PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

AUSENCIA DE PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación

CAMBIOS DE GRUPO

Os cambio de grupo realizaranse do 17 de outubro (9:00) ao 21 de outubro (23:59) en liña a través da aplicación CENTROSNET

A partir do 24 de outubro a través da xefatura de estudos con solicitude por escrito.

VACANTES 2016-2017

ADXUDICACIÓN DE VACANTES DE LISTAXES DE ESPERA:

Se fixeches a preinscripción e non obtiveches praza debes acudir ao salón de actos o 30 de setembro ás 12:00 para recoller a tua vacante.

MATRÍCULA: 30 de setembro e 3 de outubro ata as 14:00

(se ti non podes acudir, pode acudir outra persoa en representación túa con copia do teu DNI; non se darán prazas a alumnado non preinscrito).

ADXUDICACIÓN DE VACANTES :

Se non fixeches a preinscrición a EOI ofrecerá ao público en xeral as prazas que quedaren vacantes despois do procedemento regular de matrícula. Podes solicitar unha praza en persoa directamente na EOI a partires do mércores, 5 de outubro, e ata o 15 de outubro.

PUBLICACIÓN DE VACANTES:          4 de outubro, ás 16.00, na web e no tablón

MATRÍCULA:                                dous días dende a recollida da vacante (sobre).

HORARIOS E AULAS de cada idioma

COMEZO DE CURSO 2016-2017

• 15 de setembro: Inauguración do curso escolar: Salón de actos 16.30h
  • 19 de setembro: Presentación nivel avanzado 2
  • 20 de setembro: Presentación nivel avanzado 1
  • 21 de setembro: Presentación nivel  intermedio 2
  • 22 de setembro: Presentación nivel intermedio 1 e C1
  • 23 de setembro: Presentación nivel básico 1 e 2

IMPORTANTE: O alumnado deberá ter en conta o día da semana e hora que ten clase para comezar o curso. Se o día marcado para a presentación non ten clase, será ao día seguinte que lle corresponda.

CURSOS CELGA

PARA TODA A INFORMACIÓN PREME AQUÍ

MATRÍCULA: CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2016-2017)

CONSULTA DE ADMISIÓNS preme aqui