PRAZOS
Do 1 ao 20 de marzo abrese o proceso de admisión de alumnas/os de novo ingreso. Orde do 21 de outubro de 2022 (DOG do 08/11/2022). Prazo de preseentación, do 1 ao 20 de marzo. O impreso podese descargar en www.edu.xunta.es/servizos/admisión alumnado, no arquivo adxunto debaixo deste texto ou recollelo no centro.
Podese presentar telemáticamente ou presencialmente, no centro, en horario de 10:00 a 14:00 horas.
https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
INFORMACIÓN:
1.-Os alumnos/as matriculados neste centro non teñen que facer reserva de matrícula de cara ao vindeiro curso escolar, estarán matriculados automaticamente.
2.- O alumnado que queira trasladarse a outro centro, terá que:
- Solicitar en Secretaría un Certificado de Matrícula que entregará no Centro ao que queira trasladarse.
- Presentar a solicitude de admisión xunto có Certificado de matrícula no centro novo no que desexe matricularse.
3.- Cada alumna/o só pode presentar unha solicitude de admisión, nela pode pedir ata 6 centros por orde de preferencia e alegar os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren. Esta solicitude dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar.
A solicitude terá que vir asinada polos dous proxenitores.
4.- Chegado o caso de ter que aplicar o baremo ( número de solicitudes presentadas superior ao de prazas ofertadas polo centro), abrirase un prazo, de 10 días hábiles, contados dende o dia 21 de marzo para achegar, de forma presencial, a documentación xustificativa dos criterios de baremo.
O criterio complementario aprobado polo Consello Escolar deste centro é:
“Que ámbolos dous proxenitores ou titores legais teñan responsabilidades laborais, o que terán que acreditar documentalmente”
5.- As listaxes provisionais publicaranse o día 25 de abril.
Prazo para formular reclamacións: do 26 ao 30 de abril, ambos incluídos.
6.- Listases definitivas:15 de maio.
7.- Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño.
9.- Os servizos Complementarios que oferta o centro son:
-
Servizo de transporte.
-
Servizo de comedor.
-
Servizo de madrugadores.
DOCUMENTACIÓN PARA A ADMISIÓN
- Solicitude de admisión, ANEXO II, cuberta e asinada polos dous proxenitores.
- Fotocopia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure a/o alumna/o e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio deberase achegar, ademáis, a sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia da/o menor.
- Certificado de empadroamento.