PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

do 1 ao 21 de xullo: O centro permanecerá aberto de 9.00 a 14.00
do 24 ao 31 de xullo: O centro permanecerá aberto de 10.30 a 12.30

AGOSTO:
durante o mes de agosto o centro permanecerá aberto os días indicados na táboa en horario de 10.30 a 12.30.

luns          martes     mércores xoves     venres
  1   3
  8   10
  22   24
  29    31

MATRÍCULA: CALENDARIO DE MATRÍCULA E PREINSCRICIÓN (CURSO 2017-2018)

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Ferrol. (A matrícula oficial está regulada pola circular de matrícula)

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

• OFERTA EDUCATIVA na modalidade oficial (Os grupos/horarios son de carácter orientativo e están suxeitos a posibles modificacións en función das necesidades organizativas da EOI)

PROBAS DE CERTIFICACIÓN 2017

Calendario das probas:

• alumnado libre (convocatoria única en xuño
  • CUALE, CALC e aumnado oficial (xuño setembro)

As convocatorias dos exames orais deben consultarse nos apartados dos departamentos:  ALEMÁN FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

Guías das probas:

Nivel BÁSICONivel INTERMEDIONivel AVANZADONivel C1

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.