AULAS E GRUPOS

Grupos, aulas e profesorado de ALEMÁNFRANCÉSGALEGOINGLÉSITALIANO PORTUGUÉS para o curso 2018-2019.

AUSENCIA DO PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
Yolanda Rozados Inglés todos xoves 25 de abril

A oficina de administración permanecerá pechada a tarde do xoves 25. Disculpen as molestias

PROBAS CERTIFICACIÓN 2019

PRAZO de matrícula: do 13 de marzo ao 2 de abril

CALENDARIO de probas:   alumnado libre (convocatoria única en xuño)
                                          alumnado oficial, CUALE, CALC, Cursos Formación Profesorado (convocatorias de xuño setembro)

Cursos CELGA 2018-2019

Resolución do 02 de agosto de 2018 (DOG do 14 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia presenciais e en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria.

Resumo da convocatoria

Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

O curso CELGA 4 terá lugar do día 5 de febreiro ata o 24 de maio

NOVO: CONVOCATORIA PROBAS CELGA 2019

NOVO PLAN DE ESTUDOS

Organización e accesos ao novo plan de estudos (Real Decreto 1041/2017)