AULAS E GRUPOS

Grupos, aulas e profesorado de ALEMÁNFRANCÉSGALEGOINGLÉSITALIANO PORTUGUÉS para o curso 2018-2019.

AUSENCIA DO PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
Feli Carballido Alemán A2-1 venres 22 de marzo

MATRÍCULA DAS PROBAS DE CERTIFICACIÓN POR LIBRE

PROBAS LIBRES 2019

O prazo de matrícula nas probas de certificación para o alumnado libre, incluído o profesorado que asiste aos cursos CALC e alumnado de CUALE, será do 13 de marzo ao 2 de abril de 2019, ambos incluídos. A aplicación web de matrícula permanecerá aberta ata as 12:00 do mediodía do 2 de abril. (Circular 1/2019)

Idiomas e niveis que se ofrecen na modalidade libre na EOI de Ferrol
No curso 2018-2019, o alumnado libre poderase matricular das seguintes probas de certificación

NIVEL A2 - B1  - B2 - C1
ALEMÁN, FRANCÉS, GALEGO, INGLÉS, ITALIANO, PORTUGUÉS

CAMBIOS DE GRUPO

Os cambio de grupo realizaranse do 18 de outubro  ao 22 de outubro (23:59) en liña a través da aplicación CENTROSNET

A partir do 23 de outubro a través da xefatura de estudos con solicitude por escrito.

A posibilidade dun cambio de grupo depende de que existan prazas dispoñibles

Cursos CELGA 2018-2019

Resolución do 02 de agosto de 2018 (DOG do 14 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia presenciais e en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria.

Resumo da convocatoria

Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

O curso CELGA 4 terá lugar do día 5 de febreiro ata o 24 de maio

Listaxe definitiva de admitidos CELGA 4:  (Consultar aquí)