridos antes do 31.12.2020. O alumnado de 14 e 15 anos só poderá matricularse nas probas de idiomas diferentes á súa 1ª lingua estranxeira na ESO.
  • A qué nivel me presento? Non é necesario superar o exame de certificación dun nivel inferior para poder presentarse a un superior.
  • Convocatorias: o alumnado libre ten dereito a realizar nunha única convocatoria.

Procedemento:

• Acceder á ligazón e matricularse nas probas de certificación que lle interesen.
  • Pagar as taxas.
  • Formalizar a súa matrícula enviando a documentación dentro do prazo establecido ao correo secretaria@eoilugo.gal e indicando no asunto do correo "Formalización matrícula libre". Cando a súa matrícula estea formalizada, recibirá un correo de confirmación.

Documentación que se debe presentar:

• Resgardo de matrícula libre que emite a aplicación (emite 2 copias automaticamente)
  • Comprobante bancario
  • Menores de 16 anos: certificado do seu centro no que se indique a súa 1ª lingua estranxeira na ESO (ligazón)
  • Orixinal e copia do xustificante do dereito á exención de taxas, de ser o caso (minusvalía, familia numerosa, profesorado etc.)
  • Alumnado CALC: documento de que realizou o curso emitido polo CFR.

Alumnado que se matricula por primeira vez na EOI de Lugo:

• fotocopia do DNI / NIE
  • 1 foto carnet

Persoas con diversidade funcional:

• As persoas con diversidade funcional recoñecida poden solicitar a adaptación das probas (ligazón)
AdxuntoTamaño
Circular 1-2020 Anexo VII (Certificación 1ª lingua estranxeira ESO).pdf103.68 KB
Circular 1-2020 Anexo VIII.pdf115.86 KB