Rúa Benito Galcerán 26/28 - 27850 Viveiro - Tel.: 982 87 09 57 Móvil: 646 148 944

LISTAS DEFINITIVAS AO COMEDOR ESCOLAR: DE ADMITIDOS E DE RESERVA

ALUMNADO DE NOVO INGRESO (4º DE EI)

HORARIO  DO  PERIODO DE ADPTACIÓN

Voluntariado PLAN ACCIÓN de ALCOA

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS DO 3º TRIMESTRE

Queridas familias

Entramos no último trimestre do curso, recta final e culminación dos Proxectos pero tamén  meses dos libros e as Letras Galegas. Para celebralo  na biblioteca, Librín, poñerá en marcha unha nova sección sobre a Iclusión e unha “zona de acougo”con novos materiais. Este recuncho forma parte , xunto con outras actividades, da nosa programación para os Contratos-Programa, proxecto de innovación que  foi concedido un ano máis pola Consellería, dentro da proposta de “ Mellora da Convivencia e Promoción da Igualdade nos centros”.

Asemade invitámosvos a ler de xeito gratuíto calquera dos libros que están na entrada do centro no Trocolibro, deixando no seu lugar outro que teñades na casa,  a única condición é que cambiedes un libro por outro. Xa que como sabedes o hábito lector fomentase na familia:   “ Se ti les, eles  len”.

As celebracións e actividades ( algunhas sempre en función do tempo atmosférico ) que esperamos, con moita ilusión, poder realizar son:

1. Día do Libro Infantil , 2 de abril, imos festexalo con:

–         Monicreques na biblioteca coa obra “A mosca Chosca”, por xentileza dun grupo de nais e pais.

2.    Dentro do Proxecto Xermoliño, creación de hábitos saúdables, ampliamos un día máis ,as MERENDAS con froita fresca, ademais dos mércores tamén os venres.

3.    Semana do 8 o 12 teremos contacontos a cargo do alumnado do IES Vilar  Ponte.

4.    Día do Libro e dos Dereitos de Autor, 23 de abril, teremos unha proxección do conto de monicreques “ O día despois” creado polas mestras do centro en relación o tema de Voz Natura o coidado dos nosos montes.

5.    Mandaremosvos coa suficiente antelación a información puntual para a actividade da Microrrede da Mariña, que consistirá na creación dun marcapáxinas a partir dos versos que están a crear as nenas e nenos nas aulas.

MAIO

1.    Letras Galegas , con diversas actividades na semana do 13 ó 16 de maio.

2.    Visita guíada polo casco histórico e as dependencias do Concello, para o alumnado de 5º e 6º.

3.    Probable simulacro de evacuación con todos os servizos implicados: bombeiros, polícia local, Protección civil,...

4.    Celebración dos “Maios da Mariña” na semana do 20 ó 25 de maio

XUÑO

1.    A Microrrede das bibliotecas celebrará a exposición “A poesía que sentimos” cos traballos feitos por todas as familias do martes 4 ó xoves 6 de xuño, nas salasdabiblioteca e amultiusos do Concello.

2.    O martes 4 de xuño teremos función de teatro no Pastor Díaz coa obra “A ovella Engracia” a cargo do grupo Aldaolado.

3.    Contacontos pola Inclusión, dentro dos Contatos-Programa , a cargo e Raquel Queizás.

4.    Festa de fin de curso, na última semana do curso.

Todas as posibles saídas , visitas e actividades complementarias que se programen por niveis serán as titoras as encargadas de facer chegar a información pertinente.

Un saúdo, O Claustro

NÚMERO DE PLAZAS OFERTADAS PARA O CURSO 2019/ 2020

O número de plazas vacantes para o vindeiro curso neste centro son:

4º de Educación Infantil …………............. 50 ( 44+6 )

5º de Educación Infantil …………………….. 6

6º de Educación Infantil …………………….. 11

ESCOLA DE NAIS E PAIS

Estamos a traballar cara unha escola inclusiva polo que imos contar no centro coa creadora de "Patios e parques dinámicos" Gay Lagar, que nos axudará a formarnos neste tema.

Asemade mañá xoves día 28 de febreiro ás 16:00 teremos a sorte de que Gey Lagar expoña ás familias este proxecto.

Esperamos que sexa do interese de tod@s.

ESCOLA DE NAIS E PAIS

Hoxe mércores día 6 de febreiro e o vindeiro mércores día 13 temos a segunda e terceira actividade da Escola de Nais e Pais. En esta ocasión  o tema será: "ALMORZOS E MERENDAS NO COLE".

A alimentación  como fonte de saúde e a necesidade de crear hábitos saudables dende a primeira infancia.

Esperamos  que sexa do interese de tod@s.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS DO 2º TRIMESTRE

Queremos darvos a coñecer as propostas a realizar das  actividades complementarias:

XANEIRO:

_   23 de xaneiro ás 16:30, 2ª actividade da Escola de Nais e Pais : “Internet, redes sociais e riscos asociados” . Dentro do Plan Director, actividade impartida  por policías nacionais

_   30 de xaneiro DÍA DA PAZ

FEBREIRO:

-        6  e 13 de febreiro ás 17:00, 3ª e 4º actividade da Escola de Nais e Pais:” Almorzos saudables” e “Merendas saudables” a cargo de Lucas Requejo e Cristina Fernández.

-        11 de febreiro DÍA DAS MULLERES NAS CIENCIAS.

-        21  e 24 de febreiro DÍA DA LINGUA MATERNA  e DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO.

MARZO:

_  1 de marzo O ENTROIDO: “O monte enfeitizado”.

_  7 de marzo ENTERRO DA SARDIÑA, recuperando tradicións.

_  8 de marzo DÍA DA MULLER TRABALLADORA, actividades en colaboración co CIM.

-        21 de marzo DÍA MUNDIAL DA POESÍA.

-        “EU = que TI” , experiencias co alumnado de ASPANANE.

CONVOCATORIA para as familias:

Reunión xeral  con cada  titora, na aula correspondiente, o vindeiro mércores 30 de xaneiro ás 16:30,  esperamos a vosa asistenciapara poder  resolver dúbidas, explicar todas estas actividades máis polo miúdo e outros temas do voso interese.

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2018-2019

Orde do 28 de maio de 2018 polo que aproba o calendario escolar para o curso 2018/19 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. ( DOG Núm. 109, venres 8 de xuño de 2018).

As clases comenzarán o mércores, día 12 de setembro do 2018, e rematarán o venres 21 de xuño do 2019.

PEDICULOSIS

LEMBRÁMOSLLES A TODAS AS FAMILIAS A REVISIÓN PERIÓDICAS DAS CABEZAS DOS NENOS E NENASCO FIN DE PREVIR OS POSIBLES CASOS DE PEDICULOSIS (PIOLLOS)