PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

TODA A INFORMACIÓN AQUÍ

MATRÍCULA DAS PROBAS DE CERTIFICACIÓN POR LIBRE

PROBAS LIBRES 2017

O prazo de matrícula nas probas de certificación para o alumnado libre, incluído o profesorado que asiste aos cursos CALC e alumnado de CUALE, será do 20 de marzo ao 06 de abril de 2017, ambos incluídos. A aplicación web de matrícula permanecerá aberta ata as 12:00 do mediodía do 06 de abril.

Idiomas e niveis que se ofrecen na modalidade libre na EOI de Ferrol
No curso 2016-2017, o alumnado libre poderase matricular das seguintes probas de certificación

NIVEL BÁSICO NIVEL INTERMEDIO NIVEL AVANZADO NIVEL C1
ALEMÁN ALEMÁN ALEMÁN -
FRANCÉS FRANCÉS FRANCÉS FRANCÉS
GALEGO GALEGO GALEGO GALEGO
INGLÉS INGLÉS INGLÉS INGLÉS
ITALIANO ITALIANO ITALIANO -
PORTUGUÉS PORTUGUÉS PORTUGUÉS PORTUGUÉS

TRÁMITES DE INSCRICIÓN E ABOAMENTO DOS PREZOS PÚBLICOS CORRESPONDENTES:

A matrícula realizarase en liña, dende o enderezo seguinte: https://www.informaticacentros.com/xunta/
A matrícula feita en liña non terá validez ata que o alumnado a formalice, no horario de 9.00 - 14.00 de luns a venres e xoves tamén de 16.00-18.00, na secretaría da escola.

- DOCUMENTACIÓN requerida para formlizar a matrícula libre
TRÁMITES de matrícula na modalidade libre
- Calendario de probas:  alumnado libre (convocatoria única en xuño), CUALE, CALC e aumnado oficial (xuño e setembro)

BAIXAS DE OFICIO CURSO 2016-2017

CAMBIOS DE GRUPO

Os cambio de grupo realizaranse do 17 de outubro (9:00) ao 21 de outubro (23:59) en liña a través da aplicación CENTROSNET

A partir do 24 de outubro a través da xefatura de estudos con solicitude por escrito.