PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

GRUPOS E AULAS CURSO 2017-2018

PUBLICACIÓN DE ADMISIÓNS

• Consulta AQUÍ se estás admitido.

Confirma a praza dende a mesma aplicación e formaliza a matrícula entregando a documentación na secretaría do centro, unha vez efectuado o pagamento das taxas.

Prazo de matrícula: do 16 ao 21 de setembro. (ATENCIÓN: a aplicación de matrícula pechará ás 12.00 e a entrega da documentación na oficina será ata as 14.00)

Acta do sorteo para a adxudicación de prazas curso 2017-2018

• Se non estás admitido, consulta AQUÍ

COMEZO DE CURSO 2017-2018

• 15 de setembro: Inauguración do curso escolar  ás 16.30 no Salón de Actos
  • 19 de setembro: Presentación nivel avanzado 2
  • 20 de setembro: Presentación nivel avanzado 1
  • 21 de setembro: Presentación nivel  intermedio
  • 22 de setembro: Presentación nivel básico e  C1

IMPORTANTE: O alumnado deberá ter en conta o día da semana e hora que ten clase para comezar o curso. Se o día marcado para a presentación non ten clase, será ao día seguinte que lle corresponda.

CURSOS CELGA 2017-2018

PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN PREME AQUÍ.

PARA ACCEDER Á PUBLICACIÓN DA CONVOCATORIA NO DOGA, PREME AQUÍ.

IMPORTANTE: CAMBIO NO ACCESO A CENTROSNET

Para garantir a protección de datos do alumnado, a partir do 20 de marzo de 2014 activarase o sistema seguro de acceso á aplicación CENTROSNET.

O procedemento a seguir será o seguinte:

- Acceder á aplicación co contrasinal actual.

- Introducir o novo contrasinal elixido no momento que sexa solicitado. Repetir o novo contrasinal.

- Introducir un enderezo electrónico.

PROBLEMA COS BUSCADORES DE INTERNET

Aviso importante para o alumnado da escola de idiomas de Ferrol: algúns navegadores como Internet Explorer non abren correctamente a páxina web da escola de idiomas de Ferrol. A información non aparece ou aparece sen actualizar. Recomendamos ao alumnado que abra a páxina con distintos buscadores para asegurarse de que teñen a información correcta.