PÁXINA WEB DA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE FERROL

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

A elección dos representantes do alumnado no Consello Escolar terá lugar os días

• Mércores 28 de novembro de 17.45 a 18.15 e de 19.45 a 20.15
  • Xoves 29 de novembro de 10.45 a 11.15

Se tes interese en formar parte do Consello Escolar do centro atoparás toda a información aquí

Calendario electoral: Datas importantes

Ficha de candidatura para o alumnado interesado

AULAS E GRUPOS

Grupos, aulas e profesorado de ALEMÁNFRANCÉSGALEGOINGLÉSITALIANO PORTUGUÉS para o curso 2018-2019.

AUSENCIA DO PROFESORADO

Profesor/a Idioma Grupo/s Observación
Claire Boisseau Francés todos semana do 19 ao 23 de novembro
Marco Delle Monache Italiano C1.2-1 martes 20 de novembro
Lorena Vázquez Inglés B2.2-3  / B2.2-5 mércores 21 de novembro

CAMBIOS DE GRUPO

Os cambio de grupo realizaranse do 18 de outubro  ao 22 de outubro (23:59) en liña a través da aplicación CENTROSNET

A partir do 23 de outubro a través da xefatura de estudos con solicitude por escrito.

A posibilidade dun cambio de grupo depende de que existan prazas dispoñibles

Cursos CELGA 2018-2019

Resolución do 02 de agosto de 2018 (DOG do 14 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia presenciais e en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria.

Resumo da convocatoria

Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

O curso CELGA 3 terá lugar do 2 de outubro ata o 25 de Xaneiro

Listaxe definitiva de admitidos. Consulte aquí