3 DE DECEMBRO-DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Esta semana estivemos a traballar na escola e dentro do proxecto Inclué-t  o lema "Somos iguáis,somos diferentes".

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE XOGUETES

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2022-2023

Orde do 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/2023 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia (DOG do 2 de xuño).

As clases darán comezo o día 8 de setembro de 2022 e rematarán o

día 21 de xuño de 2023, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:

Nadal: dende o día 23 de decembro de 2022 ata o 6 de xaneiro de

2023, ambos inclusive.

Entroido: 20, 21 e 22 de febreiro de 2023.

Semana Santa: dende o día 3 ao 10 de abril de 2023, ambos

inclusive.

Días non lectivos:

Día do ensino: 31 de outubro de 2022.

De elección propia: 15 e 16 de maio de 2023

MADRUGADORES

O vindeiro luns, día 3 de outubro, ponse en marcha o servizo de madrugadores. As persoas interesadas en solicitar este servizo poden pedir información na secretaría do colexio ou chamando ao teléfono 982 870 957.

INICIO DO CURSO 2022 - 2023

O claustro da EEI San Roque, quere darvos a benvida a este novo curso e informarvos de que o vindeiro martes día 6, ás 19:30 horas, teredes reunión xeral nas aulas, para informar do novo curso e poder ter unha primeira toma de contacto coa titora da vosa filla ou do voso fillo.

- 4ºA. Titora: Rocío. Aula 3 piso baixo

- 5ºA. Titora: Carmen. Aula 2 piso alto

- 5ºB. titora: Jacinta. Aula 3 piso alto

- 6ºA. Titora: Uxía. Aula 1 piso baixo

EXPOSICIÓN DA MICRORREDE DA MARIÑA

A VOLTA COAS PALABRAS é o titulo da exposición conxunta das bibliotecas dos centros que formamos a MICRORREDE DA MARIÑA que podedes visitar do 9 ao 13 de maio no salón de plenos do Concello de Viveiro. Unha exposición de cadros con códigos QR onde aparecen as aportacións que fixestes dende as familias. Esperamos que disfrutedes tanto das obras como das lendas e contos que aparecen na obra do noso centro "Paisaxe en palabras"

EDUsaúde

Como complemento dos programas EDUsaúde e Alimentate ben, dende a Escola de nais e pais propoñemos unha videoconferencia a cargo de Saray Río, responsable de Nutre tú plato.

ADMISIÓN ALUMNADO. CURSO 2022-2023

Está exposta no taboleiro de anuncios do centro a Listaxe provisional do alumnado admitido para o vindeiro curso.

Todo o alumnado que presentou solicitude, foi admitido.

PROGRAMA LECTURA E FAMILIAS

EEI SAN ROQUE, BIBLIOTECA ESCOLAR - CURSO 2021/2022

PROGRAMA LECTURA E FAMILIAS

Programa para a formación e a participación das familias en experiencias de lectura coa finalidade de que poidan intervir con mellores recursos e eficacia na formación dos seus fillos e fillas como persoas lectoras e cidadás usuaras de información.

Obradoiros guiados por persoeiros de renome no ámbito do libro e a animación a lectura nos que podedes participar seguindo os vosos interese, sempre previa inscrición na ficha que remitimos. Todos eles teñen limitación de prazas polo que están pensados para un só membro por familia, exceptuando os que a actividade inclúe nenas e nenos (que permite reservar doas prazas por familia, un adulto cunha nena ou cun neno). Realizaranse na biblioteca do centro seguindo todas as recomendacións sanitarias previstas en cada momento.

As prazas adxudicaranse por rigoroso orde de entrega na secretaría do centro de 9:30 a 10 da mañá ou de 14:00 a 14:20, ata o día 22 de marzo. Quedando en reserva, cando as peticións excedan o número de prazas.

.OBRADOIRO, mércores 23 de marzo ás 17:00 cunha duración aproximada de   75 minutos.

O COLO DAS PALABRAS” impartido polo mestre e poeta Antón Cortizas sobre a importancia de contar, das nanas e da poesía na formación inicial dos noso pequenos.

.OBRADOIRO, mércores 27 de abril ás 17:00 cunha duración aproximada de 60 minutos.

DÁMOISLLE VOLTA AO CONTO” impartido pola actriz e contadora de contos Raquel Queizás. Obradoiro dinámico dirixido a aquelas persoas interesadas no arte de contar historias.

.OBRADOIRO, mércores 4 de maio ás 17:00 cunha duración aproximada de 75 minutos.

ABRAZAR COAS PALABRAS” impartido pola escritora, actriz e contadora de contos Charo Pita nun achegamento a literatura infantil, con xogos e cancións con libros. Inclúe a participación de nenas e de nenos.

.OBRADOIRO, mércores 08 de xuño ás 17:00 cunha duración de 60 minutos.

FERRAMENTAS PARA CONTAR HISTORIAS “ impartido pola escritora, actriz e contadora Paula Carballeira que nos ofrecerá consellos para desfrutar do momento de compartir un conte entre diferentes xeracións, tendo en conta que a narración oral axuda a enfrontar os problemas que atoparemos no camiño diario.

MÁIS XOGUETES, LIBROS, CONTOS E MENOS PANTALLAS

Dende a escola queremos axudar cunhas recomendacións cara as peticións que as nenas e os nenos fan nestas datas ceas de ilusión, xa que nesta época da súas vidas o xogo é fundamental para aprender. Asemade as últimas investigacións afirman que o uso das pantallas é moi perxudicial antes dos dous anos de vida e debe restrinxirse antes do seis.